вторник, 15 юни 2021 г.

Очевиден сатанизъм в представлението на Мадона на Евровизия-2019

 - Тя е легенда на световното изкуство! И всички вие не разбирате нищо от поп музика! Как бихте пели на 60!? - този тип аргументи могат да бъдат намерени в Интернет в отговор на злонамерени коментари, в които „живата легенда на съвременната поп музика“ се упреква, че пее не в тон. Говорим за представянето на певицата на 18 май 2019 г. в израелската столица Тел Авив на Евровизия 2019. Активно се обсъждаха „обемистите“ и „несвойствените движения“, размера на хонорара, че Мадона никога не е имала вокални способности, че поп иконата е опозорена и това е нейният провал.

Нека си зададем въпроси: тази изпълнителка имаше ли приоритетна цел - да пее добре? Но какво да кажем за оценката на сюжета и изпълнението на актьорите от цялото това сценично действие?! Защо тя дойде в светата земя, какви бяха основните цели на нейното представяне? Да вземе $ 1,35 милиона? Би било наивно да се мисли така. Каква е истинската цена на нейното представяне? Как е извършено плащането и кой, както се казва, е поръчал музиката?

Поп легендата беше обявена от водещите с такъв неистов ентусиазъм, сякаш е почетен гост от планета с върховен разум, и се появи на сцената под дивите крясъци на публиката, която я очакваше точно преди обявяването на резултатите от гласуването.

Действието започва с тревожни камбани, сцената представлява католическа църква - ритуално място за поклонение. Църковният хор се влачи с името на кабалистката. А по това време на заден план на червена светлина ясно се вижда череп с рога и от тази глава на дявола се появява солист в черна свещеническа наметка и качулка. Всичко е според закона на жанра на клипа на Мадона: религиозност и сатанизъм в една бутилка. Тя започва да изпълнява песента си от 1989 г. „Like a Rrayer“:


Животът е загадка, всеки трябва да бъде сам.

Чувам, че извикваш името ми -

И все едно съм си у дома.

Когато викаш името ми, това е като кратка молитва.

На колене съм, искам да те заведа там.

В полунощ усещам твоята сила.

Точно като молитва - знаеш - ще те заведа там.

Чувам гласа ти, той е като въздишка на ангел.


Когато слушате фрагмент от този "хит" на винилова плоча в обратната посока, ясно се чуват думите "Чуй ни, спаси ни, Сатана", а във видеото към тази песен поп-звездата е в началото на ерата на младежката разпътност, полугола, нахална, танцуваща обезумяла в католически параклис, след това на фона на горящи кръстове.

И сега жрицата отхвърля качулката си и изведнъж се появява с едното око, другото е покрито с черна превръзка, на която е тайнствената сребриста буква X, повторена на мантията. Това не е първият път, в който певицата се появява с едно око и може съчувствено да си помислим, че легендата е имала асиметричен лифтинг на лицето и сега тя е принудена да носи тази зловеща пиратска превръзка до края на живота си, или инцидент я е направил едноока? Но факт е, че през юни 2019 г. се подготвя за излизане новият й албум, озаглавен „Madame X“. Мадам Х е новият й сценичен образ. Ето как самата Мадона го описва: „Мадам Х е таен агент, който обикаля света, променя облиците си, бори се за свобода, внася светлина в тъмнината. Мадам Х е танцьорка, професор, държавен глава, домакиня, конник, затворник, студентка, майка, дете, учителка, монахиня, певица, светица, курва и шпионин".



А с едното око в ислямската традиция е Даджал - фалшив месия, подобно на християнския антихрист, появата му е един от знаците за приближаващия Край на света. Той ще се представя за Христос. И по някаква причина короната на главата на еднооката певица не е елегантна, подобна на диадема, а с многобройни остри краища, напомнящи повече на венец ... от тръни.

След първата песен-молитва към този, който е „като муза“ за нея и в полунощ тя усеща неговата сила, еднооката жрица пада на колене, разтваряйки главата си и докосвайки пода с чело, прави земен поклон, който в религиозен смисъл символизира голямо благоговение, поклонение и преданост. Всичко е логично: всеки поклон се предшества от молитва. А на заден план - същата рогата глава.

Освен това жрицата, след като е свалила наметалото си, извършва ритуала на жертвоприношение, извивайки главите и намушквайки жертвените животни, силно наподобяващи крави, ролята на които играят танцьори в светли одежди, в противогази и с цветни венци. В същото време, като заклинание, тя произнася с мистериозна интонация: „Те са толкова наивни, мислят, че не знаем за техните престъпления. Ние знаем, но просто още не сме готови да започнем. Бурята не е във въздуха, тя е във вас. Искам да ви разкажа за любовта, за самотата. Става късно. Как не чувате какво се случва извън дрехите ви. Този вятър се превръща във вой". След това тя се обръща, духа, очевидно демонстрирайки този „вятър на промяната“, от дъха й всичко пламва, пламти, и под видеопоредицата от кадри на апокалипсиса певицата започва да изпълнява дует с американския черен рапър Quavo новата композиция Future ("Бъдеще"). Тя съдържа следните редове:

Не всеки ще попадне в бъдещето

Не всеки се учи от миналото

Не всеки може да дойде в бъдещето

Не всички тук ще останат.

Още не си се събудил

Отвори душата си, отвори очите си.

Просто освободи душата си.

Добре дошли в бъдещето, това е културно пътешествие.

Това е бъдещето, откъдето дойдохме, да бъдем звезди,

Това е бъдещето, откъдето дойдохме, да ги победим всички,

Това е бъдещето, откъдето дойдохме, да бъдем шефове

Това е бъдещето, където трябва да платите за това

Това е бъдещето, разпятието на кръста

Но ти знаеш, че съм над всичко това, да.


В същото време всички танцьори са разделени на двойки, включително еднополови, те се изкачват по високите стълби в прегръдка, но вървят в различни посоки и всички поред падат в бездната. Вероятно, според сюжета на песента, в самото бъдеще, където трябва да паднете. Мадона, заедно с рапъра, завършват пеенето и след призива да се събудят, те също отлитат по гръб ... Очевидно, в подземния свят, където се стремят толкова силно.



Но преди полета на солистите изведнъж на стълбите се появява сянка на храм с кръст, който се оказва обърнат за публиката. Който е антихристиянски, сатанински символ, който отдавна е въведен в модата чрез масовата култура. Тоест на раздяла изпълнителите за пореден път напомниха на кого се покланят и на кого служат, и в чия чест е извършен целият този ритуал. Е, разбира се, в заключението на представлението пирамидата светна. Как без нея? И цялата сцена на концертната зала на Евровизия 2019 беше изградена във формата на пирамида.

И в крайна сметка двама прегърнати танцьори имаха знамената на Израел и Палестина на гърба си. Изглежда, че това е призив за помирение на воюващите страни, но защо тези млади мъже и жени се разпръскват в различни посоки и в крайна сметка също падат в бездната?

Това изпълнение на американската певица очевидно беше окултен ритуал, играещ по коварен сценарий на новия световен ред, воден от Антихриста, който трябва да бъде почитан, в противен случай „не всеки ще влезе в бъдещето“. А на свещената земя това действие като цяло изглеждаше като откровена подигравка. Само не много тъмни сили помагат на жреците си: и гласът трепереше, те пишат, че е добре почистен на видеото, и „пропускани ноти“, а железният лакът падна по време на „жертвоприношението“ (Жан-Пол Готие не е обмислил всички сценични нюанси) и като цяло всичко изглеждаше отвратително и жалко ... 

Откритата пропаганда на сатанизма се изсипва от всички сцени на света отдавна. Спомнете си само дяволското представление, разиграно с бафомета по време на откриването на тунела в швейцарския Сен Готард, където присъстваха най-видните хора на властта.

Въвеждайки мода за сатанизъм, използвайки технологията "Прозореца на Овертон", те искат да ни приучат към него, да го превърнат в обикновен, приемлив феномен, така че чрез знаци и символи да въздействат на нашето подсъзнание, лишавайки ни от божествения образ и подобие, да ни контролират в нашите интереси.

Само съзнателното възприемане на цялата тази гнусна антихуманна информация, нейното отхвърляне и задължително положително просветление ще ни помогнат да спасим душите си и душите на младите поколения, за да отидем спокойно в светло и щастливо бъдеще.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.