сряда, 18 януари 2023 г.

Филмите и игрите като метод за манипулиране на реалността - 1

 Киното е един от най-мощните инструменти за формиране на общественото мнение. В допълнение към откровената реклама, пропагандата се извършва чрез филми (идеи за патриотизъм, национална гордост, необходимост от борба за „справедлива кауза“, разделение на собствени / чужди и просто политически възгледи), изображения на класови врагове се създават („всички араби са терористи“), налагат се стереотипи („всички руснаци - пияници“, „всички жени искат само пари, а мъжете се интересуват само от секс“), въвеждат се немислими преди идеи и примитивни поведения (блясък, агресия, корупция, промиване на мозъци, романтика на престъпността, мания за необуздано потребление на материали, употреба на наркотици) и др. Самите филми и игри също често се превръщат в наркотик за потребителя.

Всеки филм не само води до освобождаване на психическа енергия, но и създава чрез тази енергия собствена мрежова реалност (егрегор, който понякога е издигнат в култ), която зрителят приема за даденост, а егрегорът може да се използва за различни цели, включително за сливане / разделяне на клонове на реалността. 

Мащабен пример е реалността на Втората световна война. Или дори местното й подразделение е реалността на Великата отечествена война. От тази гледна точка това беше едно от най-големите изкуствени откъсвания от реалността. Дългосрочно събитие, участват милиони хора, всякакви сили, магии, хора, енергии, милиони жертви, тонове страдание, колосална емоционална ангажираност в събитието на милиони участници. Следва постпродукция: филми, песни, книги, симфонии на скръбта, исторически мистерии и спорове между изследователи, уроци по патриотизъм в училищата.

Всички помнят и най-важното - скърбят. Тоест, те са емоционално ангажирани, поддържат и активно подхранват една автономна реалност, в която хората все още се бият, войници умират и самолети летят. 

Чрез филмите съзнанието на човек може да бъде подготвено за всичко – от оправдаването на убийствата и неизбежността на кризите, до нахлуването на извънземни и раждането на следващия месия.

Такива скорошни хитове като "Хари Потър" и "Властелинът на пръстените" открито насърчават използването на магия и се свързват с нейните егрегори от ранна възраст, когато въображението на децата все още е в състояние да върши чудеса, а чистите канали за комуникация с фините светът може да бъде свързан отново с тези, желани от производителите (влечуги).

Между другото, всички ли си спомнят скандала с монтирането на реклама за Окото на Саурон на една от кулите на Москва Сити?

Формално това беше предотвратено и окото беше инсталирано само виртуално:



И ето как всъщност изглежда Кулата на Федерацията днес, егрегорът на тясна зеница и рога все пак намери вратичка:



Гледането на филми почти напълно поглъща вниманието на зрителя и го въвежда в алфа състояние - леко променено състояние на съзнанието, идеално за внушение, всъщност лек или средно дълбок транс. Намирайки се в алфа състояние по време на гледане, преживявайки живота на филмовите герои на екрана, зрителите не само се асоциират с протичащите действия и захранват егрегора с емоциите си, но и формират съответните мисловни форми, които се реализират на фините нива. По това време е възможно да се въведат в подсъзнанието не само отделни думи от метакода, но и да се вдъхновят цели многостепенни програми от поредицата „животът е тленен, всички ще умрем“ или „изгори всичко със син пламък, ще победим враговете до горчивия край”.

Чрез често използвани ругатни във филмите може да се кодира по подходящ начин човешката ДНК за болести и общо намаляване на вибрациите и да се въведат модели на поведение. Позволете ми да ви напомня, че споменаването на която и да е същност незабавно извиква тази същност на финия план. Повтаряйки крилатите фрази на героите на екрана, зрителят автоматично извиква тези герои и ги поставя до себе си. Така фразата "светът ще стане по-ярък от усмивка" ще предизвика добрите герои на детски анимационен филм, но "Asta la vista, baby!" призовете прословутия робот убиец.

Деца и мултфилми

На децата в развлекателната индустрия се обръща специално внимание, защото те са бъдещето, както помним. Тук ви съветвам да погледнете това. Клипът, както обикновено по нашата телевизия, е антизападен и малко едностранчив, а качеството му куца, но същността на анимационните филми и влиянието им върху психиката на децата е показано не зле:



Ужаси:

Ако постоянно гледате филми на ужасите, има голям шанс да сънувате кошмари, тъй като всяко изображение на чудовище, което видите, ще стане ваш спътник, с който обикновен човек може да общува само чрез сън. И това чудовище наистина иска да яде (и като цяло иска да живее, като всеки от нас), така че ще привлече вниманието на създателя по всички възможни методи, включително чрез повръщане на определени мисли - от апатия и депресивни състояния до отворени омраза и желание за убийство, имитиране на героите от филма, особено в състояние на опиянение, когато човек губи контрол над себе си. Битките след гледане на филми с насилие са толкова чести, колкото и битките между фенове на спортни отбори.

Ако постоянно гледате сериали за болници и се свързвате с герои (болни хора), има шансове да вземете самата болест или нейните симптоми не само за вашето ДНК, но и да я предадете на семейството. Така филмите са най-мощният инструмент за формиране на менталното поле на зрителя, а менталното поле по един или друг начин има тенденция да проникне в реализацията на физическия план. Всъщност филмите се използват за създаване на благоприятна психоенергетична среда за матрицата, върху енергията на която могат да бъдат изградени цели светове и това е известно отдавна:

Нацистите използваха ефективно зрелищата и киното. Те съзнателно създаваха огромни представления, в които действителността губеше обективния си характер и се превръщаше само в средство, в декорация. През 1934 г. фюрерът поръчва заснемането на филм за конгреса на нацистката партия. Отпуснати са невероятни средства. И целият конгрес с неговите милиони (!) участници се подготвяше като заснемане на грандиозен филм, целта беше именно филмът: „Същността на това гигантско начинание беше да се създаде изкуствено пространство, което да изглежда абсолютно реално. Резултатът беше създаването на първия наистина документален филм, който описва напълно измислено събитие“, пише съвременник изследовател на този проект.

***

- Професоре, ако подсъзнателно възприемаме емоциите на другите хора, тогава се оказва, че когато гледаме филми на ужасите или трагични репортажи по телевизията, автоматично получаваме същите емоции? Да кажем, че се разстроим и започне да се произвежда хормонът на стреса кортизол, който нарушава съня, паметта, функцията на щитовидната жлеза и т.н.?

- Да, това става автоматично. Дори и да се опитате да се успокоите и да контролирате себе си - това може само леко да отслаби реакцията, но няма да ви отърве от нея.

- Но, от друга страна, вероятно може да се използва същия принцип на огледалните неврони, за да се развеселиш?

- Прав сте. Ако общувате с позитивен, весел човек или гледате филм с такъв герой, тогава в мозъка ви възникват същите емоции. И ако вие сами искате да развеселите някого, тогава шансовете са по-големи да го направите не с трагично съчувствено изражение на лицето си, а с доброжелателна лека усмивка. 



Зомбокутия

Направете прост експеримент някъде: изчакайте роднина или приятел да седне пред телевизора, потопен в случващото се на екрана. Внезапно изключете кутията и наблюдавайте реакцията. Човекът сякаш се пуска от нещо, част от съзнанието му, уловено от шоуто, се връща при него, той наистина се събужда от лек сън / ступор. Това важи както за филми и сериали, така и за новини, различни предавания и, разбира се, реклами, за които съзнанието на зрителя се въвежда в алфа състояние. Борбата на производителите за клиента днес е толкова голяма, че малко от тях не използват поне НЛП за дистанционна продажба на своята кола или кисело мляко. Използват се и техно-магически методи, за които ще говорим отделно, но чувствителните хора ще разберат за какво става дума, тъй като много изпитват физическа болка, докато гледат повечето програми, така че тези методи са станали дръзки.

Електронни игри

Видеоигрите се използват и за програмиране на реалността. Играейки тази или онази играчка, както и гледайки филм, човек се асоциира с герой, преживяващ това или онова преживяване. Всъщност той влиза в състояние на транс - полусън-полуреалност, или съществува наполовина в една реалност, наполовина в друга, в зависимост от това как го възприемате. Всяка игра и дори всяко устройство има свой собствен егрегор. 

С оглед на факта, че повечето игри днес са традиционно базирани на война (независимо дали стреляте снаряди от танкове или ядосани птици от прашка), резултатът е доста предвидим - прилив на адреналин и в резултат на това агресия + пристрастяване.

Човек в игри със стрелба на екрана не само се убива, но и него го убиват, което дава много вратички за прехвърляне на кармата в една или друга посока, да не говорим за илюзорните реалности, създадени от него по време на играта и допълнително захранващи се с неговата пси енергия.

По един или друг начин играчът губи връзка с реалния свят и убийството става с игрив характер за него. Не напразно армията търси оператори за дронове сред геймърите - няма нужда да се учи много, бутоните са почти същите, а моралните стандарти са достатъчно разместени за максимална убийствена ефективност.

Сега помислете за другата страна на монетата, защото в нашия свят няма нищо абсолютно, всичко е относително. Всеки инструмент може да се използва за напълно различни цели, всичко зависи от самия потребител: някой ще нареже вкусна салата с нож, а някой ще пререже вени или гърло.

Матрицата не може постоянно да зомбира, защото трябва да се спазва нейната възпитателна еволюционна функция и трябва да се научим да отделяме житото от плявата. И като цяло никой не кара насила никого да гледа шедьоври, които разрушават психиката, дава ни се богат избор и ние сами го правим, нали? Същият механизъм работи фрактално с мислите ни – мислим точно това, на което вътрешно сме настроени и в резултат на това получаваме. Търсенето създава предлагане, страхът създава страх, а любовта създава любов.



metaisskra.com

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.