вторник, 30 август 2022 г.

Послания за нашата реалност в "Animatrix" - анимационното продължение на "Матрицата"

 Потвърждение, че това, което ви представях, не е само хрумка на моето въображение, може да намерите в анимационното продължение на Матрицата, The Animatrix.

В Animatrix виждаме разширяваща се паразитна решетка, почти идентична по форма с тази, която си представих по-горе. Ще се отдръпна, за да можете да го изпитате сами.

Обратната връзка винаги е добре дошла.

Твоят симбиот, Джонатан.

"... Доведох ви тук, за да видите формите на живот, които обитават вашия свят, които се хранят с вашия свят, но те са скрити и непознати за повечето от вашия вид." Знаех какво има предвид, но трябваше да попитам, беше необходимо да го изясня.

— Имаш предвид умствени паразити/архонти?

„Да, точно това имам предвид. Вие сте се справили добре в сравнение с повечето от вашия вид, като сте наясно с тях и се опитвате да бъдете бдителни към тях. Волята ви да бъдете бдителни срещу тях е част от това, което ни държи заедно тук и точно сега. Вие и вашите семейства трябва да видите какво се храни с вас, трябва да видите хранилките, за да извадите на светло това, което ви манипулира и ви отдалечава от светлината на осъзнаването в сянката на невежеството."

Последствията от думите му бяха плашещи, но не и непознати за мен.

Той обаче замълча известно време, давайки ми време да осъзная въздействието на думите му, които бяха мощно потвърждение на една мрачна възможност, за която знаех отдавна...

„Готови ли сте да разгледате хранилките?“

"Ами ако не бях толкова сигурна дали съм готова? Усетих ръба на бездната, но знаех, че животът ми позволява само един възможен отговор и исках да кажа: "Да".

— Тогава погледни надолу — каза Гарванът.

Погледнах надолу и видях нещо, което ме обърка за няколко дълги сърдечни удара, преди да бъда готова да оставя тази ужасна гледка, сканирана от очите ми, да проникне в съзнанието ми.

Същността, прикрепена към тялото ми, излизайки от тялото ми през тялото ми, беше разбита от решетка от тъмни нишки, вълнообразни нишки като разкъсана паяжина от черна коприна, движещи се, хаотично, осцилиращи...

И знаех, че всяка от нишките е нещо като нервна клетка, черен неврон в сянка с безкрайно сложни дендрити и взаимовръзки с други нишки на тази фантомна тъкан. Трябва да го нарека мрежа, защото беше жива и съзнателна и... паразитна, насилствено паразитна, вампирска мрежа, само че тази мрежа беше вампир и ме познаваше много добре, защото бях нейният източник на храна, неин гостоприемник и непрекъснато се променяше, създавайки млади мрежи, нови взаимовръзки, за да отнема повече жизнена енергия и усетих чернотата на тази сенчеста мрежа, дендритите и аксоните на плоската черна коприна на паяжината, движеща се и вълнообразна, а също и пулсираща, но тя беше странно ужасяваща, обратна артериално пулсираща агония и изведнъж осъзнах ужаса на неговия пулсиращ ритъм и това беше сърдечният ритъм.... на сърцето ми!!!

Тази пулсираща решетка от тъкан беше капилярна смукателна помпа, биеше в идеалния ритъм на сърцето ми, защото когато сърцето ми изпомпваше кръв, то не изсмукваше кръв, а жизнена енергия и за момент не беше ясно дали съм просто органна тъкан вътре в мрежестото тяло или това беше паразитната тъкан, която заобикаляше тялото ми.

Нещо в поглъщащата светлина плоска чернота на нишките ги прави енергийно поглъщащи жилки и ги прави невидими за нормалното човешко зрение.

В определени възли на мрежата възелът от дендрити образува гъсто заплетена вдлъбнатина, издут гъсталак от черна нервна тъкан, а вътре те бяха лъчисто бледи паразити, подобни на червеи, и тези червеи имаха бледосребристото сияние на гладна луна, стерилна луна, чиято единствена светлина се отразяваше от източника на енергията на гостоприемника, на който той черпи. Тези лунни червеи бяха част от фино балансирана паразитна екосистема, екосистема, за която сега бях единственият източник на храна.

Балансът на тази екосистема сега е разклатен, дори унищожен, от преминаването ми в спектъра на това мръсно зелено царство, обвито в космическа черна мрежа от паразитен живот в силно възбудено, хаотично състояние. Сега това беше натрошена решетка, сега външните й ръбове бяха разхлабени нишки, вретеновидни неврони, чиито външни дендрити бяха изтръгнати, така че само разхлабени аксони, вълнообразни, в ампутирана агония, копнееха да се свържат, да се свържат отново с по-големи парчета от разкъсания пулс на смъртната агония, мрежата, планетарната тъканна матрица, която беше толкова здраво свързана с мен, преди да вляза в портала.

Преместих се в спектъра на тази космическа тъмнина, светещо в зелено царство, царство, заразено с тази огромна мрежа от паразитни тъкани, така че всичко, което видях, беше окъсаният остатък от мрежата, която плътно обгръщаше тялото ми и някак си оцеля, пресичайки се.

Това беше само най-малката част от Матрицата на паразитите на ума, която винаги бе събирала енергията ми, нейното вечно изсмукване - скрито, коварно облагане на всеки мой импулс от жизнена енергия, но сега тя лежеше пред мен, шокирана и уязвима и почти съжалявах за нея. Сега тя беше откъсната от планетарната си матрица и несигурна в себе си, хаотично се опитваше да се свие около мен, стискайки ръце около гостоприменика си, за да запази единствения си останал източник на енергия.

Умът ми почти се отвори, когато погледнах тази извънземна форма на живот, защото видях това, което не му беше позволено да види и беше като когато бях на десет години, когато бях обезобразена от куче и видях мускулната си тъкан, лилави и розови вени , вътрешността на тялото ми навън и това възприятие дойде в забавящи времето ударни вълни.

Тогава зрителното ми възприятие се замъгли за момент, когато ослепителна живачна светлина проблесна и ми отне малко време, за да осъзная, че това са ръцете на Гарвана, движещи се с мътна скорост и ръцете му излъчват сребрист студен огън и тънки струи многоцветна енергия. Движеха се толкова бързо и с хирургическа прецизност и знаех точно какво правят, те ме освобождаваха нишка по нишка от матрицата и сетивата ми бяха в екстаз, еуфория, когато милиарди гладни малки усти бяха извадени от кожата ми, милиард точки от смущение и страхове, които дори не знаех, че имам до сега, не съществуват, защото се бях освободила от коварното им поглъщане, както никога преди.

Усетих енергийното ми поле да процъфтява! Моето съзнание, моето същество се завъртя навън, танцуваше и пееше в унисон с ново великолепно усещане, когато паразитните мрежи изчезнаха във високата нощ, в празнотата на космическия студ. Духът ми празнуваше и се радваше, но чувствах, че не мога да се потопя напълно в празника, трябваше да потърся забраненото знание, защото гладната мрежа все още процъфтяваше на моята Земя, в хищното царство, което обитавах заедно с моите шест милиарди братя и сестри.

Видях много от тях онзи ден да гледат надолу, много със съкрушени духове, защото над тях имаше тъмно вълнисто небе, планетарна вампирска матрица над главите им, над тях в хранителната верига и техните страдащи духове бяха като възли от подхранваща енергия вътре в този тъмен мозък, вътре в мрежа от паразитна интелигентност, която внушава своя разум във всички нас, събирайки от нас богата диета от страх, болка, омраза, ревност, пристрастяващи страсти, бавни угаждания.

И ние сме били измамен гостоприемник на този метапаразит, поне от зората на нашата история.

Трябва да се измъкнем от този поглъщащ пашкул, но за да го направим, се нуждаем от яснотата на сапфирения елемент Верхилион, за да хвърлим светлина върху необятния, тъмен ум, планетарната матрица от гладна черна тъкан. И затова Гарванът изпрати портал, който ме премести в чисто, незаразено царство, за да мога да видя необятността на инфекцията и да бъда свидетел.

И сега през ума ми проблесна ужасно видение. Видях блестящите кули близнаци и знаех, че е рано сутринта на 11 септември.

Кулите близнаци все още бяха напълно непокътнати, но околните сенки, които се бяха натрупали около тях, бяха пулсиращи маси от дендрити, заплетени кухини от гладна нервна тъкан и аз знаех, че матрицата е изпратила огромни маси от засмукваща тъкан към това конкретно място и време, защото знаеше, че ще има голям експлозивен празник на тъмната енергия, празник на ужаса, който щеше да избухне, и аз видях дендритите, коварните жилки на волята на Матрицата, съвършено свързани с марионетните мозъци на терористите, така че матрицата наистина гледаше на пламтящите кули през очите на пилотите терористи, но с нейната воля и ужасния си глад и тя копнееше за сексуалната лудост от унищожаването на тези кули; взриви ги, разкъсай ги, както гладно бясно куче разкъсва кошери, пълни със златен мед. Само тук имаше място, където медът беше страх и кръв, където кръвта се изпаряваше в огнено горене, експлодиращо реактивно гориво... И когато кулите се сринаха, имаше безумно хранене, експлозивен вампирски оргазъм, кръвосмучене и ужас, който пулсираше цялата земя Матрица във вълни от множествен оргазъм от болка и смърт.

Целият ми живот се разтърси, когато видях Божеството на злото, лицето на древния паразит Медуза, чиято змийска коса беше някакво ранно видение на тези неврони и дендрити на пулсиращо зло, но за щастие видях и това събитие в ума на Гарвана и видях, че Матрицата наистина беше хваната в безумната си алчност, жаждата си за вампирски оргазъм, която се отвори сама, отвори мрежата си от зло, така че гостоприемникът се пробуди за опасността си, пробуждащата се имунологична адаптация набра скорост и самата тъмна матрица беше сега в опасност.

Завърза се смъртоносна битка. Гладният ум на матрицата бе утвърдил господството си над гостоприемника, правото да събира кръвта му, правото на пируващи експлозии, вампирските оргазми на масов терор, но гостоприемникът бавно се събуждаше, отделни възли на съзнанието му достигаха проблясъци през тъмна мрежа.

И когато имах тези осъзнавания, след няколко минути, Гарванът дръпна завесата, ужасните видения изчезнаха и само ние застанахме в безмълвната меса.

Поех няколко дълбоки вдишвания, усещайки тишината, спокойствието на хълма, толкова отдалечен от кипящата борба, отровната, хищническа инфекция на моя свят.

„Ние ви дадохме тази визия и кълбото на сапфирения елементален верхилион, за да можете да споделите тези дарове с вашия род, споделяйте и чрез новата мрежа от мисловни модели, които сте проявили наскоро.

Спящите трябва да се събудят и да видят мрежата, която ги източва!

Те трябва да намерят ума в себе си, който е по-силен от ума на мрежата! Те трябва да събудят в себе си ума на свободата, енергията на бунта, енергията на любовта".



  Джонатан Зап. 2003 г.

Alignment. com 2012

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.