събота, 26 март 2022 г.

Меморандум към демиурга и неговите адепти

 Държавите не съществуват - те всички са концлагери. Не се нуждая от "услугите" на държавата, не се боря за пенсия, някакви ползи или субсидии, отстъпки, пособия и всички останали глупости. Задръжте тези "патерици" за себе си - те ще ви дотрябват. Не се нуждая от внушената от вас илюзия за защита и безопасност - всичко това е чиста проба фейк. Не са ми нужни безкрайните ви справки, свидетелства, печати, сертификати, дипломи, грамоти, медали и прочие информационен пълнеж, който би потвърждавал моя ум, статус или положение в обществото. Не се нуждая от съществуващата система на образование. Всичките детски градини, училища и висши учебни заведения са прогнили от върха надолу и са съсредоточени само върху това да подхранват слепотата или просто да издават хартийки. Всеки способен наставник за същите пари ще предаде несъизмеримо повече знания. Имам предвид всичките ваши т. нар. "духовни крипти", тъй като по своята същност те нямат нищо общо нито с духовността, нито с особеностите на културата и мястото, в което аз живея. Въведете ме във всичките си черни графи, бази и си ги оставете за спомен. Не ме занимавайте с всичките си жени-златотърсачки, деца, маски, ваксини, закони, избори, данъци, език, наборна служба и центрове за трудова заетост. Отказвам се да участвам в цялата тази вакханалия принципно. Аз не съм ви длъжен с нищо. За вас може да е увлекателна игра, но лично на мен безкрайно ми омръзна от нея. Не пречете да живея, а още по-просто казано - оставете ме на мира. Не се нуждая от услугите на държавата. Светът е много по-ярък и интересен от това, за което ни го представяте вие. И той живее по съвършено други закони, които (колкото и да ви е странно) нямат нищо общо с тези, които вие толкова усърдно се опитвате да ни втълпите. Виждал съм около себе си удивителни, талантливи и интересни хора, в чиито живот присъства само една пречка - вие. Аз не се нуждая от услугите на държавата. Аз виждах слънцето, планините, морето и звездите и те всички не знаят за вашето съществуване НИЩО. Вие сте опитност, която в рамките на своя срок на годност се превърна в прах, оставяйки след себе си само противоречиви спомени и твърдата увереност, че така не бива да се живее. 





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.