Защо хората създадоха фантомен ред?
Душата трябва да изпълнява определени системи за запълване на клетките. Пълни се за сметка на събития, емоции – няма значение дали тази основа е деструктивна или градивна. За да направят това, те създават етерна система, дават задачи на фантомите - да генерират емоции, попълват базата, запълват вашата клетка, попълват системата Гая и завършват програмни модули чрез системата за енергийни носители. Всичко е етер, всичко е съзнателно.
Как се разпределят Душите и фантомите в държави, региони?
По териториални области има разпределение на Душите, разбира се, и основно те се разпределят като активни полета. В Русия това са Сибир и Алтай. Това са по-високи вибрации, сегментирани в този конкретен актив. Ако вземем Америка, фантомният ред е активен основно там. В Европа е 35% до 65%.
Да, избираме активи. Защо избираме тези активи според полетата? Факт е, че във всяка територия има определени егрегори на енергийни доставки за Гея, за Земята като цяло. И където се изграждат структури, там изграждаме човешки резерви. Някъде по-активно, някъде пасивно. Но тук именно в териториалната област се извършва разделението и Душите се разпределят именно между тези активи.
Какво е съотношението на душите и фантомите на Земята?
Системата за баланс на Земята се поддържа именно на фона на това, че трябва да се поддържа баланс, както и градивни, разрушителни, Души, фантоми. Ако говорим за Земята като цяло, 50/50% в полевата система.
Всеки източник има различна система. Ако в Америка това е активната част на фантомите, има много малко души, в Русия има повече души, отколкото фантоми. Европа също е характерна с преобладаването на фантомите в системата на този ход.
Фантомите имат ли ларви?
Те имат по-голяма степен на намиране, тъй като техните програмни носители са с ниска вибрационна честота, те имат още повече резерви за потискане на системата от активни формули. Тази система е неуправляема, те са като програми. Можете да се справите с тези същности, но софтуерът изобщо не го прави, тъй като честотата на вибрационните полета на стандартната разпоредба, местоположението, има по-активна форма в полето, по-високи полета, които не са въведени в системата.
Какъв процент от фантомите ще бъдат в четвърта плътност?
Те постепенно ще напуснат основната система и ще бъдат заменени от душевни системи според времето. Няма разпределение в сегмента като процент. Фантомните земляни са само илюзия, те ще бъдат придружени от поле, след което Душите ще дойдат и ще заменят тези ресурси.
Системата от серията фантом ще бъде в проекцията, както и в третата версия, визуализирана, вие по-активно ще почувствате тези сегменти като система, че е празна - бездушно същество. Вашата програма ще бъде по-активна в този сегмент. Точното разпределение на умовете ще бъде в актива. Вашият ум ще разбере, че това е основата на ниския сегмент, или фантом, или нискочестотен сегмент. Фантомите нямат системна програма за развитие, те са просто илюзия за вашия ход.
Сега програмата се популяризира активно във фантомния ред, тоест има система от илюзии, фантоми, които са в ежедневието на вашата област. Системата на съзнанията на четвъртото поле ще бъде ясно структурирана, за да разбере, че това е фантом, а това е човешки резерв. Тази визуализация като програма ще се прояви в областта и системата на емоционалния фон.
Програмата ще работи по същия начин, както и оперативният и управленският персонал. Ще се прилага и в системата за създаване на фантоми и програмата на Душата.
По принцип системата за определяне на системите за управление на мощността е софтуерни носители. Те ръководят структурата и това са програмите, които ръководят основните области.
Земни фантоми. UPD:
За да избегнете силни разногласия, трябва да разберете, че всеки има свое разбиране за термина "душа". Например в шаманските традиции се смята, че душата се състои от няколко компонента:
Сибиряците и монголците вярват, че всеки човек е сливане на поне три различни духовни същности. Разбирането на тези три компонента в себе си и в другите осигурява важен диагностичен инструмент за лечение и друга шаманска работа. В бурятския, както и в други езици, тези три части имат имена, които нямат еквиваленти на английски. За удобство ще ги наричам с думата "душа", но, обръщайки се към тях поотделно, ще използвам монголските им имена. Произходът на всяка от трите души е в един от трите свята – горен, среден или долен. Те могат да бъдат представени по следния начин:
1) ами - горният свят - преражда се;
2) сунесу – долният свят – преражда се;
3) сулде - средният свят - не се преражда, а става естествен дух.
Различни видове души:
Въпрос: В шаманската традиция се смята, че човек има 3 души - душата на клана / кармична, душата на космоса и душата на тялото (личността). Първите две са вечни и душата на тялото живее един живот и след това умира или се присъединява към други клетки на съзнанието. Така ли е? Коя от тези души се променя, когато станеш шаман?
О: Нищо не умира. Тази памет/преживяване, според определени закони, ще повлияе и ще работи по-нататък. Целият този процес може да се опише като присъединяване към други клетки на съзнанието, но как ще работи и върху какво ще се повлияе вече е многовариантна история. Душата на тялото се променя, трансформира се в ново качество, адаптира се. Други души обаче, когато дойде това време, също стават "по-широки".
Трябва да се помни, че Висшият АЗ може да раздели вниманието си на лъчи почти безкрайно. Единият лъч може да бъде велик музикант, а другият фантом, стръкче трева или камък, всеки има свои собствени задачи, но те принадлежат към един организъм, така че тук няма въпрос за някакво расово разделение.
Нечовеци, ботове, клонинги и фантоми. Има ли разлика?
През последните години и особено след известни събития мнозина изпаднаха в разделянето на околните на хора и „нехора“ (биороботи, клонинги, киборги, фантоми, бездушници).
Да, матрицата на Земята е пълна с герои, които играят своята роля в системата за обучение по почти същия начин, по който го правят спрайтовете в сънищата. Спрайтът следва програмата и не може да надхвърли нейните ограничения, тъй като няма волята и достъпа за това. Понякога това е просто динамичен пейзаж, прелитащ покрай него на завой, но не реагиращ на позивните по никакъв начин.
В компютърните игри това се нарича герой, който не е играч (от англ. Non-Player Character -NPC), който се управлява не от играча, а от компютъра или майстора. NPC е ограничен в действията си и изпълнява само ясно дефинирана функция, обикновено по някакъв начин пречи или помага на основните играчи.
По аналогия с NPC, на планетата има хора в тела, чиято креативност, воля, свобода на действие и широта на мисълта се контролират от стероидното съзнание в една или друга степен, но това не означава, че трябва да търсите такъв характер във всеки.
Докато всички не се научат да разграничават "хора" от "не-хора", цялата тази информация няма смисъл/приложение в реалния живот и ще се използва за укрепване на принципа "разделяй и владей". По същия начин идеята за разделяне на добри и лоши, бели и черни, умни и глупави, демократи и комунисти, християни и мюсюлмани, ваксъри и антиваксъри, патриоти и предатели, воини на светлината и злите духове, руснаци и украинци, сирианци и плеядианци.
Както всяко лекарство може да се превърне в отрова (и обратното), така и всяко знание може да бъде вредно, ако стане достояние на неподготвено или откровено невежо същество. Ето защо всяка информация от този вид трябва да се възприема без фанатизъм, с доза скептицизъм, непривързаност и неутралност.
Докато сте заловени от програмата за разделяне на класове, касти, слоеве, типове и други идентичности, вие не сте много по-различни от NPC и лесно се контролирате от тези, които ви играят на тези струни.
Помислете за това в свободното си време
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.