понеделник, 6 февруари 2023 г.

Стенли Кубрик – разобличител на култа към смъртта на Сатурн

 Дали голяма част от филмите на Стенли Кубрик разкриват скрит тъмен елит, обсебен от тъмни сатурнови сексуални ритуали, жертвоприношения на деца, педофилия и планираната ритуална трансмутация на човечеството?

Авторът и режисьор Джей Вайднър предполага, че легендарният режисьор Стенли Кубрик е създал своя шедьовър "2001: Космическа одисея" като визуално и алхимично начало в продължаващата трансформация на човека и еволюционното му изкачване към така наречената съдба на Звездно дете.

На фона на космическа мисия, изпратена до планетата Юпитер, за да изследва странен изкуствен монолит, "2001: Космическа одисея" е почти сюрреалистично изживяване, което включва тематични елементи от човешката еволюция, технологии, изкуствен интелект и извънземен живот. Според Вайднер това е смел опит да се представи следващата еволюционна стъпка за човечеството, докато то се движи отвъд своята планета в дълбините на космоса.

По време на интервю от 6 март 2011 г. по Red Ice Radio, Вайднър твърди, че Кубрик първоначално е искал да създаде монолит на историята на планетата Сатурн, както е написано в едноименния роман на Артър К. Кларк, а не на Юпитер, както е във филма на Кубрик. Екипът за специални ефекти обаче очевидно не е успял визуално да възпроизведе достатъчно добре пръстените на Сатурн и Сатурн е заменен от историята с Юпитер.

Той твърди, че Кубрик е бил притиснат от висши окултисти на НАСА да направи промени в сценария, загрижени, че филмът е твърде правдив в описанието на ролята на Сатурн в тяхната програма за окултна човешка трансмутация. Въпреки това, по отношение на основната тема на филма, имаше достатъчно зловещо познати изображения на Сатурн, за да се предположи, че Кубрик наистина е взел Сатурн във филма си.

Така че защо високопоставени масони от НАСА позволиха на Кубрик да създаде "2001: Космическа одисея"?

Всичко това се връща към разбирането на контекста на времето, в което е работил Кубрик, т.е. космическата надпревара със Съветския съюз по време на Студената война. Но повече за това по-късно. Важно е първо да се установи връзка между филмите на Кубрик и твърдението на Вайднър за неговите предполагаеми познания за окултния дневен ред на елита, който контролира НАСА.

Разбира се, за да разберете напълно възгледа на Джей Вайднър за творчеството на Стенли Кубрик, най-добре е да посетите уебсайта му и да прочетете статиите му по темата. В същото време, кратко резюме на ключовите филми на Кубрик (без конкретен ред) ще ви даде намек към какво се стреми Вайднър.

"Широко затворени очи" е погледът на Кубрик към света на нюйоркския сексокултен ъндърграунд. Странни ритуали на сексуален култ, изневяра и ритуално убийство. Филмът е пълен с окултни и масонски визуални препратки и алюзии за малолетна проституция за привилегированите класи в Ню Йорк. Филмът, макар и съкратен от студийния монтаж, представлява голям интерес сред окултните изследователи като вътрешен поглед към тъмните сексуални практики на световния елит. (ЗАБЕЛЕЖКА: Кубрик почина, според някои загадъчно, четири дни след прожекцията на последната му версия на филма - след смъртта му филмът беше сериозно и подозрително нарязан)

„ИИ изкуствен интелект“: Проектът на Кубрик, завършен от Стивън Спилбърг след смъртта му, се основава на концепцията за изкуствено създадени деца, произведени като заместители за бездетни двойки или скърбящи родители, които се опитват да се примирят със загубата на своето човешко дете. Изследователите на творчеството на Кубрик  отново казват, че сценарият му е радикално променен след смъртта му към по-малко мрачен: защо хората ще искат да създават деца, подобни на живи, които никога не остаряват. Както Вайднер посочва: коя майка би искала да пропусне изживяването да гледа детето си как расте? Възникна обаче въпросът: коя група нехора би искала да има 12-годишно момче, което никога не остарява? Да, ... педофилите; от които окултните илюминатски групи имат огромно мнозинство в своите редици. Намерението на Кубрик беше да разкрие това във филма си!!!

"Лолита": Един от ранните филми на Кубрик, който се занимава със сексуална връзка между възрастен мъж и непълнолетно момиче. Базиран на прословутия едноименен роман, Кубрик се отклонява от сюжета на книгата по един важен начин - благодарение на подчертаната роля на героя Питър Селърс, той намеква за съществуването на педофилска мрежа, която активно се занимава с преследване на непълнолетни момичета . Това е общ атрибут, свързан с елитарните окултни дейности на елита и тук виждаме как Кубрик изследва една от своите по-трайни теми.

"Д-р Стрейнджлав": филмът от 1964 г., който признава Кубрик като майстор на специалните ефекти, е много важно нещо, което трябва да запомните, за да разберете защо Джей Вайднър вярва, че на Кубрик е било позволено да режисира по-късните си окултни филми. По негово време обаче д-р Стрейнджлав беше абсолютна сатира на зловещия военно-промишлен комплекс, за който президентът Айзенхауер предупреди американския народ. Окултните влияния във военно-промишления комплекс са основна част от окултната конспиративна литература и сатирата на Кубрик е в основата на собственото му недоверие към тази коварна институция на педофилия и жертвоприношения на деца.

"Портокал с часовников механизъм": окончателният филм за контрол над съзнанието на илюминатите, в който виждаме изнасилвач, преминал метода на промиване на мозъка се превръща от Лудовико в пасивен гражданин, лишен от своята човечност, макар и жесток. В този филм Кубрик посочи как се насочва обществото към целта да бъдат превърнати хората в умствени роби. Подозрението, че всички можем да бъдем манипулирани от скрити технологии, не е лесно заключение за улавяне в този филм и подчертава параноята, която Кубрик изглежда е имал относно механизмите на авторитарен контрол над човека.

В този филм много внимание беше насочено към мотива "око", което много напомня на Окото на Хор, класическия символ на Сатурн.

"Пълен метален кожух": още един филм на Кубрик за хора, дехуманизирани и след това трансформирани, този път с ужасите на Виетнамската война, на фона на група американски морски пехотинци, преминаващи през основно обучение и след това влизащи в битка. Още веднъж знаещият наблюдател може да избере използването на човешката трансмутация от Кубрик като основна тема, използвана, за да обясни какво се случва с нещастните морски новобранци - може би метафора за планираната относно човечеството трансформация в послушно стадо.

"2001: Космическа одисея": безспорният шедьовър на Кубрик в центъра на окултния фокус на Джей Вайднър върху филмите на Кубрик. Както беше обсъдено по-горе, Вайднър твърди, че този филм е опитът на Кубрик за ритуал на посвещение, илюстриращ следващата планирана еволюционна стъпка на човечеството. Вайднър вярва, че Кубрик е отворил окултна програма, за да ни изстреля като вид в космоса, където можем да приемем съдбата си като бъдещи звездни деца и да се присъединим към по-големия космос.

"Сиянието": филм от решаващо значение за разбирането как Кубрик успя да създаде филми, изпълнени с окултни препратки и алхимични изображения. Вайднър вярва, че тази адаптация на романа на Стивън Кинг за самотен писател, който полудява (Кинг мразеше адаптацията на Кубрик) всъщност е загадъчното признание на Кубрик за участието му в манипулирането на кацанията на Аполо 11 на Луната!

И с това последно твърдение най-накрая стигаме до причината, поради която Кубрик изглежда е получил разрешение да започне кариера, правейки филми със скрити алхимични послания и окултни разкрития.

За първи път попаднах на работата на Вайднър върху творчеството на Стенли Кубрик, докато проучвах възможни доказателства за фалшивото кацане на Луната от НАСА през 1969 г. Има много теории, които твърдят, че мисията на Аполо до Луната от 1969 г. е била фалшифицирана, но Вайднър ме заинтересува заради неговия сравнителен анализ на заснемането на кацането на Луната със специалните ефекти на Кубрик през 2001 г.: Космическа одисея.

Това, което Вайднър успя да демонстрира правдоподобно, беше, че фоновото небе в кадрите от мисията на Аполо 11 имаше същите визуални подписи на техниката на осветление, използвана в 2001: Космическа одисея.

Ще цитирам от прекрасния документален филм на Уайдънър „Одисеята на Кубрик", част 1:

„В Одисеята на Кубрик, част I, Кубрик и Аполо, сценаристът и режисьорът Джей Вайднър представя убедителни доказателства за това как Стенли Кубрик е ръководил кацането на Аполо на Луната. Той разкрива, че 2001: Космическа одисея е не само преразказ на романа на Артър К. Кларк, но и изследователски проект, който помогна на Кубрик да създаде материала за Луната и Аполо. В светлината на това разкритие Вайднър разглежда и филма на Кубрик „Сиянието“ и разкрива, че филмът всъщност е историята на личното страдание на Кубрик, докато той тайно работи върху кадри от кацането на Аполо на Луната за НАСА“.

С опита му в правенето на филми техническите аргументи на Вайднър бяха убедителни. Научаваме също от Вайднер, че Кубрик, като се е съгласил да фалшифицира кацанията на Луната, е сключил сделка с елита на илюминатите, която му е позволила да прави всеки филм, който пожелае от този момент нататък с техния пълен артистичен контрол. Кубрик става вътрешен човек в една от най-големите конспирации на времето срещу човечеството, но това му коства живота, но той, знаейки за какво рискува живота си, използва артистичната си свобода, за да разобличи фино тези, които стоят зад тази конспирация.

Връзката на Сатурн с култа към смъртта.

Както бе споменато в началните параграфи на тази статия, Стенли Кубрик първоначално е искал да използва Сатурн, а не Юпитер, като място за извънземния монолит в Одисея 2001.

Защо?

Очевидно в митологичните и езотеричните традиции Сатурн се смята за първоначалния върховен създател или бог. Също така е вярно, че според документални филми на автори като Ричард С. Хоугланд и Джоузеф П. Фарел, американската космическа агенция НАСА е била и продължава да бъде заразена от различни масонски, нацистки и окултни влияния, които се стремят да преследват своите собствени скрити цели. и всички те са напълно запознати с това, което Кубрик нарича нечовешки култ към Сатурн.

Занимаването с окултните методи на НАСА по време на измамата с кацането на Аполо 11 на Луната, накара Кубрик да разбере, че съдбата на човечеството е неразривно свързана с окултното и метафизично разбиране на култа към смъртта на Сатурн. Разкриването на тази изопачена метафизична интерпретация на Сатурн е основната предпоставка за това, но за Кубрик такава интерпретация е от решаващо значение за установяването на истината за публиката на 2001: Космическа одисея.

Но, както видяхме, под натиска на масоните от НАСА, Кубрик беше принуден да премине към Юпитер като основен фон на филма.

Иронията е, че тъй като повечето окултисти все още вярват, че Слънчевата система винаги е била такава, каквато я виждаме днес, Кубрик не би осъзнал, че има напълно естествено обяснение за възвишената позиция на Сатурн в митологията. Докато масоните от НАСА и нацистките ракетни учени са се опитвали да преоткрият изгубената Сатурнова истина чрез физическо пътуване до тази планета (ракети Сатурн V), ​​тези по-висши илюминати, които са посветени в истинския окултен модел на слънчевата система, знаят, че митологичните тайни на Сатурн се крият в първоначалната му физическа позиция в етерното пространство.

Това, че елитните окултисти и алхимици на НАСА все още се придържат в своето невежество към конвенционалния униформистки възглед за нашата слънчева система, би било почти смешно, ако не беше един много жесток факт; че са разработили кодекс от отвратителни ритуали за сексуално убийство на деца през вековете в преследване на своето квазиметафизично почитане на Сатурн.

Както знаят онези, които са чели историята на култа към смъртта на Сатурн на този уебсайт, най-вече жени и деца по целия свят са претърпели ужасните последици от тази коварна интерпретация на митологията. Ако се вярва на кадрите от филми като „Широко затворени очи“ и „Портокал с часовников механизъм“, изглежда, че Кубрик също е бил изложен на тази съмнителна страна на наследството на Сатурн и последните му филми може да са били негов собствен опит да ни предупреди за съществуването на това проклятие. обаче, трагедията е, че неговият артистичен гений е бил силно отровен от контакта с тези същества и изглежда, че той е страдал твърде много на кармично ниво в резултат на това споразумение.

saturndeathcult.com/crimes-of-the-saturn-deat..




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.