сряда, 13 май 2015 г.

Позицията на жертвата: „Ами нямах избор”. Позицията на жертвата, мнения и действия

Позицията на жертвата: „Ами нямах избор”
И ден не минава без да чуя „Ами нямах избор”. Разликата между тази позиция на жертвата и позицията на тези, които поемат отговорност е, че отговорните поемат отговорност за събитието, в което участват.
Жена, която не поема отговорност, казва на приятелката си: „Сложих си ваксина против грип. Нямах избор – докторът ми каза, че на моята възраст трябва да си правя тези ваксини”.
Жена, която поема отговорност, казва на приятелката си: „Сложих си ваксина против грип. Докторът ми каза, че на моята възраст трябва да си правя тези ваксини и аз, като помислих, реших да си сложа, защото не ми се искаше да се разболявам”.
И в двата случая става дума за контрол на тялото, но при вторият се поема отговорност за постъпката.
Когато се конфронтира с медицинска „опасност”, тялото незабавно изпълнява препоръките на лекаря. Те обаче са препоръки, не заповед. Това е един от номерата на Играта. Целта е да пресявате тези препоръки и да следвате своя инкарнационне път. Ключът е да помните, че решението кога да свършите настоящата си инкарнация, е взето отдавна. ТОГАВА е трябвало да правите тези избори. Това, че не си спомняте вземането на това решение, е част от Играта – Висшият ви Аз обаче знае това. Даже ако всички останали си правят ваксини против грип, вашият път може да е по-различен. Влизайте вътре в себе си, за да откриете СВОИТЕ отговори.
Използвах като пример нещо свързано със здравето, но вие разбирате, че става дума за всякакви ситуации. Винаги, когато се използва тази фраза „Нямах избор”, аз зная, че сте имали избор. Може да сте избрали да направите или да не правите нещо. Може да изберете и да не си плащате данъците, но ще трябва да се справите с последиците от това. Можете да изберете дали да излъжете или да кажете истината, но последиците са за ваша сметка. „Ама как, та той беше насочил пистолет към главата ми – нямах избор.” Не, имали сте – просто сте взели съответното най-добро при дадените обстоятелства решение. Фразата „нямах избор” е заемане позицията на жертвата и търсене на незаслужено съчувствие или извинение.
Наложително е да свикнете да си задавате въпроса „Защо” и да разбирате източника и природата на това „защо” на Играта.
Позицията на жертвата, мнения и действия
Заемането на позицията на жертва, което е ТОЛКОВА популярно по време на Края на Играта, показва не само липса на самоуважение, а и желание за зависимост от останалите. Позицията на жертвата е важна част от Играта, защото без нея не може да има злодей. Но нейното масово разпространение в периода на Края на Играта е съществено и трябва да привлече вниманието на Много Напредналите и Финалните.
Щом чуете фразата „нямам избор” знаете, че някой се прави на жертва. Друга подобна фраза е „тук е много студено”. Правилното е „на мен ми е студено тук”. Аз в такива случаи (ако температурата е нормална), обикновено казвам „тук не е студено – на ТЕБ ти е студено”.
Разбира се, подобни хора не обичат такива отговори, защото излагат на показ позицията на жертва, която те заемат. Влечугоподобните не понасят студа/студеното време. Затова - ако околната температура е нормална и въпреки това някой твърди, че „тук е студено”, друг отговор е: „ако при тази температура ти е студено, значи или си болен или влечугоподобен – кое от двете?” Но и това не им харесва. Те си стоят безкрайно леко облечени, пият си изстудената сода и хленчат, че било „студено”. Друг начин, по който им отговарям, е: „Ако бях облечен като теб и на мен щеше да ми е студено. Ключът тук е, че жертвата обвинява всеки и всичко край себе си с изключение на себе си за дадената ситуация. Позицията на жертвата не е особено красива гледка.
Често такива изказвания се правят от жени – поради тяхната ДНК-кодировка от Орион, която изисква мъжете да се грижат за тях.
Имам една колежка, която е свикнала меко да въздиша винаги, когато мине край бюро, на което седи мъж. Казах й, че зоната на въздишките не е край моето бюро. Тя веднага се оплакала, че не съм й давал да въздиша край мен. „Той мрази жените”. По дяволите, жено – ти мразиш мъжете. Склонен съм да избягвам всеки, който определя отношението си към мен според това какво съм направил за него. Обърнете внимание - не става дума за това, което правим един за друг, а за това какво правиш ТИ за мен. 

Матрицата 5 - Вал Валериан

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.