неделя, 10 май 2015 г.

Нива на самоидентификация на хората

Тези нива показват колко е широко човешкото съзнание и съответно в какъв вид дела-програми той бива въвлечен от водещите в живота му сили.

1. Семейно-кланов

Ключовата фраза: "Аз съм моето семейство". Всичко, което е извън интересите на семейството / клана, не се възприема за струващо си вниманието.

2. Национален

Ключовата фраза: "Аз съм моя народ". На това ниво са мнозинството от хора в този свят, които се идентифицират с националността на физическото тяло, което, както е известно, е причина за много конфликти и войни във всички времена.

3. Планетарен

Ключовата фраза: "Аз съм тази планета". Качествена стъпка напред в сравнение с предишното ниво. Може би за най-упоритите националисти от съвремието да извървят тази стъпка ще им трябва повече от един живот. Планетарното ниво - това са движенията за околната среда (лозунг: "Земята - нашият общ дом") и космополитни хора, които надхвърлят националните ограничения и се чувстват навсякъде по света като у дома си, наслаждавайки се на планетата.

4. Космическо

Ключовата фраза: "Аз съм космоса". На това ниво са космически скитници - душите, които са дошли на Земята от далечни светове с техните мисии. Те не са обвързани към света на трета плътност и изпълняват тук определени работи. Да сте обвързани с мястото на работа - какво би могло да бъде по-глупаво? Изтича срока на земната мисия, и те - доволни от резултатите, или депресирани от неуспехи, се връщат там, откъдето са дошли.


Заб: Ниво 0 "Аз съм его" и нивото 5 "Аз съм Бог" са пропуснати в тази класификация, но те са също толкова реални, колкото описаните.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.