неделя, 22 януари 2012 г.

Един от моите лични контакти с "мъртви"

Знаете , че неслучайно публикувам книгата на Франсоа Брюн "Мъртвите ни говорят" . Самият аз също съм имал контакти със заминали си , които потвърждават изложените факти там .  Реших да споделя за един от своите лични контакти, които съм имал с "мъртви". Контактът бе преди няколко години със семейна позната, която си бе заминала от това ниво на съществуване през есента на 1989г. Спомням си, че по рано през същата година тя дойде на гости у нас и сподели, че това вероятно ще бъде последното ни виждане. Интересното е, че самата жена бе атеист - не вярваше, че има нещо друго освен материалния свят(което пък бе съвсем нормален светоглед за онова време).
 Когато установих телепатичния контакт с нея видях, че тя беше в някакво сумрачно пространство облечена в бяло. В интерес на истината ме позна веднага, дори ме нарече по име както правеше и приживе. Но разбрах, че все още не може да осъзнае факта, че не е във физическо тяло. Успях да разбера интуитивно, че вече е преминала първия етап, характеризиращ се с пресъздаването на ситуациите в земния й живот. И изведнъж по време на нашия контакт имаше опит за намеса от страна на тъмни същества, които искаха да го прекъснат. Успях да неутрализирам атаката. И накрая я успокоих доколкото бе възможно с мисълта, че това ще й помогне да напусне сумрачното пространство, след което да се отправи към следващите нива.....

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.