понеделник, 28 септември 2020 г.

Кой пречи на „пробуждането“ в съня?

 Вече отбелязахме факта, че доста често на постигането на осъзнатост в състояние на сън се противопоставя определена сила, която въпреки опитите ни да осъзнаем, наблюдавайки нехарактерни за света на ежедневната реалност абсурди, започва да ни убеждава, че всичко, което се случва, изобщо не е сън. Именно на противодействието на тази неизвестна сила често се натъкват опитите ни да проверим реалността. Но след това, анализирайки съня, ние отбелязваме, че няколко пъти сме били почти готови да осъзнаем съня, но всеки път някой ни убеждава, че не спим, потушавайки опитите ни.  
Какви са тези същества зад това явление. Едно от тях, без да знае, разкри руския изследовател на сънищата С. Коркин. Ето как той описва един от сънищата си, в който все пак е успял да постигне осъзнаване, въпреки противопоставянето на тази сила: „Сънувах, че се събудих рано сутринта в апартамента си. Всъщност този апартамент нямаше нищо общо с истинския ми дом, но в този момент нямах съмнение, че съм се събудил у дома.
Останки от неприятен сън все още се пазеха в паметта ми и се зарадвах, че най-накрая се събудих и се отървах от натрапчивия кошмар. Светът около него изглеждаше абсолютно реален и познат. Чувствах, че зад гърба ми жена ми спи спокойно в леглото. Струваше ми се около шест часа сутринта, навън беше лято и затова вече беше светло в стаята. Нещо в носа ми пречеше да дишам и се опитах да изчистя лявата си ноздра.
Хванах това „нещо“ в носа си и издърпах, като извадих бучка от нещо лигаво и червеникаво, нанизано на дълга тънка нишка, наподобяваща земния червей. Това „нещо“ продължи да ми излиза от носа и бях изненадан, че не можах да измъкна тази гадост до края. Страхувах се, че това може да е моя вътрешност или кръвоносните съдове на мозъка ми. Въпреки това не усетих никаква болка, имаше само леко неприятно усещане, което беше по-скоро психологическа последица от безпокойството ми.
Накрая извадих изцяло тази гадост от носа си и я хвърлих на пода с отвращение. Оказа се, че е дълга около осемдесет сантиметра. Опитах се да не гледам в тази посока и се замислих за случилото се. Стори ми се много странно, че толкова голямо нещо може да се побере в носа ми.
"Може би сънувам?" - проблясна в главата ми. Огледах се с надеждата да намеря някакви доказателства, че спя или съм буден. Страхувах се да погледна назад към леглото си, изглеждаше, че гледката на заспалото ми тяло може много да ме изплаши. Продължих да се оглеждам и да се заслушвам. След известно време почти се убедих, че съм сънувал, но все пак останаха някои съмнения.
Осъзнаването ми беше достатъчно силно, но пространството около мен не изглеждаше много ясно. Погледнах ръцете си, опитвайки се да удържа света, който изведнъж се изплъзваше. Тази маневра успя, сънуваната реалност се стабилизира и реших да се опитам да я изследвам. Исках да изляза навън. Това може да стане по два начина - да скочиш през прозореца или да напуснеш апартамента през вратата и да слезеш по стълбите на улицата. С малко съмнение реших да скоча през прозореца, тъй като дългото пътуване по слабо осветените стълби със сигурност щеше да ме лиши от осъзнаването ми.
Скачането през прозореца все още ме плашеше малко - не бях напълно сигурен, че съм насън, затова реших да продължа много внимателно. Станах от леглото и отидох до прозореца. Не помня как минах през стъклото, но е абсолютно сигурно, че прозорецът беше затворен. Внимателно се претърколих през ръба на стената и много плавно се спуснах на асфалта. Чувствайки се цял и невредим, най-накрая се убедих, че сънувам. Тогава осъзнаването ми почти изчезна, но още двадесет минути се скитах по улиците, от време на време гледайки ръцете си - това много добре ми помогна да стабилизирам света около себе си за известно време и да поддържам гаснещото си съзнание".
Какво е интересно при описанието на този сън, в допълнение към стандартните техники, които сънуващият използва, за да тества реалността, за да осъзнае този факт. Че всичко това не се случва в нашата ежедневна реалност, а насън? То е, че в това състояние той е успял да възприеме паразитната същност, която е хранена от неговата жизнена енергия и успява да се отърве от нея. Разбира се, външният вид на тези обекти може да бъде различен (в този случай изглежда като червей, дълъг 80 сантиметра).
Мисля, че ако Сергей не се беше отървал от тази същност, която се била залепила дори за сънуващото му тяло, тогава нямаше да може да постигне осъзнатост по една проста причина. Успехът на извънтелесното пътуване и осъзнатото сънуване зависи от нивото на свободната енергия. Част от нея отива за физиологичните нужди на физическото тяло и умствената и емоционалната дейност в ежедневната реалност. Ако човек похарчи лъвския дял от нея за всичко това, тогава той може изобщо да не помни сънищата си.
Ето защо някои хора си мислят, че не сънуват. Всъщност те просто нямат допълнителна енергия за това. И я нямат само защото целият „излишък“ на нашата жизнена енергия от нас е отнета от вампирски адски същности-паразити. Точно те са тази сила, която противодейства на нашето „пробуждане“ в света на сънищата и като цяло, на истинското пробуждане на нашето съзнание във всекидневната реалност.


 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.