петък, 6 януари 2023 г.

Мигрена и имплант от сивите. Защо може да се свие челюстта?

 Важна тема за сесията беше да разбера защо моята "сигнална система" действа неправилно. През по-голямата част от живота си страдах от ужасна реакция на тялото, челюстта ми се свиваше от някакви хора или храна, която не беше приготвена от мен. В резултат на това те намериха и премахнаха импланта „скоба“ от сивите.

В самото начало на почистването намериха куп метални парчета, които приличаха на скоби от телбод. Функционалността им е подобна на функционалността на кабелната телевизия. Освен това, като правило, не дадох съгласие за гледане - те просто показаха всичко, сякаш беше необходимо. От това имах доста чести видения на нисши астрални същества, които с голямо удоволствие ми показваха различни филми. След като се отървахме от малките скоби, намерихме една голяма и тежка в главата. Била ми е поставена по абсурдно смешен договор.

Изначално имаше желание на душата ми да излъчи нещо на света. В момент на отчаяние и чувство за незначителност тази скоба долетя към естественото желание на душата. Като цяло винаги съм имала желание да говоря, излъчвам, показвам, разказвам, но на ниво събития и вътрешни преживявания (по време на сключването на договора) имаше усещане за моята незначителност.

„Авторите“ на скобата ми предложиха да излъча нещо свое, тъй като имам възможност и желание.





Това желание първоначално е записано на нивото на сърдечната чакра, в центъра на гърдите. Когато започнахме да го разглеждаме, го видях като мека космена топка. Но веднага щом го разгънах, открих, че „капанът за кожа“ е заседнал върху първоначалния дар / желание на душата, а самият капан беше целият изгнил и покрит със сива слуз отвътре. Когато махнахме всичко, видяхме чиста прозрачна първична топка - нужда, желание на душата, задача в този свят. Самата топка действа като мой отделен орган на финия план. Той управлява силата на харизмата, желанието за споделяне на информация, разпространение на енергията си и т.н.

Сложили са ми скоба на главата, защото знаеха, че така или иначе ще излъчвам – при всички случаи като телевизия. Природата е такава. 

Можеше да бъда използвана като пропаганда и безплатен разпространител на сива мъгла. Скобата излезе едва-едва, по време на сесията болката беше непоносима. Скобата беше закрепена като на някакви винтове. По някаква причина цялата тази структура ми напомни за някакъв прототип на дръжка на врата, която се държи с огромни и тежки железни винтове. Самата "дръжка" е дори по-тежка от винтовете.

Трябва да кажа, че много дълго време страдах от непоносима мигрена, която започна точно от мястото, където беше намерена „скобата-дръжка“.

Договорът беше за това, че изглежда ми се дава възможност да разказвам, излъчвам (сякаш тази възможност не съществува!) и в същото време излъчвам „това, което казват отгоре“ под прикритието. Изиграха ме, както се казва, защото дойдоха в момент на пълно отхвърляне на себе си, талантите, силните си страни и тотална тийнейджърска неприязън към себе си (там е моята фраза как казвам, че не струвам нищо). И ето кои благодетели вече ще ми позволят да излъчвам, зареждам и споделям :).

За „автора“ на скобата цялото това събитие беше като че ли елемент на хранене, растеж и разширяване. Най-неприятното е, че тази скоба наруши естествената ми защитна система, която започна неистово да дава отклонения на ниво физическо тяло. Прилича на мембрана, напълно обгръща цялото тяло от главата до петите. Прилича на нещо като мрежа, платно, прилежащо към тялото. Скобата напълно унищожи мембраната на главата, оставяйки само приставките на челюстите, които първоначално бяха едни от основните спирачки.

Мембраната работи на принципа "Опасност, две крачки назад". Като вътрешна спирачка. Обикновено реагира на хора (както се установи - в тежко настроение) и на храна, която също е приготвена в не най-добро настроение. Друга мембрана изпраща сигнал до скулите на много пренаселени места. Вместо сигнал „внимание“, мембраната даде много болезнен импулс в челюстта, поради което те започваха  силно да се свиват.

Реакцията явно беше насочена към конкретен човек, но не беше ясно защо беше толкова болезнено, това беше едно от основните искания за сеанс, защото челюстите просто не ме оставиха да живея и имаше по няколко пристъпа на ден. Разбрахме, че именно скобата е унищожила напълно мембраната на главата, оставяйки само две приставки на челюстите (просто не можеше да пробие през тях). Поради прекомерен натиск и нарушения на структурата на мембраната, челюстите започнаха да "се провалят". Пазителите отговориха, че след премахване на скобата, мембраната на главата ми постепенно ще се възстанови и ще се появи обичайната ми защитна реакция, без болка във физиката. Когато минаха 2 седмици от деня на първия сеанс, болката наистина изчезна, остана само леко изтръпване.

На втората сесия исках да разбера каква е причината за моята потайност. По време на почистването разбрахме, че това е програма, която получих, докато бях в утробата. Майка ми никога не се е доверявала на хората и винаги е била много потайна. Абсолютно същата черта на характера ми ме притесняваше. Почти месец след сесията мога да кажа, че наистина станах по-открита.

Много исках да премахна щепсела за „пушене“, защото пушенето значително понижи вибрациите ми, но аз самата не можех да се откажа, веднага щом някой наблизо пушеше, желанието започваше да пламти в мен. Щепселът беше премахнат, не ми се пуши, сега мога сама да избера дали искам да го направя или не.

metaisskra.com




Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.