сряда, 15 декември 2021 г.

Връщаме се към истинското предназначение на обелиските

 Както вече беше обсъдено в една от последните публикации, поне някои от обелиските в нашето минало очевидно са били използвани не за религиозни цели и не като паметни знаци на различни събития. По времето на древната и последвалата я междупотопна цивилизация (по терминологията на О. Павлюченко) някои от тях са били използвани като лампи и акумулатори на атмосферно електричество или евентуално на „забранената“ енергия на етера.



Честно казано, не мислех, че ще се върна толкова бързо към тази тема, но съвсем неочаквано попаднах на интересни картини на художника Йоахим фон Сандрарт (1606-1688), който по своето време е бил най-известният художник в германските земи (припомнете си, че обединена Германия тогава не е съществувала). След като изучава гравиране и рисуване, той пътува много из земите, които днес се наричат ​​Англия и Италия. И въпреки че се е специализирал предимно в портрети, някои от рисунките и гравюрите му са посветени на исторически теми и особено на историята на изкуството и архитектурата. Ето, че някои от неговите творби привлякоха вниманието ми.



Например, левият в долната част е традиционен египетски обелиск с йероглифи. Редом е определено устройство за пускане на "забавни светлини", които са били използвани по време на големи празници или значими събития от живота на императорите на Свещения Рим. Но горната дясна колона е интересна с това, че има добре позната "топка" в горната част, която най-вероятно е била източник на светлина, захранвана от атмосферно електричество или етерна енергия. И най-интересното е, че поне някои от обелиските в нашето минало са имали абсолютно същата горна част.



Друга рисунка на Сандрарт потвърждава, че в древния допотопен Рим е имало много подобни "осветяващи" обелиски и колони. Също така, обърнете внимание на обелиските, изобразени от същия художник в мавзолея на император Август.



Отново виждаме същите тези "топки". И защо са ни нужни два такива обелиска на входа на мавзолея? Само, за да го осветяват. Ето защо в Рим и други древни градове е имало толкова много обелиски и колони с подобни „топки“ на върха. И точно това е било истинското им предназначение и след катастрофата, която унищожава древната цивилизация, се появява "карго култ", когато върху тези колони и обелиски започват да се прилагат различни религиозни символи или да се използват като паметни знаци. И очевидно не е изненадващо, че много от рисунките на този художник вече не се намират в интернет.



Същото място виждаме и в рисунката на Джовани Амброджио Брамбила, озаглавена "Изглед към остров Тибър във формата на кораб. Вляво е храмът на Ескулап". Тази рисунка датира от 1582 г. И тъй като го намерих в достатъчно висока разделителна способност, нека увеличим този обелиск.



Виждате ли? Това е истински "египетски обелиск", но с "топка" на върха. Така че може би в света на единната древна цивилизация тази провинция, която сега се нарича "Египет", е специализирана в производството на такива "лампи", а йероглифският надпис е като "произведено в Египет", а изобщо не е нещо, свързано с "Египетски богове и фараони"?



Между другото, интересен е и текстът, придружаващ тази фигура. И той изобщо не е на латиница. Не знам за каква писменост става дума, но много такива надписи са открити от независими изследователи на експедиционния клуб AISPIK на територията на днешна Турция, както сред руините на древни градове, така и в самия Истанбул. Може би това е писменост на единна ведическа (древна) цивилизация? Нещо повече, много от тези букви по-късно мигрираха към т.нар. „кирилица“.



А ето и друга картина на този художник, наречена "Цирк Максимус", датираща от 1581г. На нея можете да видите не само "египетски" обелиски със светещи "топки", но и устройства, наподобяващи будистки "ступи". Очевидно този тип "лампи", използващи етерна енергия или енергията на атмосферното електричество, са произведени в Югоизточна Азия.

Като цяло всичко говори в полза на версията, че такива технологии наистина са съществували в миналото и че религиозното и култово и запомнящо се използване на обелиски, колони, ступи и други подобни устройства вече е било "карго култ" на една междупотопна цивилизация. съществувала след античната, в която подобни технологии все още са били доста широко разпространени.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.