петък, 19 октомври 2018 г.

След играта : преглед, сравняване и споделяне

Всички сте чували за това как „животът ти преминава пред погледа”, когато смъртта почука на вратата на инкарнацията. Това е разкъсване на един от ДНК филтрите във вашето физическо тяло и ви дава възможност за кратко да се докоснете до инкарнационния „поток” (или нишка) на Висшия Аз относно тази конкретна инкарнация в истинска заплашваща със смърт ситуация. Това е бързият преглед на преживяванията на тази инкарнация, които се съхраняват във ВАШИЯ Висш Аз.

Когато вашата Финална Инкарнация е решила да призове всички останали инкарнации на този Висш Аз през Времевата Връзка да се върнат във Висшия Аз, той прекарва (относително) кратък период от време като прави преглед на опита и преживяванията на всички свои инкарнации. Това е поглед назад и сортиране на огромно количество безценна информация.

Този преглед от религията се нарича „съд”, за да предизвика у вас страх, защото когато се страхувате сте по-лесно контролируеми. Самите Висши Аз намират този преглед единствено за очарователен „интересно колко много животи си избрала да живееш като проститутка” или „какви бяха основните ти преживявания като член на СС през Втората световна война”. Това продължава известно „време” но помнете, че всъщност времето не съществува и вие разполагате с цяла вечност да се занимавате с каквото искате.

Висшите Аз избират ситуации, в които са централния герой за някои преживявания, а в други – като второстепенен герой, понякога са подтисника, а понякога – подтисканите. Някои Висши Аз предпочитат да преживеят много инкарнации с други Висши Аз, които са им приятели докато са в Играта. Ролите обаче се разменят многократно. Преживяванията се трупат. Само помислете колко има да си говорите с приятел, който е участвал с вас в нещо с ограничен мащаб в една инкарнация. (Представете си ако това става хиляди пъти по хиляди пъти.) И при това са на разположение звук, светлина, цветове, 3D и още.

Материалите, които издавам под чадъра на „Матрицата 5” нямаше да са възможни без помощта на други Висши Аз и техните инкарнации. Например без помощта на Вал те нямаше да бъдат издадени като книга и вие нямаше да можете да ги получите. Да, аз щях да съм ги написал и щях да съм ги споделил с неколцина близки приятели, но този материал е ДАЛЕЧ по-важен, за да се разпространи в толкова ограничен мащаб. Затова беше необходима мащабна комуникация и интернет. Има някои Висши Аз, които оказват привидно малка, но изключително важна подкрепа. Планирах края на Играта отдавна. Сега тази реалност е в ръцете ви. Почакайте докато вашият висш Аз види от какво се интересувате.

Вал Валериан

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.