сряда, 2 март 2022 г.

Човек видял Матрицата, докато бил на ръба на живота и смъртта

 Една от основните концепции на почти всички магически системи, религии и окултни школи е концепцията за един вид КОЛЕЛО: Колелото на Самсара, Световното колело, Колелото на Съдбата и т. н. Тоест всеки е чувал този термин, но въпреки изобилието от всякакви просветени гурута, които, надувайки бузи, разказват на по-младите адепти  за това колело, на Земята живеят много малко хора, които действително са го виждали. Разбира се, има определени техники, които ви позволяват да видите "колелото" с ъгълчето на окото си, и може би ще поговорим малко за тези техники в някоя от следващите статии, но понякога в живота на хората се случва нещата да се случват от само себе си и спонтанно. Онлайн проектът на организацията Postmortem Experience Collectors разказва за един от тези случаи. И така, nderf. org, съобщение номер 8200 от някой си г-н Уилсън:

- Никога не съм имал желание да споделям това преживяване с когото и да било, тъй като то беше толкова страшно, че дори не мога да си спомня всичко. Въпреки това един мой добър приятел ме убеди да напиша тази статия и ще се опитам да пиша честно и откровено - поне дотолкова, доколкото думите и езикът позволяват.

Всичко се случва на 15 юли 2013 г. около 7:45 ч. Пътувах към работа, наближавах кръстовището и се готвех да завия наляво. Това беше изключително опасно кръстовище и там винаги имаше много произшествия. Винаги е трудно да се види дали кръстовището вдясно е свободно, а левият завой за шофьора винаги е особено опасен. Но аз закъснявах и бях развълнуван. Имах важна среща, която внимателно планирах в продължение на дни, и едно наистина глупаво закъснение в последната минута застраши всичко.

Бързах, бързах, не погледнах и . . обръщайки. Втората ми грешка беше, че първо погледнах надясно, за да се уверя, че оттам не се приближава нищо. Едва тогава погледнах наляво, където видях не колата, а лицето на шофьора. Дори не лицето, а очите на момчето, толкова близко беше вече. А скоростта му е била поне 150 километра в час. Като цяло няма начин на Земята да се избегне това, което щеше да последва.

И в този момент, сякаш времето се беше забавило страшно много, се случи нещо, за което няма понятия или думи в нито един език. Думите могат да отразят най-много няколко процента от моето преживяване, по-голямата част от което беше неописуем страх. Въпреки това ще се опитам да ви го опиша по най-добрия възможен начин.

Срещу мен и вляво, почти в противоположната на насрещния автомобил посока, имаше някакво поле. И когато времето спря, видях там някакъв огромен обект, който бавно се приближаваше към мен по диагонал. Всичко наоколо замръзна, но този обект се насочваше право към мен. Но какво беше това и колко голямо беше, не може да се опише с думи. Отначало си помислих, че е високо колкото десететажна кула, но после осъзнах, че самото понятие за разстояние се обезсмисля, когато гледам този обект.

Обектът приличаше на гигантско водно колело, което лежеше настрани и се въртеше, приближавайки се към мен. Когато се приближих, изведнъж осъзнах, че преценките ми за размера на обекта са неточни - той не беше с размерите на триста метра, а на малък град. И то се разрастваше, постепенно ставайки толкова голямо, колкото и светът около него. Така че всичките ми оценки за мащаба и разстоянието изведнъж стават безполезни. И само моето прилепчиво съзнание се опитваше да интерпретира това нещо като някакъв гигантски физически обект.

Въпреки че е изключително трудно да обясня какво видях сега, когато обектът се приближи до мен, изведнъж имах чувството, че знам точно какъв е обектът. Спомних си, че сме срещали този обект много пъти преди, спомних си и много други неща. Видях този обект, преди да се родя тук, ще го видя, когато умра един ден - и всички ние го виждаме много преди да се родим. Но тази информация е скрита от нас, докато сме живи. Само защото смъртта ми в автомобилна катастрофа беше неизбежна, изведнъж видях всичко.

Дори не можете да си представите колко е трудно да опиша това, което видях. На фона на това колело видях, че светът около мен е илюзия, че той е като едно от остриетата на това безкрайно огромно колело, което съществува само по себе си и съдържа в себе си всички светове и всички техни безкрайни възможности. Моят живот, твоят живот, нашият свят, всички ние - ние сме били част от тази структура на колела и винаги сме били част от нея. Сега това ми стана ясно.

И когато изведнъж го видях отново, започна най-ужасяващата част от преживяването ми. Колелото сякаш ме завладя и нивото на страх, което изпитах, е просто неописуемо за нашия свят. Физически бях като на кръстопът, а колелото се въртеше бясно и ме блъскаше с всяко острие.

Помнете, че моят разказ за това, което видях и почувствах, не е нищо повече от начин на говорене, който дори отдалечено не описва реалната ситуация. Въпреки това ще опитам да го направя с помощта на аналогии.

Представете си водно колело с нещо като въртящ се воден филм в пространството на всяка лопатка. Представете си, че този воден филм се изхвърля навън от колелото във всеки отвор, сякаш под действието на центробежна сила. И всеки филм беше като слайд на някаква нова реалност, в която се криеха цели вселени и светове. И докато с ударите на колелото ме обливаха с това водно фолио, сякаш за миг гледах цял филм, виждах всички тези вероятни светове и живеех в тях.

Изведнъж придобих и ЗНАНИЕ. Не просто виждах какво се случва, а осъзнавах, че това е било винаги така и че сега съм въвлечен в процес, който хората наричат "прераждане". Ето защо се появи колелото. Представлявах един вид непоследователност, която трябваше да бъде поправена. Някакво събитие или може би неизбежно събитие на магистралата ме накара да се подхлъзна или да падна между лопатките на волана. Тази структура има нещо като космическо предназначение - да подрежда нещата на правилното им естествено място. Аз се страхувах и се съпротивлявах на "сортирането", затова колелото засили агресивните си опити да ме "сортира" правилно.

И докато колелото ме блъскаше с остриетата си, опитвайки се да поправи грешката и да ме вкара в една версия на реалността, ме споходи ново прозрение - прозрение, което ме изплаши още повече. Изведнъж разбрах, че ако скоро не избера една от тези предложени реалности, в която да се върна, колелото ще реши вместо мен. Така че ще бъда подреден по един или друг начин - независимо дали ми харесва, или не.

Изборът беше само между най-близките чукащи остриета, тоест много ограничен. Освен това познанието за всяка реалност, която ме завладяваше, идваше изключително бързо и нямах време да разбера какво съдържа този нов свят. И най-лошото е, че с всеки нов "филм" за живота в друга реалност аз самият се променях.

Не съм останал същият от един прорез в колелото до следващия. Сякаш всеки филм изтриваше всички спомени от паметта ми, унищожаваше ме и създаваше изцяло нова същност от нулата. Нямаше постоянно "аз", което да пътува непроменено през това колело и да може по някакъв начин да обясни своя опит. Това беше само едно от многото неща, които разбрах тогава, но сега ми е много трудно да го обясня. Но самата идея за непрекъснат Аз противоречи на този опит.

Бях забравил (или може би умишлено бях потиснал) всички неща, които бях видял в различните вселени или остриета на колелото. Отначало те изглеждаха много сходни със света, в който живеем. Виждал съм например различни сценарии на произшествия. Подозирам, че това са всички близки остриета на колелата. Спомням си как колата ми изхвърча от пътя и се огъна толкова силно, че сякаш сгъна джобно ножче по средата. Имаше и много други сценарии за изход от произшествието, които разгледах, но сега не мога да си спомня.

Нямам обяснение защо не успях да изпитам нито едно от явленията, за които обикновено се говори в ситуации на неизбежна смърт, като тунел, светлина и т. н. Подозирам, че преживяванията на неминуема смърт са символични сценарии, които избухват, когато някой влезе или излезе от колелото, но преди ситуацията да се развие много далеч. Тоест тунелът е някъде, сякаш на повърхността на колелото. В нито един момент не видях нещо, което да наподобява това, което ние, хората, си представяме за задгробния живот, духовния свят или живота след смъртта.

Започнах да се паникьосвам ужасно. Всеки път, когато си мислех, че съм започнал да се справям с нещата, бях брутално и безмилостно запращан в ново гнездо на колелото и изкристализираше едно ново "аз" заедно с всички негови спомени. Но след миг, прехвърлил се на друго гребло, вече изобщо не си спомнях кой съм бил преди и вече плувах в нови спомени. Това беше най-странното нещо, което можете да си представите.

По някакъв начин, и мога само да предположа, че това се случи без никакво съзнателно действие от моя страна, възможностите, които се появяваха в колелото, започнаха да се стесняват и да стават отново по-познати. Сценариите, свързани с инцидента, започнаха да се появяват отново и отново.

Отново видях вариантите и възможните варианти на света, в който съм загинал при инцидента. Интуитивно знаех, че ако "вляза" в някоя от тях, ще бъда там само няколко мига или най-много минути, а после ще трябва да изляза и да се изправя отново пред колелото. Не исках да го правя. Но имаше и някакво странно знание, свързано с него: колелото не изглеждаше притеснено по един или друг начин, за него нямаше никакво значение дали ще се появя отново след три минути или три десетилетия. Единственото, с което се занимаваше колелото, беше да ме изкара навън. И в него имаше някаква жестока безмилостност, която скоро няма да забравя.

В крайна сметка изборът на реалността беше направен и аз се озовах отново на магистралата, но сякаш в миналото - само наближавах кръстовището на онзи злополучен път. Дали избрах свят, който е версия на нашата вселена, в която катастрофата все още не се е случила, но до нея остават само секунди? Или този избор беше направен вместо мен? Не мога да кажа кой е взел това решение. Единственото, което помня, е изражението на лицето на летящия към мен шофьор. Спомням си го толкова ярко, сякаш е било вчера. Но в новата реалност аз бях натиснал рязко спирачката, когато стигнах до кръстовището, и този шофьор или колата му просто не се виждаха".



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.