сряда, 6 май 2015 г.

Истинските „Бог” и „Сатана”

Във всички религии има Бог и нещо противоположно - като Сатаната в християнството. Има една добра и една лоша същност. Ключът тук е в наличието на полярности.
За да видите манипулациите, които се извършват посредством тези понятия трябва да преминете отвъд очевидното и отвъд не толкова очевидното. Самата Игра, която е творение на определени Висши Аз, съдържа и двете полярности, поставя прегради, задънени улици и червени флагове пред участниците в нея и именно тя е източникът на всички лъжи и заблуждения. В този смисъл може да се каже, че Играта е истинският Сатана не защото облагодетелства едната полярност (тя не прави това), а защото би излъгала, за да прикрие истината, а за Сатана се говори, че е „бащата на всички лъжи”.
От друга страна намирате Висшите Аз включени в Играта. Тяхната цел са истината и Баланса плюс преживяванията от Играта. Висшият Аз е истинският Бог в Играта, но Бог по отношение на своите инкарнации, а не по отношение на някой от останалите Висши Аз или неговите инкарнации. Играта е вкарала в действие множество божества, но иска да осъзнаете, че има само един Бог – за вас това наистина е така.
И така, заповедта „Аз съм твоят Бог и не трябва да имаш други богове” можем да представим и така: „Аз съм твоят Висш Аз и ти си мен. Аз съм единствено отговорен за твоята инкарнация и път. Онова, което другите Висши Аз правят с техните инкарнации и пътища си е тяхна работа. За теб е важно да сравниш чудесата, които имам за теб в настоящата ти инкарнация и чудесата, които имат за своите инкарнации другите Висши Аз. Съсредоточи се върху своя път и израствай като знаеш, че винаги съм с теб и ще бъда с теб дълго след като останалите инкарнации са си тръгнали. Ти и аз сме едно и също нещо. Намери сила и успокоение в това. Израствай и се върни при мен и ще бъдем едно”. Вашият Висш Аз е вашият Бог. Това ви прави Богът, обитаващ храма на тялото.
Играта ви засипва с лъжи, полу истини и откровени заблуди, за да ви попречи да откриете това. Вие определено ЩЕ го откриете на етапи, докато напредвате. Това означава да прекъснете веригите от преживявания и да подтиснете вложените в ДНК на тялото команди – процес, в хода на който духът ще започне да упражнява все по-голям контрол над тялото.
Играта е да се намери баланса – той се състои от еднакви количества Тъмно и Светло. Висшият Аз се придвижва към този баланс. Ако все още не сте в състояние да схванете тези концепции, отместете ги встрани. Те ще се окажат безценни за по-напредналите ви инкарнации. Щом ги осъзнаете, напредъкът ви ще стане още по-бърз.

Матрицата 5 - Вал Валериан

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.