неделя, 18 декември 2022 г.

Играта на демиурга - 2

 ..... Има хора, които всеки ден изпращат неопитните си души тук, и нямат представа за нашата болка и страдание тук на Земята. И те просто продължават да го правят. Те се подреждат... застават на линия... застават в редица... нямат представа, че ще седнат там и ще паднат в тяло, което ще нарани други хора. И вие всички. Не ме интересува кой си. На път сте да нараните някого. Ако минеш през полето, ще попаднеш на бъг, разбираш ли какво имам предвид? На път сте да нараните някого. Ако имате дете, определено ще нараните някого, защото тази жена ще изпита болката от раждането. Ако си жена, по-късно ще нараниш този мъж. Със сигурност ще стане. Нараняваме се взаимно. Това е, което правим тук. Но ако можем да направим нещо в този свят, за да стигнем до място, където НЕ се нараняваме - и аз говоря за красивия свят, който видях, където е тази чиста Светлина ... това не е само физическа Светлина, тя е много, много изпълнен със Светлина, която е Милостта. Покажете доброта. Проявете състрадание. Ако можете да правите тези неща... ако можете да правите тези неща в този свят, това е като паспорт за онзи свят, където няма силата на този зъл, измамен, подъл Демиург. Ако не можеш да го направиш тук, значи не обичаш детето си, което си ти... ако си жесток към себе си... ако не си добър към себе си, добър към себе си... освен ако не го разберете в този живот, вие влизате в опашката от прераждания и ще го правите отново и отново, докато стигнете до МИЛОСТТА. Знаете ли, ако седите там в тялото и се обиждате, наранявате се... Дори не говоря за това, че хората нараняват други хора. Искам да кажа, че е лесно да се каже „Не наранявам хората, като не прегазвам хора на пътя, не се държа лошо с хората на работа“. Ако в главата ви се води тази малка битка, има част вътре нашият мозък, който поддържа тези мисли, които работят върху този фактологичен аспект, казвайки неща като „Мразя себе си. Искам да умра. Аз съм глупав“. Тези малки части от нашия мозък, те са точно от другата страна на „Не слагайте пръста си в огъня.“ Има една страна, която прави нещо, за да не си слагате пръста в огъня, не слагайте пръст в електрически контакт... противоположната страна на мозъка - те имат име - и аз трябваше да го гледам, но исках да си ... исках да го чуеш направо от сърцето ми, защото знам това .... Ще ви кажа как работи. Видях края. Говоря за този Демиург или както искате го наречете, човекът, който изпълнява всички договори. Той записва всичко. Той е като продуцент и той продуцира това шоу. Това е неговото шоу. И ако не се абонирате за договора му, получавате свобода... свобода на избор".

Сънищата на Демиурга.

Наскоро получих имейл от някой, който тества елементи от опита на моя интервюиран:

„Сега постоянно съм насочен да се опитвам да навляза дълбоко в спомените си (преди повече от 30 години), за да си спомня сънищата си за белия куб... за Демиурга, който имах, което може да е важно за разбирането на тези следсмъртни процеси. Сега виждам тези сънища в съвсем различна светлина.. Дали това бяха спомените на духа, които си припомних по време на съня, или доста значимо астрално пътуване ...

Тогава ми беше толкова странно да мисля за това, все едно съм възрастен, оставайки си малко дете. Говорейки за страшно, този Демиург (както го описа вашият приятел) може да бъде страшен. Това е сериозно изражение (не ядосано, не страстно, не смутено, толкова сериозно, колкото можете да си представите, за да погледнете в лицето му) и това е пламъкът, който има в очите му - буквално, пламък... Все още имам всичко това пред очите ми.... След като се събудих, в края на един завладяващ сън, той беше прекъснат от близък план на това лице. По онова време нямах представа кой е този герой - просто някакъв странен страшен човек, който съм виждал в сънищата си поне няколко пъти и точно това време беше доста стряскащо. Друг път си го спомням да стои пред огромен прозорец на космически кораб и цяла стена от контроли и лостове на стената от едната страна на прозореца, предполагам? Имах чувството, че имах този сън няколко пъти, когато бях малко дете. Помня го. Толкова странно „случайно“ нещо, нямах представа защо продължавам да го сънувам. Спомням си как се връщах там на кораба много пъти, сякаш се прокрадвах наоколо, изследвах го от време на време, когато този страшен човек го нямаше. Бил съм на това място толкова много пъти. Трудно ми е да си спомня всички подробности сега... Имам чувството, че съм се връщал на това място много пъти, в най-истинските невероятни сънища, които съм имал. Сякаш пътувах назад във времето всеки път, когато си лягах. Бях в бъдещето, в миналото, в други светове, в други измерения, под формата на всякакви същества и различни хора... в цялата вселена. Тези сънища, които имах, бяха невероятни. Жалко, че не ги записах тогава, защото това е толкова важно за мен сега, иска ми се майка ми да ми помогне да ги запиша в дневника си. Знаех, че е жизненоважно за мен. Имам чувството, че имам много опит в космоса като същество от типа на енергийна топка. Ако все още имам тези сънища, просто не си спомням сънищата сега, когато се събудих. Може би съм станал твърде привързан/погълнат от това материално съществуване... Може би светлината ми е помрачена в земния ми живот на страдание и болка... Може би Демиургът най-накрая е измислил как да ме контролира или поне как да блокира или потисне част от духовната ми воля. Мисля, че му създадох много проблеми. Сънищата бяха просто невероятни. Както казах, някои може никога да не са се случили и да са създадени изцяло от въображението ми... Но определено си спомням онези моменти, които твоят приятел описа. Неговата история е моята история. Поне визуалните описания на историята му са точни за мен. Те резонират със спомените ми. Има нещо в това. Вярвам, че сте на прав път, като се фокусирате върху визиите на този човек за NDE и оценявате неговата история...

Нека кажа и нещо друго, освен демиурга, както го описа твоят приятел, но не като него. Вероятно беше по-висок и по-млад. "Мисля", че беше плешив и имаше голяма гъста черна брада (не бяла). Той беше в друг сън, но все още имаше бронзова/златна кожа и огнени очи. Беше в слънчев гръко-римски район с белезникави колони и стъпала и той вървеше по него (не мътен космически кораб). Простете ми замъглената памет.... Този сън се случи преди 30 години. Чудя се дали той е бил син/директен потомък на Демиурга, или може би дори Демиурга на друг свят. Наистина нямам представа, но имаше прилика и той определено беше в хуманоидна форма също...



www.trickedbythelight.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.