понеделник, 7 декември 2020 г.

Г. Сидоров за проекта за разпръсване на съзнанието

 Отдавна е известно, че най-идеалният роб е този, който не осъзнава, че е в робство. Но това се случва само ако човек няма цялостно съзнание и съответно адекватно възприемане на реалността. Ето защо паразитната сатанинска система, създадена от паразитите още от ранна детска възраст, започва да разпръсква и нивелира съзнанието на хората, като постепенно им „измива мозъка“ с определено обучение и манипулация на съзнанието, налагането на фалшиви паразитно-консуматорски догми и сатанински „ценности“.
Как става това? Ето как го обяснява руският пътешественик, биолог, антрополог Г. Сидоров в книгата си „Сияние Высших Богов и крамешники“ с помощта на диалога си с един от сибирските отшелници:
- ... Виждаш ли, всеки човек от детството интуитивно се опитва да опипа своя жизнен път. Този, по който ще върви дълги години.
- Пътят към своята съдба - уточних.
- Да, пътят на бъдещото си служение. И така, паразитите са разработили технология за нарушаване на такъв път и заплитане. Защо, скоро ще се досетиш. Мисля, че знаеш, че интуицията никога не лъже?
Аз кимнах.
- И какво трябва да се направи? Да се отклони човек от интуитивния му път.
- За да го накарат да живее различен, не свойствен за него живот? - попитах аз.
- Това би било половината от неприятностите. Много по-лошо е, приятелю.
- Къде повече от това?
- Но това е така. Обработката на съзнанието започва в детската градина. Ти знаеш това. Там децата се сблъскват с ярки картини от съвсем различен избор. Образите са толкова ярки, че заглушават интуитивното, с което човек е дошъл в нашия свят. Защо се прави това? Уж за да може малкото човече да намери това, което му харесва, както винаги - добри намерения. Известно е как свършват. В училище е още по-лошо: има стотици, ако не и повече, противоречиви житейски насоки, трупащи се върху детето. Той не само е загубил интуитивния път на своето бъдеще, но сега съзнанието му е било нарязано на парчета и разкъсано, всъщност разпръснато. Много млади хора инстинктивно усещат, че нещо не е наред с психиката, но не знаят как да се справят с това. Само чувствата им остават стабилни. Загубата на вътрешното „Аз“ води младия човек до осъзнаването на неговата безполезност. Той не разбира защо е роден и защо живее. Опитът да си върне загубеното води до наркомания и дегенерация.
- Сега разбирам в каква почва попадат семената на различни форми на сексуално извращение. Хората вече не са адекватни. И тук те също са ориентирани в грешната посока.
- Отново образи, само че този път въздействащи на подсъзнанието. Сега разбираш защо не трябва да изпращат децата на детска градина?
- И на училище не трябва? -попитах аз.
- Основното разпадане и разрушаване на интуитивното се случва в ранна възраст. Ако човек е целостен, училището не е толкова опасно за него, особено след като училищният процес може по някакъв начин да бъде контролиран. Цяло щастие е, че не си попаднал в яслата и детската градина.
- Откъде знаеш? - бях изненадан.
- Видно е. Ти имаш човешко възпитание от 19 - началото на 20 век. Времето, когато изобщо нямаше ясли и градини.
- Искаш да ми кажеш, че яслата и детските градини са измислени ...
- Да, точно това искам да кажа. Те са част от проект, насочен към изравняване и разпиляване на човешкото съзнание. Вярно е, съветските детски институции бяха малко по-различни. При тях съзнанието на децата не беше разрушено. Напротив, те направиха всичко възможно, за да поддържат малкия човек цял. Но сега далеч не е така. Нашите ясли и детски градини работят по западни програми".
Както можете да видите, разпиляването на съзнанието преминава през имплантирането на западни паразитни поведенчески програми и мирогледа на хищник-консуматор, който не знае мярка. И за унищожението на цялостната картина на осъзнаването на реалността, нашите знания бяха разделени на много уж несвързани области, наречени „отделни научни области“. И всичко това само, за да ни държи възможно най-дълго в сатанинската тъмнина, далеч от истината.
А как е организиран учебният процес и особено по соросоидните и подобни учебници? Готовите истини ни се налагат чрез безмълвно „зубрене“, без да ги разбираме и като сляпа вяра, убивайки у хората способността да мислят самостоятелно. Всичко това допринася за появата на безмозъчно "стадо", сляпо вярващо в неговите "водачи" и неспособно за независим анализ и оценка на заобикалящата действителност, т.е. просто - превръщайки се в идеални роби, без да осъзнават, че са в робство на сатанинската паразитна система. И само развитието на интуицията и следването на нейния глас може да ни помогне да разберем какво наистина се случва в нашия свят и как можем да намерим истинския си път в него.


 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.