За мнозина вече не е тайна, че повечето от водещите световни медии (особено западните) се контролират от различни юдеохазарски кланове. Това е доказано от независими изследователи. Затова е глупаво да мислим, че те ще ни кажат истината, особено като се имат предвид специфичните талмудически предписания за представителите на „избрания народ“ да не казват истината на „гоите“. Но всичко това се отнася не само до открито лъжовната информационна война срещу Русия, разгърната от тези кланове, но и до една глобална измама от миналия век, която се проведе под техния пряк контрол.
Това се отнася по-специално за пилотираната „лунна“ мисия на НАСА, базирана на павилионската холивудска снимка на групата на несъмнено талантливия американски режисьор и специалист в научнофантастичните космически филми - Стенли Кубрик. Внимателният анализ на снимките и видеозаписите от тази официална мисия на НАСА разкрива много очевидни признаци на фалшификация и фотомонтаж, както и откровените „гафове“, оставени от операторите, които са неизбежни при заснемането на всеки научнофантастичен филм.
Но това, което е простимо за научнофантастичен филм, при създаването на псевдодокументални филми е ясен знак за откровен фалшификат. И когато в резултат на такава фалшификация цялото човечество се заблуди, тогава не можете да го наречете друго освен „тотална измама“. Но, разбира се, кой най-добре може да разкрие фалшификатите на лунната измама на НАСА? Именно професионалисти от областта на филмовата индустрия. И един от тези честни професионалисти, които не искаха да премълчат тази глобална измама на човечеството, е беларуският филмов режисьор и оператор Юрий Елхов, който написа интересна книга от 500 страници с професионално разобличение на официални фото и видео материали на НАСА, свързани с фалшифицирането на лунната мисия.
Ето какво пише за него и книгата му друг честен изследовател - Александър Иванович Попов, доктор на физико-математическите науки, автор на книгата „Американците на Луната: голям пробив или космическа измама“: „Известният филмов режисьор Юрий Елхов ми писа, че подготвя книга за публикуване под трогателното заглавие „ТЕХНОЛОГИЯ НА ЛЪЖАТА или ДОКАТО ЖИВЕЕТЕ В СВЕТА НА ГЛУПАЦИТЕ“. Прочетох ръкописа, който ми даде. Но първо бих искал да се спра на въпроса за актуалността на темата на самата книга.В крайна сметка, ако темата не е актуална, струва ли си изобщо да отделяте време за нея? Книгата е посветена на т. нар. "кацане" на американски астронавти на Луната, за което се твърди, че е станало преди повече от 40 години.
„Е, бяха ли американците на Луната, не бяха ли! Какво толкова ни интересува нас?" - написа един от читателите. Той е повторен от друг читател: „Защо да се ровим сега - Луната е за янките, а ние имаме само Гагарин и дори тогава, преди почти 50 години. Всичко е празна работа". Но не всеки мисли така. „Категорично не съм съгласен“, пише друг читател, - битката за Космоса тепърва предстои. Нашите хора не трябва да се чувстват непълноценни в тази посока. Бяхме измамени, но НЕ И НАДМИНАТИ !!!"
За неспециалистите измина един сит ден - и това е добре. Тази Луна му беше дадена! Да, преди четиридесет години! Човек не трябва нито да осъжда, нито да съжалява такива хора. Домашните животни също са сити и не мислят за бъдещето. И то е предопределено за него, но не и от самия него. Но, слава Богу, хора от различен вид не са рядкост в Русия. И те искат да разберат как голяма суперсила се е подхлъзнала до положението на „Какво ще заповядате?“. Те имат нужда да знаят историята. Но не тази, която Западът и неговата пета колона в Русия пишат за нас, където на нашия народ е отредена ролята на вечния роб на „просветения“ Запад.
Защо шахматист анализира загубена партия? За да спечелите следващата! Уинстън Чърчил беше враг на Русия. Но не е грях да се учиш от умни противници. Той каза: „Никакъв успех не е краен, нито провалът е фатален: в крайна сметка само смелостта да продължиш е от значение“. А ние, руският народ и неговите братски народи, ще се нуждаем от много смелост, интелигентност и мъдрост. И на първо място това се отнася за младите - тези, които сега са в процъфтяваща творческа възраст - от 25 до 50. Защото съдбата на Велика Русия най-решително зависи от тяхното колективно съзнание.
Защото живеем в изключително важно време за целия свят, буквално, повратна точка. Защото на нашата планета се е развила и процъфтява една държава, която е издигнала Лъжата до ранга на своя държавна политика. ИМПЕРИЯТА НА ЛЪЖИТЕ е правилното й име. В името на възможността да живее добре за сметка на труда на други народи, включително на народа на Русия, тази държава, заедно с ядрени ракети и самолетоносачи, използва Лъжата. Първо се изливат потоци от лъжи и едва след това самолетоносачите влизат в действие. Неразделна част от Голямата лъжа е митът за универсалното техническо превъзходство на тази държава. А върхът й е легендата за кацанията на американските астронавти на Луната, за които се твърди, че са се състояли от 1969 до 1972 година.
Това е историята за това, как посредствените брежневисти са участвали в лунната измама. Нашето Политбюро влезе в играта с дявола, разчитайки на неговата вечна благодарност. Именно посредствените брежневисти са поставили мина под страната ни, продавайки престижа й за дявол знае какво. И техните напълно изродени последователи са тръгнали по пътя на откровеното предателство. Продажбата на Луната е повратна точка от победоносния поход на СССР до смъртта на Велика Русия.
Повече от 40 години тази легенда внушава на останалата част от човечеството комплекс за малоценност. И това е необходимо, за да могат народите да се покоряват робски на новата империя. Разкриването на легендата за „полетите“ е една от неотложните задачи на борбата срещу Империята на лъжите. Темата за "кацането" на Луната е много уязвимо място в общия поток на ЛЪЖИТЕ. А по време на война те учат да биеш врага точно там, където той е слаб. Така че темата на книгата е доста актуална.
Сега можем да говорим за ценността на конкретното съдържание. Ще цитирам самия Ю. Елхов, защото съм напълно съгласен със самооценката му както към себе си, така и към книгата.
1. „На официалния уебсайт на НАСА се качват за обществено ползване снимки на всички американски лунни мисии с много висока разделителна способност. И си помислих, колко отзиви съм прочел за тези материали, но сред тях нямаше нито една професионална експертиза на оператор-режисьор, който заедно с дизайнера и декоратора на сцената всъщност отговаря на снимачната площадка за изобразителното решение на заснетото пространство в декора, интериора или в природата".
Да, като човек, който се занимава с темата „кацане“ повече от 10 години, мога да потвърдя, че такъв професионален и авторитетен критик силно липсваше в скептичната общност. Да, ние, както се казва, забелязахме много недостатъци и директни фалшификати в "лунната" фото-филмова документация на НАСА. Но човекът, който самичък, както се казва, „изяде кучето“ по въпросите на кинематографията, не беше сред нас. И е много добре, че Ю. Елхов най-после ще каже своята авторитетна дума.
2. Книгата съдържа много, много фактически материал. Много от фактите, разкрити от Ю. Елхов, бяха разкрития за нас, опитните скептици. Няма смисъл да ги изброяваме. Читателят сам ще прочете всичко. Апологетите на САЩ отдавна са признали недостатъците на „лунните“ материали на НАСА. И ето, че се е родила като пръчка-спасител, съмнителна приказка, че, казват, да, на Луната е имало американци, но те са били много притеснени как ще се получи там със снимките и заснемането. Тук, на Земята, "нещичко" имат заснето. И като студен душ за тях звучат заключенията на Ю. Елхов:
„... Въз основа на всички снимки, които разгледах от официалния архив на НАСА, може да се направи недвусмислен извод, че сцените, свързани с престоя на Аполо - 11 на лунната повърхност, са заснети на Земята, в кино павилион. За симулиране на слънчева светлина е използван мощен дъгов прожектор с леща на Френел. С най-високо техническо качество са „лунните“ снимки, а филмовите материали, напротив, са с много лошо качество. Това е направено, за да се скрие от зрителя цялата фалшивост, използвана от снимачния екип. Но в крайна сметка те си свършиха работата небрежно. Надеждата за лошо качество, която би размазала следите от фалшификат по екрана, не се сбъдна. И цялата тази "Лунна одисея" е просто красива приказка, легенда, мит, в реалността на която, за съжаление, вярваше цялото човечество ... ""
И така, ето причината, поради която дейността на Ю. Елхов предизвиква истерични пристъпи на безсилен гняв сред паразитните сатанински кланове на световния „елит“ и техните говорители от псевдонаучни проекти и откровените „фабрики за тролове“, а също така води до нервен срив и епилептични припадъци робите на паразитната „империя на лъжите“ - слабоумните майдауни-соросоиди от сектата на вярващите в НАСА. Не ви призовавам към никаква сляпа вяра и ако искате сами да проучите този въпрос, тогава просто прочетете книгата на този беларуски режисьор и гледайте създадените от него документални филми, където всички „гафове“ и „пробойни“ на режисьорите на НАСА, доказващи павилионното заснемане на официалните документи на „лунната мисия“ на НАСА, можете ясно да видите със собствените си очи.
Да, за някой, който дълги години сляпо вярваше в тази тотална измама, всичко това може да причини „пробив“ в идеологическия шаблон, основан на сляпата вяра в „официална информация“, вдъхновена от учебниците и медиите. Но ако такъв човек наистина иска да знае истината, тогава той е в състояние да разбере целия глобален мащаб на тази измама от 20-ти век, която заблуди по-голямата част от човечеството. И всички виновни за тази измама рано или късно ще трябва да се явят пред международен съд като мошеници и измамници (включително спонсорите и вдъхновителите), а техните доброволни и съзнателни „защитници“ - като съучастници в тази глобална измама.
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.