сряда, 9 юни 2021 г.

Запознаване с "хакери на сънища"

 Много от тези, които се интересуват от практиката на осъзнатото сънуване, са добре запознати с книгите на Карлос Кастанеда, Стивън ЛаБерже, Робърт Монро и други известни изследователи в тази посока. Малко хора обаче са чували за такава много необичайна група руски последователи на К. Кастанеда, която е била известна като „хакери на сънищата“, чиито представители са отишли ​​много по-далеч в тази посока от своите учители, като са направили много удивителни открития.

За тази група обаче няма толкова надеждна информация. И най-добре е да се съсредоточите върху свидетелствата на нейните преки участници. Например, ето как една от талантливите сънуващи, Равена Леа, описва първото си запознанство с тази група в книгата си "Хакери на сънищата. Пътеводител":


"Влязох в тази група напълно неочаквано. Веднъж участвах в организирането на търг на голямо художествено изложение. Събитието се оказа много успешно. Дирекцията устрои вечеринка. Запознаха ме с известна московска актриса. Влязохме в разговор, разговорът се обърна към модните тенденции в ъндърграунда, за музиката.

После започнахме да говорим за „хакерите на сънищата“. Събеседчката ми ме попита дали бих искала да общувам с такива хора. Отговорих, че ще се радвам много. И тогава новата позната предложи да отидем директно при тях. Смирената ми нерешителност не охлади пламенността й. Отидохме в офиса ми - реших да взема някои неща. За да бъда честна, исках да остана на партито, но срещата с такъв известен човек надвиши страха и притеснението ми. И тогава се случи невероятното. Жената ме хвана за ръката, притисна ме леко до стената и се озовахме в коридора на уютна селска къща. Шокът от изненадата ме изпълни с огромна еуфория. Видях младеж, седнал на дивана до камината. Сергей Изриги, човек с голяма харизма и магьосник, създател на хакерската традиция в сънищата. Той ме погледна, усмихна се и аз разбрах, че съм намерила съдбата си.

Въпреки учудването от чудодейното движение, аз не изпитвах страх. Напротив, очакването на чудо ме опияняваше като вино. Видях хора от интернет легендата. Няколко години по-късно излезе филмът „Матрицата“ и знам как се чувстваше Нео, когато се запозна с Морфей. Същата наслада от срещата с мита и хората, създали мита. Ролята ми в групата „Хакери на сънищата“ обаче беше много по-скромна от тази на Нео. Станах сънуваща. Годините практика ми позволиха да трансформирам постиженията на сънувачите в проста техника, която помага да овладея контролирани сънища".


Както можете да видите, запознаването на Равена с тази група започва с невероятна телепортация, която ни позволява приблизително да добием представа за възможностите на човешкото Съзнание, които тези сънувачи успяват да пробудят в себе си, благодарение на съвършенството на техниките на осъзнато сънуване. Но вероятно ще говорим за тези техники в някои от следващите публикации и ще се опитаме да разберем какви „забранени“ знания са открити от тази група и защо някои сили са се опитали да унищожат почти всички от тях, включително самата Равена.

Очевидно някой наистина не харесва, когато хората се освобождават от ограничаващите рамки на пространството и времето. Но такава еволюция на човешкото съзнание е неизбежна версия на бъдещето, алтернатива на паразитния и сатанински „нов световен ред“ с неговия „тотален електронен концентрационен лагер“. Но само тези, които не са предали доброволно властта над съдбата си на сатанинската система от социални и адски паразити, ще могат да влязат в тази версия на бъдещето.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.