вторник, 23 февруари 2021 г.

О. Четверикова за сатанинските символи на Ватикана

 Много алтернативни изследователи на историята вече са се досетили, че Ватиканът е изиграл значителна роля в проекта за пълната й фалшификация, за който католицизмът е само външна прикривка, която крие истинската му същност. Каква е тази същност? Нейната символика става отворена още през 60-те години на миналия век при папа Павел VI, който след Втория Ватикански събор започва открито да показва тези символи.



Ето какво можете да прочетете за всичко това в книгата „Върколаци, или кой стои зад Ватикана“, написана от главния специалист по Ватикана в Русия - доцент от МГИМО, кандидат на историческите науки О. Четверикова: „Колкото и да се оправдава понтификът, зависимостта му от сенчестите структури, както добре показа М. Мартин, беше толкова силна, че последователно следваше вече наложения курс. Важно е, че той не само се отказа от диадемата и след това от митрата, но след пътуване до Йерусалим през 1965 г. и среща с главния равин на Израел започна да носи заедно с нагръдния кръст и нагръдник (хош), носен от еврейските първосвещеници. Това е четириъгълен нагръдник с 12 различни скъпоценни камъка, на които са гравирани имената на 12-те племена на Израел. Тъй като първосвещеникът Каяфа, в чийто дом се решаваше съдбата на Христос, също носеше хош, той се превърна в символ на отричането на Неговата божествена природа. Поради това седевакантистите възприеха това действие на Павел VI като дълбоко антихристиянска стъпка.

Понтификът също смени папския кръст: той беше първият, който носеше жезъл с извито разпятие и изкривена фигура на Христос - такива кръстове бяха използвани от черните магьосници от Средновековието, за да представят библейския термин „марка на звяра“ и се считат от изследователите за древен сатанински символ. Той е възроден от Павел VI и е предаден на следващите папи, включително Франциск.



Залата за аудиенция във Ватикана (наречена Зала на Павел VI), построена от името на папата от архитекта Пиер Луиджи Нерви през 1964-1971 г. и разполагаща с 6500 места и 25 000 стоящи места, също се отличава със зловещи изображения. Сградата от монолитен стоманобетон с характерна извита форма е предназначена за общите аудиенции на папата и други публични събития. Интересно е, че сцената с трона на понтифика все още е на територията на Ватикана, а основната част на залата е на италианска, а последната има екстериториален статут. В зала Павел VI няма християнска символика; криволинейната форма на свода му прилича на змийско лице, а на сцената има скулптурна композиция, наречена „Възкресение“, направена през 1977 г., символизираща възкресението на Христос от ядрена експлозия, която прилича повече на картина от ада“.



По този начин паразитната сила, която тайно контролира Ватикана и неговата дейност, дори не е маскирала присъствието си от повече от половин век. А икуменистката дейност на Ватикана е насочена към изпълнението на една от задължителните точки на т.нар. „нов световен ред“ - създаването на световна обединена църква на Сатана на основата на юдаизма. Всичко това вече е описано подробно от бившия британски разузнавач Джон Колман в книгата му „Комитет 300“.

Така че именно Ватикана е един от „центровете на властта“ на т.нар. „световно правителство“, което е отговорно за пълното фалшифициране на историята, прикриването на артефакти и истински исторически източници, както и за създаването на икуменистката религия на „новия световен ред“, която ще се основава на същия сатанизъм , който вече е проникнал в цлия световен "елит" и в голяма част от западните национални „елити“, контролирани от него. Трябва ли да обяснявам защо цялата тази паразитна сатанинска сбирщина мрази руснаците и Русия и защо по всяко време тя благославя и подкрепя „кръстоносните походи“ на обединения Запад срещу Русия?

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.