вторник, 18 май 2021 г.

"Приличаха на морски скатове!"

 Мнозина вече знаят, че около нас има адски същества, които се хранят с нашата енергия, които ние не възприемаме с помощта на обичайните пет сетива. Известен американски антрополог нарече тези хищнически и паразитни образувания „летачи“, но в действителност енергийната им форма може да бъде различна. Освен това различните хора, дори с помощта на „видения“, могат да ги възприемат по различен начин. Ето например каква интересна история ми разказа един от читателите на моя блог:

"Михаил, позволете ми да ви разкрия моята тайна. Преди няколко години бях в Чешката република и заведох леля си на лечение. Случи се така, че се възползвах от поканите на руските летовници в питейни заведения. След няколко дни здраво пиене (трудно ми е с махмурлука) през нощта, събудих се и забелязах черни сенки из стаята.

Приличаха на скатове. Разбира се, отначало ме беше страх. След това започнаха промени в съзнанието - изведнъж се почувствах в друго общество. Улици, къщи, хора, много подобни на съветския период, но .... всичко беше отчуждено. Минувачите ме погледнаха и се изкискаха. Лица като на зомбита.

След това, като се събудих, изпих чай. Трябваше да придружа леля си до източника. По пътя (вече бе сутрин) видях как тези черни сенки летят около мен - изникват от нищото и се разпространяват по земята. Тънък, отвратителен глас се чува в лявото ухо. Започна да се кикоти, да говори вулгарности, да заплашва.

Първоначално отдадох състоянието си на пиянството и всякакви катерици. Въпреки това, не видях никакви катерици или други същества, освен сенки. Говорих адекватно с минувачи, със сънародници, никой не забеляза някакво отклонение в поведението ми. Само аз исках да махна сянката, която летеше близо от лицето ми. Гласът в ухото ми не преставаше да бъде вулгарен.

Избягах в църквата от страх (не се смейте), постоях около час на молитва. Следобед срещнах дагестански мюсюлманин, обясних му състоянието си, позовавайки се на пиянството. Закара ме с колата си в съседно село, в джамия. Няколко часа, прекарани с арабския молла, не дадоха резултат - гласът и сенките продължиха да трептят.

След това - активно провеждана процедура за пречистване на кръвта от алкохол в болницата (украински лекар взе кръвни проби за анализ и всичко подобно), обилно пиене и молитви към всички светии, от всички изповеди ми позволиха да се отърва от тези усещания. Отне ми три дни.

На следващата година се върнах в чешкия град. Всичко мина добре, срещнах моя лекар, който ме излекува. Така той ми казва, че кръвната проба е показала наличието на психотропни вещества в нея. Не искаше да ме притеснява. Може би някой е излял непознато вещество в алкохола, не мога да кажа сега. Но аз самият рядко пия алкохол и никога не съм приемал психотропни лекарства.

Оказа се, че лекарят е запознат с идеите на езотериката и т.н. Моята история му направи страхотно впечатление. Както се оказа, той също някога е преживял много подобно състояние. И така, ако черни сенки съществуват и летят на ята над нас, а определен глас също ясно показа своята същност, това означава, че не сме единствените на света.

Още нещо. Те няма да позволят съзнанието ни да бъде освободено от пелената. Ако се опитате да се освободите, ще ви преследва зловещо състояние на неописуем страх. Страхът е - граница, бариера. Трябва да знаете правилата за самозащита.

Но това не е всичко. Необходимо е предварително да сте информирани, пречистени във всеки смисъл, за да можете да придобиете различен образ. В противен случай можете да бъдете „глухи и слепи“ за там, където всичко е различно. Нека това съобщение остане между нас. Можете да го дадете като пример във вашите статии, като пример, без връзка".

Тези, които са чели описанието на „летачите“ от К. Кастанеда, могат да отбележат поразителното сходство на тези „скатове“ с „летачи“. И няма съмнение, че говорим за същия клас паразитни образувания, които са изградили на Земята цяла система за точене на енергия от хората. Ето защо е толкова важно да се използва информацията и съветите на автори като К. Кастанеда, В. Бухарин, В. Зеланд, Б. Сервест и други, които засягат тази тема. Без всичко това е невъзможно да се разработят ефективни методи за защита срещу паразитната система.

Благодарим и на читателя на моя блог, който за общо благо не се престраши да сподели толкова интересна история, обясняваща, че хората под въздействието на психотропни вещества, както и алкохолиците, започват да възприемат тези същества и дори ясно да отделят „психичния диалог“, наложен над тях, от собствените си мисли. Сигурен съм, че и някои други хора имат подобен опит.




По материали от Интернет

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.