понеделник, 15 март 2021 г.

Г. Сидоров за рекламата като инструмент за подчиняване на народите

 Вероятно само тесногръд човек не се е замислял колко досадна е рекламата, която ни заобикаля от всички страни. Виждаме я на банери по градските улици и по магистралите, тя ни преследва по радиото, телевизията и дори в ИНТЕРНЕТ. Казват ни, че рекламата е неизменен инструмент за насърчаване на продажбата на стоки и услуги, но всъщност тя е сериозен инструмент за програмиране на нашето подсъзнание, а чрез него и поведение и дори мирогледни ценности. И докато рекламата съществува, човечеството е в истинското робство на паразитната сатанинска система, чиито служители ни налагат реклама чрез медиите и информационните ресурси, които контролират.

Ето например каква информация е получил руският пътешественик, биолог и антрополог Г. Сидоров за това от сибирски отшелници, може да се види от следния фрагмент от неговата книга „Сиянието на върховните богове и самозванците“:


"Като погледна стареца, Светозар с усмивка каза:

- По-нататък ще говорим за реклама. Дядо ни по очевидни причини никога не я е виждал. Той е нашият късметлия. Ето защо трябва да взема думата. В началото на перестройката обиколих цяла Европа - започна своята нова лекция Светозар. - И знаеш ли какво ме порази? Фактът, че противно на нашите вярвания, практически няма реклама по улиците на градовете нито във Франция, нито в Германия, нито във Великобритания.

- Как няма? - бях изненадан.

- Ами няма! Има обичайни табели, но това не е реклама, а името на заведенията.

- Но филмите им показват реклами навсякъде, - казах аз. - Как да разбирам това?

- Всички тези филми са заснети за трети страни. За хора като нас, братко. Нации, които все още трябва да бъдат блокирани.

- И те, тези французи, германци и британци, вече са дресирани? - попитах.

- Дресирани и добре доени, приятелю. Без бунтове или негодувание. Следователно рекламите, подсъзнателните трикове за програмиране вече не са необходими за тях. Европа е „направена“ както трябва. Защо да губят пари за ненужни неща.

- Искаш да кажеш, че е имало генетичен срив в Европа?

- Несъмнено. Позицията в кошарата е здраво закрепена в човешката ДНК. Съвременният европеец се придържа към материалното благосъстояние с ръце, крака и зъби. Всъщност съзнанието му е парализирано. За да запази придобитото, той е готов да приеме всеки чип под кожата си без съпротива. Дори да се знае, че чрез него лесно можете да отнемете живота на човек. И в това няма нищо изненадващо.

Първо, генетичната промяна е осъществена чрез налагането на християнството на територията на Западна Европа. В най-тежката си форма. Имам предвид католицизма. Тогава патологични индивидуалисти и собственици бяха създадени целенасочено от западноевропейците. Този процес отне почти седем века, значителен период. За това някогашното свободно население на Западна Европа е преминало през тигела на крепостничеството. Забележи, с изключително унизителния закон за първата брачна нощ. Технологията е адска. Законът на право от първата нощ разби психиката на християнина в основата. За да се примири с такъв срам, трябваше да се промени и то много старателно. Това, което се нарича, радикално. С други думи, на генетично ниво. В противен случай бунтът на природата на всеки нормален човек може да доведе до непредсказуеми последици. Има избор: или да откъсне главата на сеньората, или да се преструва, че нищо не се е случило. Имаше по-малко бунтовници, повече хора с манталитет на роби. Следователно населението на Западна Европа отдавна е класирано от своята аристокрация като стадо послушни овни. По-точно - роби.

Трябва да се разбере, че демографският филтър за лоялност към властите функционира в Западна Европа в продължение на дългите 2 хиляди години. Той все още действа, само че е приел различна форма, основното оръжие на която е материалното благосъстояние. Опитайте да се заяждате с властите! Веднага ще загубите всичко: работата си, дома си и всичко, което сте придобили. Няма да ви вкарат в затвора, освен ако, разбира се, не започнете открита война срещу системата, но "ще ви съблекат до голо", до корена. Затова за западните кукловоди ние сме най-упоритите хора на земята. Но това е друга тема. Ще се върнем на нея по-късно.

Защо направихме кратка екскурзия в миналото на Европа? За да разбереш с какви генетични аномалии европейците са се приближили до съвременната ера - пълни роби, подчинени на всеки закон. Нещо повече, на природно ниво, от раждането. Но робското подчинение и подчинението на европейските закони изглеждаха недостатъчни за „господарите“. Ерата на модерността изисква още едно мощно кодиране, този път в областта на емоционалното.

Общоприето е, че пазарната икономика не може да съществува без реклама. Във всеки случай се опитват да ни го забият в главите. Донякъде е така. Необходима е реклама, но не през ръба. Защо в наше време, нито в Европа, нито в Америка, билбордове не се набиват в очите? Защото там вече не са необходими. Когато населението познава продуктите на някакво предприятие, няма смисъл да ги рекламирате. Същото може да се каже и за телевизионната реклама. Всичко е добро в умерени количества. Всичко извън мерките може само да навреди. Така е на Запад сега. Но в края на 19-ти век и до средата на 20-ти беше по-различно. По-точно същото, като сега при нас. Където и да погледнеш, билбордовете са навсякъде. Включиш дебилизатора, още по-лошо е.

- Какво да включиш? - не разбрах.

- Това, което се нарича телевизор. Наистина ли е непонятно?!

Такъв е. Но мисълта ми не е за него, не за дявола на ада в апартаментите на жителите. Опитвам се да обясня защо системата се нуждае от рекламната преса, която наблюдаваме около нас, която преди половин век също унищожи съзнанието на европейците и американците. Време е да осъзнаем, че рекламният товар, целият този натрапчив кошмар, който ни напада както по улиците на градовете, така и от екраните на дебилизаторите, е 20 процента, не повече.

- Ами останалото?

- Имаме специален разговор за останалото. Ще отнеме както време, така и внимание. Светозар седна на мястото си.

- На първо място, много натрапчиви, от гледна точка на пазарната икономика, дори наивните билбордове, всъщност са насоки за последователите на тайните общества. Те съдържат криптирана информация за това какво място в обществения живот на град или регионален център заемат масоните, какви сфери на дейност контролират и много други. Когато се приближава до нашите градове с кола, всеки посветен, чрез реклама, получава изчерпателни знания за това, което се случва в тях, какво да очаква в този или онзи отдел, къде има приятели и къде се крият врагове. Но това е само част от рекламния трик, и то не най-важния. Същността на щитовете за програмиране на съзнание и телевизионната рекламна преса е във въздействието върху емоционалната сфера. Ярки цветове, усмихнати щастливи лица на млади хора, безупречен външен вид на предлаганите стоки. Всичко взето заедно, лесно прониква в подсъзнанието и създава илюзия за щастлив, комфортен живот, изпълнен с удоволствия. Това е, което се изисква от рекламата. Оттеглянето на съзнанието на човека в сферата на нереалното. В царството на будния сън.

Защо има толкова малко реклама в Западна Европа? Защото там те отдавна заспаха. Хората живеят в наложен им илюзорен свят и не знаят за него. Автоматично, без колебание, те изпълняват задълженията си: работят, плащат данъци, висят в различни съмнителни заведения и на никой от тях не му идва на ум защо е всичко това? Сън, дълбок буден сън. Всичко свърши там. Ние, руснаците, все още трябва да бъдем приспани. Оказахме се трудни за приспиване. Ето го проблема. Затова цветни картинки с фрагменти от щастлив живот заляха улиците на нашите градове и не слизат от екраните на дебилизатора. В нашия живот, където и да го погледнеш, рекламата е навсякъде. Доста често! Всеки нормален човек разбира, че успешната търговия изисква една десета от това, което ни напада.

Но всичко, което казах по-горе, е само върхът на айсберга. Скритото от нас е много по-сериозно и опасно. Факт е, че нашето подсъзнание лесно чете информация на ниво честота. Ясно е, че не говорим за ментално възприятие, а за сетивно възприятие. Но въпреки това се случва. И засяга подсъзнанието доста сериозно. Как изглежда? Всичко, което се прави, е многослойна картина. Едната, разбира се, долната е по-малко ярка, нейната честота е скрита, освен това е естествено продължение на горната честота. Всъщност ние наблюдаваме същото нещо при пакетното печатане, само че в ярки образи, които засягат емоционалната сфера. Съзнанието чете какво е на повърхността на рекламата. а каквото е под нея отива при подсъзнанието. Виждаш ли, всичко е изключително просто. Обикновено по този начин масоните налагат своята символика върху дълбоките слоеве на нашата психика. Но ще се спрем на нея по-късно. За момента се интересуваме от рекламата. Виждал ли си някога серия от билбордове, стоящи един след друг? Може да са колкото искаш, от пет до две дузини или повече? - попита ме Светозар.

- Разбира се, че съм виждал - погледнах го, без да разбирам накъде клони - и то неведнъж. В Томск. По къщите в Новосибирск са закачени толкова много ужаси!

- На някои места, приятелю, не навсякъде, но на места с добра видимост, - вдигна ръка разказвачът. - За рекламни серии обикновено се избират специални зони. Но тук не става въпрос за това, а за постепенното потапяне на нашето подсъзнание в наложения му код. Това се прави просто: отпечатват се няколко привидно напълно различни реклами, но всъщност всички те са свързани с една идея. Тя прелива в ярки изображения от един билборд на друг. И с усилване. Подобна информационна щафета винаги завършва не на крайния щит, а на централния. Защо така? За да накарате серията билбордове да работи както отдясно наляво, така и отляво надясно. Как се извършва потапянето? Стъпка по стъпка. Първо, подсъзнанието докосва една част от наложената идея, след това друга, третата и в средата на щита алгоритъмът, забит в главата, вече се потапя в съзнанието. В резултат на това човек напълно приема всичко, което му се предлага. Освен това той е сигурен, че сам е направил избора, без да му се подсказва. Е, ако всичко се отнася до даден продукт, много често говорим за нещо друго, за по-значимо. За отношението към Родината, към националната ни култура, към децата или, най-лошото, към моралните ценности. И сега имам въпрос към теб. Защо мислиш, че хубави крака и апетитни фигури на очарователни момичета непрекъснато мигат на билбордовете?

- Вероятно, за да привлече вниманието към рекламата.

- На кого?

- Разбира се, на мъжете.

- Ето, каза го  - мъжете. За това е направено изчислението. Когато гледаш такава реклама, не разбираш какво се рекламира на нея. Или женско бельо, или друга дреха, или сексуалните прелести на безсрамна, напълно паднала жена? Изглежда второто, а не първото. Защото то агресивно се втурва напред и засяга най-ниското, което е в нашата психика. И не само мъжете, но и жените.

- И жената има ли общо с това? - не разбрах.

- Как има ли общо? Не си ли виждал лицата на тези рекламни красавици? Те са изкривени от глупост, егоизъм, самодоволство и похот. Но проблемът е, че нашите млади момичета се опитват да бъдат като тях, тези изроди в женски облици. За много от тях полуголите рекламни красавици са стандарт за върхови постижения. Какво се случва? Ако млада глупачка приеме имиджа на рекламна кучка, тя започва да й подражава, не само с израза на нейното детско лице, но и в дрехите, тогава тя ще се изправи пред неизбежния срив на психиката си. На първия етап това води до фанатична вяра в реалността, наложена от рекламата. Как обикновено завършва, ти знаеш. Прекъсване на генетичния код и раждането на негово място на нещо съвсем различно, с различни морални характеристики. Рекламирането на полуголи красавици влияе на мъжете по отношение на възприемането на жените само като апетитно налично парче месо. Това, естествено, тласка психиката им по пътя на девалвацията на високо моралната, свестна и вътрешно красива жена. Често трябва да се изненадваме от мъжете, които сменят своите почтени, честни съпруги за глупави, бездуховни кучки.

Както можеш да видиш, всичко е изключително просто. Вградените в подсъзнанието програми работят навсякъде. И мъжете, и жените полудяват. Някои страстно и нежно започват да обичат своите палачи - жени-кучки, други понижават напълно нормалната психика до много ниско ниво. И двете са насочени към разрушаване на отношенията между половете. Дългосрочната цел е унищожаването на семейството, което сега се случва в Европа. Ето още една страна на рекламата. Изглежда, че всичко е ярко, цветно, еротично и бляскаво, но, както виждаш, не е безопасно. Относно рекламата от различен вид, аз имам предвид различни печатни издания, от това, което знаеш, мисля, че можеш да се досетиш какъв ефект могат да имат върху психиката.

- Не само на емоционалната сфера, но и на менталната, - казах аз.

- Точно така, и на менталната. Все още никой не е отменил пакетното печатане. Но дори го подобриха.

- Как така? - попитах.

- В момента се използват чисто енергийни отпечатъци. Текстът се отпечатва без мастило, но се използва електромагнитно поле. Подсъзнанието на човек чете такава невидима разпечатка дори по-лесно, отколкото с бяла боя.

- Сега разбирам откъде идва привичката на Ленин, когато е бил в затвора, да пише между редовете с мляко.

- Най-сетне осъзна! - Светозар вдигна ръце. - Сети се! Въпреки че това е записано в много детски книги. Както можеш да видиш, в съвременните списания, колкото и да нагряваш страниците им, нищо няма да се появи на тях. Няма да забележиш следи, но те са там. Енергийни, не за очите, а за нашето подсъзнание. За разработването на такива дяволски методи на кодиране работят десетки затворени изследователски институти - филиали на Института Тависток. Сатана не спи. Старае се много. Институтът за човешки отношения е зает с много, изключително много. Някои от откритията му са просто фантастични, но работят, това е страшното. Показвам ти най-простите".


Както можете да видите, с помощта на рекламата и медиите слугите на мрака водят истинска война срещу човечеството, насочена към пълното подчиняване на неговото съзнание и психика, хвърляйки го в деградационен упадък и дегенерация, както и в намаляване в броя на „стадата“ от зомбифицирани „жертвени овни“. И сега, знаейки как сме програмирани, можем да използваме нашето съзнание, за да неутрализираме това сатанинско влияние, докато нас, като народите на Запад и деградантите, които им служат, все още не са ни превърнали в роби на паразитната сатанинска система.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.