вторник, 23 юни 2015 г.

Висшите Аз, подражанието и леките разговори

Понякога читатели ми пишат, че Висшият им Аз е казал нещо относно личния им път и интересите им за момента и за материалите на Матрицата 5. След това искат да коментирам дали казаното е вярно. Никога не бих направил това.
Всъщност, вие не можете да си водите разговори с Висшия Аз – ако смятате така, заблуждавате се. Той не работи по този начин поради договореностите за участие в Играта. Даже ако сте Доминантна Инкарнация, вие не провеждате дискусии със своя Висш Аз – по същата причина. Доминантните инкарнации наистина СЕ свързват с другите Доминантни инкарнации на СВОЯ Висш Аз. Така че в подобни случаи вие разговаряте с различни аспекти на своя Висш Аз, но тези аспекти са филтрирани посредством своята инкарнационна форма с всички отговорности и активи на тази форма. Висшият Аз наблюдава, но частите в пиесата си имат свои роли. Маменето не е позволено. Играта не се нарича Игра за нищо.
Даже като събудена Финална Инкарнация, аз не си правя приказки с Висшия Аз – даже не бих се опитал да направя това, защото на моето ниво знам правилата на Играта достатъчно добре, за да не си давам сметка за това (или за някои други неща). За мен е достатъчно да зная КОЙ съм и КАКВО ще стана при завършването на Играта в трета плътност. Например, когато играя ролеви игри на компютъра, изхождам от позицията на героя, който играя, а не от това какво би направил истинският ми аз.
Когато Висшият Аз трябва да каже нещо на дадена инкарнация, използва други инкарнационни нишки/потоци, за да направи това – например като водач, или в МНОГО редки случаи – с пряка интервенция в дадено събитие. Такива случки не са нещо обичайно. Обичайното е същества от ниския астрал да имитират висшия Аз. ЕДИНСТВЕНАТА им цел е да ви заблудят като част от целта да заблуждават напредналите – това е част от преживяванията ви в Играта.
Висшият ви Аз позволява тази заблуда да се случи, но в определени граници. Той позволява това, за да помогне на инкарнацията да Напредне И за да я научи да започне да разчита на себе си, а не на външни източници. Колкото по-независим става някой, толкова по-подготвен е за всичко след Играта. Онези, които биват тествани по този начин не бива да изпадат в паника, но определено трябва да бъдат подозрителни.
Веднъж един познат ми каза, че неговият Висш Аз му казал, че трябвало да го науча на няколко шамански процедури, които не се преподават преди ученикът да е практикувал поне няколко години. Аз, разбира се, му отказах. Той просто не искаше да прекара няколко години в учене, както трябва и поради това имаше глупостта да си мисли, че може да ме заблуди, като ми каже „моят Висш Аз ми каза да ме обучиш на две специфични процедури”. Именно ТОВА е част от маскарада на съществата от ниския астрал. Освен това, то е част от неговия път, а не от моя.
Докато напредвате ЩЕ правите грешки. Това е начинът, по който се учите. Да откривате, че сте сгрешили обаче, е нещо съвсем друго. Има и лични учители, които да ви помагат да се учите и израствате. Надрастването на своите лични учители обаче, е нещо, към което трябва да се стремите. Учителите по време на средното ниво на Напредък са в изобилие. Всички, които съм имал в хода на настоящата инкарнация никога не са напреднали отвъд това ниво, защото това е нещото, което ТЕ трябва да правят по време на техните инкарнации. Ще имате няколко средно-Напреднали инкарнации, но ще ги надраснете, КОГАТО дойде време това да стане и при това – то ще стане на етапи. Всичко се определя от вашия Висш Аз, а не от индивидуалната инкарнация. Затова не ми цитирайте какво ви е казал вашия Висш Аз. Това няма да ме впечатли. Онези, които са на много Напреднали нива, общуват със своя Висш Аз различно от тези, които са на средни нива, а Събудените Финални инкарнации общуват една с друга и с други инкарнации на този Висш Аз, които са достъпни само за съответната Събудена Финална Инкарнация. Четете, учете се, но най-главното: бъдете доволни от мястото, на което се намирате ВИЕ по своя път.

Матрицата 5 - Вал Валериан

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.