събота, 17 декември 2022 г.

Играта на демиурга - 1

 Демиург е гностически термин за свръхестествена мощна същност, която създава светове под свой контрол и понякога се разглежда като създател на злото. Демиургът е фалшив бог. Dictionary.com обяснява, че думата „бог“ произхожда от средата до края на 14 век и означава „шега, трик, измама, измама, изобретение“. Гностиците наричат ​​Демиурга Джалдабаот. Гностиците са мистична група ранни християни, които са обявени за еретици от православната църква, която унищожава тях и техните писания.

Демиургът е измамно същество, той краде Силата на Светлината на човешките души. Гностическият текст „Pistis Sophia“ обяснява: „Тя [София] беше измамена чрез богоподобната същност на своеволието [на Демиурга] и не беше измамена от нищо друго, освен от силата на неговата светлина, поради нейното подобие на истинската Божествена светлина, в която тя вярва".

  Тунелът на светлината, достъпен от онези, които се приближават към смъртта, е приемникът на светлина за Демиурга. Ето цитат от Тайната книга на Йоан, гностически текст от библиотеката на Наг Хамади: „Джалдабаот [Демиург] каза на властите [архонтите]: „Нека създадем човека по Божия образ и по свое подобие, така че че този човешки образ ще ни даде чрез себе си Божествената светлина, която не можем да придобием сами."

Кой срещна Демиурга?

Интервюирах един добре познат в определени кръгове, учен по кибернетика (по очевидни причини не мога да разкрия името му), с преживяване близо до смъртта, който срещна Демиурга по време на неговия NDE: „Демиургът ме срещна, когато напуснах тунела от светлина , около луната и той ми се стори чужд ... "

  Когато този човек ми каза това, той нямаше представа за моя уебсайт или теориите за Луната, Демиурга и Архонтите. След това той полетял към Светлината, която описа като: „...огромен бял квадрат, куб. Това е като голям космически кораб... Това е ослепително бял куб. Гледам го, сякаш съм под хипноза, може би е правоъгълен, но перспективата му беше толкова огромна и гигантска, че имаше горна част, дъно, страни и можеше да бъде правоъгълник, но изглеждаше като квадрат, куб или нещо друго. Стар Трек. Къщата на Борг. <смее се> Знаеш ли, беше квадратно, като голям, гигантски метален космически кораб. Лети... лети в космоса и можех да видя, че не е планета, а огромен бял куб." . ..

След бърз преглед на всички най-важни моменти от живота му, „Кубът на светлината“ го попитал какво мисли за живота си и дали е научил достатъчно за Любовта. Когато този човек дал това, което Кубът възприел като неадекватен отговор, той бил „изгонен от рая“ и се оказа, че се нарежда до същества като него в земната атмосфера, за да се върнат. Малко преди да навлезе в земната атмосфера, той казва: „Видях точно преди това, знаете ли, подобно рисунките на Норман Рокуел, знаете - голяма дълга дълга разпусната бяла коса... голяма бяла брада... Имаше усещане за парене, червени очи... месингово лице... блестящо лице, Прозрачно е като злато, знаете ли... "рай"... както и да наречете мястото. И беше сериозен. Този човек не е такъв, с когото искате да се забърквате. Искам да кажа, той просто е пълен със сериозни намерения. Искам да кажа, много, много сериозен човек и той има всички тези звездни карти и ми ги показва и аз някак ги поглъщам и той се опитва да ми обясни всичко и аз... Трябва да направя някои споразумения, преди да дойда в тялото и той ми показва защо. ТАЗИ звезда е подравнена с ТАЗИ галактика и ТАЗИ планета, ТАЗИ, ТАЗИ и е като карти на нощното небе.

Той отвори някои нови книги за мен и ми показа как взаимодействаме един с друг. И една от тях беше "вълни". Ние сме във вълните, а вълните са по цялата земя и са като... представете си океански вълни. И има вълни, които преминават през цялата Земя на светлината и мрака. И той ми показа, че е като филтър за Земята, за да прави вълни. С други думи, той предизвика вълни с присъствието на Мрака. Това е като да поставите филтър пред прозорец и част от светлинните вълни преминават през него и по някакъв начин затварят воала и карат светлината и тъмнината на Земята да се издигат. Светлината се издига и тъмнината се спуска. И така цялата Земя беше като голяма кръгла топка от вълни, които се движат напречно и Земята беше изцяло доминирана от тъмни вълни...

Светлината тегли нагоре, а Тъмнината тегли надолу и това беше идеалният баланс за него. И той се опита да ми обясни как ТОЙ превъзхожда Светлината. ДОБРЕ. Колко превъзхожда реално той? Защото той имаше това нещо балансирано. Всички се редяха на опашка от километри и километри, за да дойдат тук, защото искаха да изпитат това, което той има и това, което има, е перфектният баланс на 1/3 Светлина... Имам предвид 2/3 Светлина и 1/3 Тъмно. Това е като противотежест, ин и ян. Но Светлината е повече Светлина, отколкото Тъмнина и не винаги е точно балансирана. Той описваше, че има нужда да ПРАВЯ някои неща, за да поддържам Светлината в баланс, защото ако няма достатъчно хора, които правят „Светли“ неща, тогава балансът става твърде грешен и става твърде тъмен". Това е като ИГРА "НАД и ПОД" - всички се прибират, ГОТОВО. И той не трябва... Искам да кажа, хората го наричат ​​дявола. Как може човек да бъде дявол, който иска да се случват хубави и справедливи неща, той иска да балансира светлината и тъмнината, знаете ли, който иска да се случват и „лесните“ неща: любов, доброта, радост? ... Той не е дяволът .... Повярвах му и бях готов да направя каквото ми нареди ... Бях като мишка пред боа ...

Да, мотивът е напълно неискрен. Просто защото иска да докаже, че е по-добър от Светлината. Той казва виж. Имам всички тези хора, които идват тук...трилиони души, духове...всички те идват тук...нареждат се, искат доброволно да се прераждат на Земята отново и отново... Той разказва историята на неговият провал. Да, и защо би го направил? В крайна сметка той отстъпва, нали знаеш...

.... Но аз се съпротивлявам, не искам да се връщам на Земята, почувствах се зле там, уморих се от всичко там .... Той, като в игра на шах, започва да губи и когато започва да губи ... и аз ще ти кажа ... той казва кога ... периодът на Мрака ще премине на Земята и той ми показа това. Сега е малко по-различен от начина, по който ми го показа преди. Добре, сега видях поне три книги. Две от тях някак си се покриват. В една от тях обаче аз буквално видях от вилекамера извън Земята неподвижна камера, сякаш никога не се движи. И от тази фиксирана камера видях Земята да излиза от тъмнината. Видях я да преминава през различни фази. Отначало беше красиво, не съвсем светло, но беше красиво, недокоснато. След това става малко по-тъмно, после става по-светло. Този 2/3 баланс, който ми показва колко е добър в играта..... играч, брилянтен шахматист! Показва ми как манипулира "земни неща, събития". Когато нещата се влошат малко, той пуска повече Светлина на Земята, повече Светли хора, тези, които обичат да правят добри неща: любов, доброта, радост, състрадание, милост. Той започва да пуска повече „ЛЕКИ ТЕМИ“, защото иска малката му партия шах да продължи [Уейн: <смее се> Почти като акт на жонглиране] Да, и ето, че го прави, а има и тези които дърпат НАДОЛУ и са като тъмни духове, които се вкопчват в нас....

... Така че през цялото време си мислите, че той е г-н Nice Guy, който няма да причини нищо лошо! От него идва само състрадание, милост, искрено внимание....

Представете си, че сте програмист и те имат изрази, наречени оператори IF-THEN-ELSE. Представете си, че ако има един план, който той ви е показал, и ако го изпълните, всичко, за което мечтаете, ще се сбъдне и всичко в новия живот ще бъде повече или по-малко безболезнено и вие ще преминете през живота и ще .... знаете, знаете, че той е спасителят на света.

.... Сега знам, че Демиургът седи там на изхода на тунела от светлина и казва: "Да!" Ние идваме в света... за да изпитаме Тъмнината, преди да можем да изпитаме Светлината. И не знам дали това е вярно, но това, което знам е, че когато се появим ТАМ, ние не си спомняме болката СИ тук. Ние наистина сме нечувствителни към него, защото не го усещаме ТАМ. Можем да го интелектуализираме там и аз го интелектуализирах, когато той ми показа Плана, който трябваше да изпълня в новото въплъщение. Успях да го интелектуализирам...

....Признава, че се проваля. Той губи. Проваля се със своята 2/3 светло-тъмно-стратегия, но при мен НЕ СТАВА. Все пак... Защото земният свят вече е извън неговия контрол. Все повече и повече души не искат да се прераждат или както искате да го наречете на Земята. Вече няма да подписват договори с него. Когато си шахматист... аз съм шахматист, добре, това е морално, честно, честно... но ако играя срещу квантов компютър и знам, че ще загубя. .. имам право да се оттегля от такава подла игра...



www.trickedbythelight.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.