събота, 2 януари 2021 г.

Рептилни и други плашещи образи в сънищата

 Изненадващо, рептилните образи в сънищата винаги са свързани с някакъв вид опасност. Такива същества от света на сънищата винаги се държат доста агресивно към сънуващите. И те вероятно са един от класовете паразитни същества, които се хранят с нашата енергия на страха. Дали тези същества всъщност имат вид на влечуги или го приемат, за да сплашат по-ефективно хората в сънищата, като четат плашещите изображения от подсъзнанието им, не е известно със сигурност.
Но колкото по-ниско е нивото на нашето осъзнаване в съня, толкова повече зависим от сюжетите на сънищата, които ни се налагат. И тези сюжети могат да ни бъдат наложени, само за да излъчим енергията на страха, с която паразитните същества се хранят. Например, ето подобен сън, за който руският изследовател на извънтелесни практики С. Коркин разказа в книгата си „Осъзнати сънища“:
"Тунелът, който ме доведе до тук, свърши и се превърна в стена с прозорец, в далечните ъгли на които вдясно и вляво се виждаха отверстия-дупки. Изчезна група мои познати - изглеждаше, че са се насочили по друг коридор. Не смеех да ги следвам. Стоях сам в средата на тази мрачна стая и изведнъж един глас започна да ми говори. Той ме предупреди, че в тези дупки живеят ужасни и опасни същества като гигантски змии. Една от тях, усещайки моето присъствие, вече се приближава до тази стая. Затова трябва да побързам и веднага да се махна оттук, ако искам да бъда жив и здрав.
Спомних си, че в такива случаи се спасявах, като скачах през прозореца. Долетях до тавана и се опитах да счупя стъклото, за да избягам, но след като ударих няколко пъти с юмрук стъклото, ясно осъзнах, че не мога да го счупя - беше твърде дебело и здраво. След това се опитах да отворя рамките (а те бяха две - вътрешна и външна), но не беше лесно, тъй като прозорецът беше много дълъг и имаше нещо пречещо в долната му част.
В същото време усетих, че наистина нещо голямо и опасно бързо се приближава към тази стая. Закачих се под тавана, тялото ми се обърна успоредно на земята, коремът - на пода и погледнах надолу. Наближаващата опасност вече се усещаше съвсем ясно. Гласът ми каза, че след няколко секунди подземната змия ще се измъкне от дупката и ще се опита да ме грабне, но всъщност тя не може да ми навреди!
В същата секунда някаква тъмна удължена сянка, напомняща на гигантско черво с уста в края, избухна от лявата дупка с остър шум и, извивайки се нагоре, се втурна право към незащитения ми стомах. Инстинктивно се напрегнах и прибрах корема си. Устата на чудовището се затвори на половин метър от мен (усетих също, че мускулите на истинския ми корем също се напрягат, дори почувствах истинска болка в един от мускулите от лявата му страна). След неуспешната му атака, пипалото с врат, толкова рязко, колкото се беше появило, се върна обратно в дупката и аз се събудих".
Тук, въпреки привидно "неуспешната" атака, паразитната същност успява да се "подкрепи" с енергията на страха на сънуващия. Също така обръщам вашето внимание на проявата на такъв феномен като „глас в съня“, за който американският антрополог К. Кастанеда говори преди около половин век в своите книги. Тези, които са чели книгите му, са напълно запознати с това явление. Като правило се проявява, когато сънуващият влезе в света на „неорганичните същества“.
В полза на факта, че основното в сюжета на този сън е да предизвика пристъп на страх у сънуващия, т.е. за загубата на част от жизнената енергия чрез страх, свидетелства и друг сън, описан от С. Коркин: "В този сън, заедно с приятел, бягах от агресивен младеж, който искаше да ни убие. В началото бягахме заедно, но след това се разделихме и агресорът хукна след приятеля ми, оставяйки ме известно време на мира. Известно време продължих да тичам, криейки се зад къщи и непрекъснато променяйки посоката на движението си. И след това, в един миг, внезапно осъзнах, че сънувам. Веднага исках да уредя сметките си с преследвача, защото все едно тук нищо не ме заплашваше. Хванах метален прът от земята и хукнах там, където ми се струваше, че се намира преследвачът, но така и не го срещнах.
След известно време се озовах в неразбираема тъмна стая, заобиколен от агресивно настроени шест или седем високи жени, облечени в котешки костюми (като персонажа на Мишел Пфайфър във филма „Батман“), с открити гърди. Освен това две или три от тези жени имаха два чифта гърди, единият от които е на обичайното си място, а другият отдолу, на корема. Веднага се появи псевдо-памет, в която видях как са се справили с една от жертвите си, използвайки някакви хитроумни устройства за изтезания. Нямаше къде да избягам и нямаше с какво да се защитя. Те го знаеха добре и без забавяне се нахвърлиха върху мен. Струваше ми се обаче, че те искаха само да ме изплашат, тоест само имитираха обичайното си зверство. След няколко секунди сънят се стопи".
Тук вече виждаме ясна индикация от сънуващия, че плашещите герои от сънищата са необходими, за да се освободи енергията на страха. Което потвърждава версията, че паразитните същества използват сюжети за сънищата, наложени ни, за да се хранят с нашия страх, което за тях е вид храна. Само постигането на пълно осъзнаване в съня води до прехвърляне на контрола върху сюжета на съня на самия сънуващ. Ето защо е толкова важно да овладеете практиката на осъзнатото сънуване. Това е, което ще ви позволи, заедно с много невероятни възможности на съзнанието, които се отварят, да спрете да бъдете източник на храна на паразитните същности.


 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.