петък, 16 юни 2023 г.

Какво се случва с нашия мозък по време на сън между 12 и 3 през нощта

 Някога, преди доста време аз си лягах за сън до 12 часа през нощта и събуждайки се, се чувствах добре. Но имаше проблем - не можех да се съсредоточа над конкретни неща, които представляваха интерес за мен. Например, вечерта преди лягане си казвах, че на следващия ден ще се занимавам с разучаването на някоя важна за мен тема. Но при събуждане тази тема вече не ми изглеждаше толкова важна или дори забравях една част от информацията. Впоследствие започнах да лягам по-късно - между 1 и 2 през нощта. Забелязах, че на сутринта помня по-добре за това, което съм намислил да свърша предния ден. Да, състоянието на организма започна забележимо да се променя. Имаше признаци на умора и сънливост. Но за сметка на това мислите и паметта станаха забележимо по-добри. След известно време промених изцяло своя график и започнах да си лягам около 3 часа през нощта, с което станах съвсем друг. На първо място - организмът свикна и няма признаци на умора. На второ място - всичко, планирано от предния ден бе ясно в съзнанието ми, плюс желанието да се занимавам с него. Паметта за вчерашния ден се подобри, нямаше чувство, че са бърникали из мозъка ти и са блокирали желанието ти за занимаване с тема, свързана с опознаване на този свят. Стигнах до заключение, че от 12 до около 3 часа през нощта нещо се случва с нашия мозък. Навярно изменят нашите приоритети, коригират ги и изтриват паметта. На тези, които се стремят да достигнат до истината, просто им отстраняват желанието. А на тези, които им е все едно какво се случва в този свят, просто поддъжат на обичайно ниво тази програма. Неслучайно в детските години ни учеха, че било важно да легнеш за сън преди 12 часа. Сега мога да си позволя да поспя малко през деня, за да компенсирам времето до 3 през нощта, през което не спя. Най-главното е, да не се заспива в този период, за да се усети как контролът над моя разум е съвсем минимален. С това не призовавам да правите като мен, само споделям свои наблюдения. При мен наистина реално сработва, а и за това, че се прави нещо с нас по време на този период - нямам съмнения. 



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.