сряда, 23 септември 2015 г.

Баланса и Висшия Аз

Както виждате от книгите на Монро, Висшия Аз от преди Играта може да се смята за незрял. В оригиналния Дом изглежда правилото е да имаш приятни занимания – нещо като децата, които си играят с играчките и не си дават сметка за нищо друго. Вътрешното безпокойство и усета, че „трябва да има нещо повече” карат Висшия Аз да се развива.
След като вие (като Висш Аз) завършите Играта, ще получите достъп до много информация, с помощта на която ще си отговорите на всички въпроси, свързани с дейностите ви преди Играта. Това включва напредъка ви по вашия път и индивидуалните причини, поради които сте избирали каквото сте избирали до момента на Завършването на Играта. Целта на настоящата книга не е да отговори на всички, нито дори да отговори на повечето от въпросите, които се задавате във връзка с това. В края на краищата – ние все още сме В играта. Това, че имате трилогията Матрицата (при условие, че сте Висш Аз, тръгнал по пътя на едновременните инкарнации), означава, че на вашия Висш Аз му предстои да завърши Играта. Ключовете, съдържащи се в Матрицата V, се разпознават и използват от онези Висши Аз, които ще завършат. Тези последователни инкарнации, които четат Матрицата VНЕ ПРИТЕЖАВАТ ключалките, които тези ключове от книгата отварят. Всеки набор от ключове е уникален за всяка отделна планета тръгнала по пътя на едновременните инкарнации. Така Създателите на Играта не допускат някой да мами и са премахнали самата възможност да се мами в Играта.
Когато тези ключове бъдат представени на онези, на които предстои да завършат, те много им помагат в тяхното развитие с цел ин/ян баланса, който са притежавали, да се превърне в Баланс. Разликата между двата вида вече е обсъждана в книгата.
Висшият Аз, на който предстои да завърши Играта Е в Баланс, но все още не разбира дълбочината на това, което означава той и какво се включва в тази концепция. Желанието да знаеш повече за себе си и за този „Баланс” е една от причините, поради които съществуват тези Игри. Като инкарнация, вие знаете, че не можете да оцените удоволствието, ако не сте преживели болката. Не можете да оцените радостта, ако не сте изстрадали тъгата. Така и Висшия Аз – за да оцени Баланса, трябва да потопи себе си – посредством инкарнациите, които участват в Играта, и в Мрака и в Светлината.
Полярностите не могат лесно да бъдат разбрани до необходимите дълбочини от Висшия Аз, който участва в Играта без ЕОНИТЕ опит, събран от избраната Игра. Като Много Напреднала или Финална Инкарнация, вие сте спечелили своята позиция с голямо количество усилена работа. Много напредналите инкарнации се борят за да постигнат ин/ян баланс, докато Събудените Финални Инкарнации се стремят да се включат в истинския Баланс. Никой не разбира това по-добре от вашия собствен Висш Аз. Не съществува алтернативен начин да разберете Баланса, освен да участвате в една от Галактическите Игри. При все това, съответният Висш Аз може да избере и да не участва. Решението е индивидуално. Може би имате няколко въпроса във връзка с това, но аз не мога да отговоря на всички тези въпроси. Бъдете търпеливи. Наближава момента, когато ще имате всички отговори, които искате.
Когато завършвате Играта, вие притежавате дълбоко разбиране за Баланса, защото сте го придобили. Аурата на завършващия Играта е доста по-различна от тази на този, който все още не е участвал в Играта.
Концепциите за Тъмнината и Светлината такива, каквито ги разбираме в периода преди да е завършила Играта, се различават много от тези на Висшия Аз, който не участва в Играта. Разберете – не можете да разберете какво се включва във всяка полярност ако не сте в състояние да преживеете всяка от полярностите индивидуално. Като усъвършенстваме своето разбиране на полярностите, ние получаваме огромно предимство да използваме талантите, които един не-участващ в Играта даже не си дава сметка, че притежава.
На този път има множество свързани с полярностите преживявания и изборите, които Висшият Аз прави според реда, по който иска да спечели преживявания (които ще доведат до връщане към Баланса), са напълно индивидуални. Може да сте избрали да започнете с Тъмните. В този галактически сектор на Играта може да сте били влечугоподобно от Орион или от друга група на тъмните. Може да сте започнали със Светлите в друга част от галактическата Игра. Във всеки случай, вашият Висш Аз разполага с цялата информация. Достъпът до тази информация е строго ограничен до Завършването и до действието на Времевата Връзка. Обърнете внимание, че не говоря за специфичните инкарнации тръгнали по „последователния път” или за някой, който сега е на „едновременния път.”
Междувременно, едновременните инкарнации продължават да се инкарнират на Земята в периода на Края на Играта, защото някои Висши Аз, тръгнали по последователния път, неоснователно вярват, че съществува „пряк път” за получаване на „едновременни” преживявания. Пряк път не съществува. Тези Висши Аз, тръгнали по последователния път, трябва да се научат да правят скока към едновременния път с пълно доверие, за да се развие и прогресира тяхното разбиране на Баланса. Да, те ще се научат – рано или късно, но това не е наша грижа.

Матрицата 5 - Вал Валериан

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.