неделя, 2 август 2015 г.

Комплексът на духа в лампата

Понякога Висшият Аз пряко се намесва, за да предотврати прекъсването на избрания път. Това става само в много ключови моменти и ситуации. Ако имате някакви въпроси, влезте навътре и питайте своя Висш Аз. Когато го правите, въпросът се обработва от вашия Висш Аз. Онова, което се случва, е пряк резултат от избрания път и от мястото на тази инкарнация в плана на нейния Висш Аз. В повечето случаи въпросът е ориентиран към тялото. Това се отразява в религиите, където вярващите непрекъснато бомбардират своето „божество” с молби за услуги, като че ли е Духът от лампата. Онова, което трябва да научите от това преживяване е, че духът никога не е „вътре”. Това e измама на Играта, която при инкарнациите от ниско и средно ниво върви в комплект със съответната религия. След като напреднат, те започват да търсят духа в нова лампа – лампата на нестандартните религии. Духът продължава да си остава „отвън”, но може да налетите на същности от ниския астрал, които да се опитат да играят ролята на божеството, което търсите. Новите нива на напредък носят нови и по-сложни преживявания.
Материалите на Матрицата НЕ са за всеки – те са за много малка аудитория на Земята. При все това, средно-Напредналите нива също я откриха. Техният нов дух е техният Висш Аз, но погрешните им концепции си остават. Онези, които смятат, че техният Висш Аз е тук, за да отговаря на всичките им въпроси и да улесни техните любопитни умове посредством преки отговори на въпросите на съответната инкарнация, се самозаблуждават.
Даже след като писах за псевдо-разговорите със своя Висш Аз, продължавам да получавам писма от някой, който си говорил със своя Висш Аз като с някой приятел на чаша чай. Не става така.
Въпросите ви към вашия Висш Аз трябва да са от духовно естество. Трябва да зададете въпроса и да го оставите. Ако Висшият Аз реши, че има нужда от отговор, той вероятно ще дойде под формата на нов учител, или нова книга, идея, нов приятел, пътешествие, което ви открива нови възможности и т.н.
Хората, които искат да си говорят със своя Висш Аз, са обикновено от средно-Напредналите нива. На този етап те вярват, че са на върха на пътя и поради това заслужават пълен достъп до своя „дух”. О, да. Те защитават своето желание да притежават своя дух. Постепенно надрастват това ниво и напредват отвъд него, но докато са на него могат упорито да отстояват убежденията си.
Вашият Висш Аз изисква определено ниво на зрелост, за да получите достъп до онова, което е позволено да се сподели с инкарнацията. Доминантните инкарнации притежават част от това, а Събудената Финална Инкарнация има максималния разрешен достъп за инкарнация, която все още действа в структурата на Играта. Не веднъж ми се е искало да имам пряк контакт със своя Висш Аз. Това обаче не се прави - поради правилата на Играта. Давам си сметка за това и то не ме притеснява. Докато се събуждах, имах достъп до моите доминантни Инкарнации, когато това беше необходимо, но не толкова често, колкото може да си помисли човек. Все още ми трябваха съответните преживявания и се учех от грешките си. Това е част от процеса на съзряването. Сега вече нямам нужда от информация от тях. Но моите Доминантни инкарнации никога не са били мои лични „духове” за мен.
Процесът на духовно съзряване отнема много инкарнации, но той се ускорява при преодоляване на тежките ограничения на средно-Напредналите нива. Вашата Събудена Финална Инкарнация знае това, а относно онези, които настояват, че техният Висш Аз има дава ежедневни съвети и им отговаря на въпросите, то те имат преживяване. Може даже да е постановка, която да ви отведе до място, на което не сте били преди. Може да е опит на някое същество да ви накара да му отдадете силата си. Спомняте ли си срещата на Монро с „бога”, който искаше да го контролира? Това, че имате такива преживявания е нещо, което трябва да обработите. Какво точно е то за вас не мога да кажа. Мога да ви кажа само, че вашият Висш Аз не взаимодейства със своите инкарнации така. Любимият начин на такива заблуждаващи духове е да ви дава истини, които да следвате. Щом започнете да ги следвате, започват манипулациите. Просто бъдете нащрек.

Матрицата 5 - Вал Валериан

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.