вторник, 7 април 2015 г.

Разчитането на себе си, Самостоятелното развитие и материалите на Матрицата 5

Някои хора, които не искат да поемат отговорността за собственото си развитие и нямат търпение да отдадат на друг силата си, ми изпращат зле обмислени и-мейли. Един ме пита как да намери паста за зъби, която не съдържа флуорид. Други ми изпращат всякакви адреси на сайтове от Интернет и очакват да им дам оценка вместо тях. Ако някой ми задава такива въпроси като този за пастата, трябва да очаква отговор съдържащ вербален удар – ако изобщо получи отговор. Останалите – не очаквайте да ходя по адресите, които ми изпращате и да ги коментирам, освен ако не са нещо наистина монументално. Ако не сте сигурни дали да зададете даден въпрос, или не – не го задавайте. Матрицата 5 е написана ЕДИНСТВЕНО И САМО за Доминантни, Много Напреднали и Финални Инкарнации. Разбира се, има и много читатели на Матрицата, които не влизат изцяло в тези категории. Те ще имат полза от прочитането й – разликата ОБАЧЕ е, че те очакват някой да им каже какво да открият по време на своето пътуване.
Отново и отново повтарям, че пътят на всеки е уникален и индивидуален за неговия Висш Аз в тази инкарнация. На някои, обаче им е трудно да схванат това. Те се страхуват да вземат решения сами защото ги е страх, че могат да вземат „погрешно решение”. Такива хора искат някой друг да им казва какво да правят и да взема решенията вместо тях. Има КУПИЩА Светли и Тъмни учители, които с удоволствие ще направят това за вас, НО това не е нивото, на което аз действам. Докато търсите другите да вземат решенията вместо вас, вие все още имате работа с веригите от преживявания, все още ви се налага да търсите външни божества. Да питате за глобално значими неща е едно, а да питате „Дали да карам курсовете в института Монро” и „Да прочета ли тази книга” „Да изхвърля ли от къщи моята съпруга/съпруг/партньор?”, е друго. Ако искате да ходите в института – ходете, ако не искате – недейте. Ако искате да го изритате от къщи – изритайте го, ако не искате – недейте. Пет пари не давам! Това е ВАШИЯТ път – не моят!
В Матрицата се набляга на това да разчитате на себе си и да се развивате сами – трябва да грешите, за да се научите и за да напреднете. Трябва да вземате грешни решения, за да оцените правилните (за вас) решения. Ако никога не вкусите горчивото, няма да оцените сладкото. Тук аз говоря за моите преживявания, наблюдения и открития. Вие трябва да откриете своите и да видите кои неща работят за вас.
Разбира се, когато кажа това на някои – предимно жени, те започват да ми вменяват вина. Това на мен не ми действа – най-много да им блокирам и-мейлите. Не мога да си губя времето с такива хора. Нервира ме, когато ме питат нещо и им отговоря, че не съм техен личен учител и те ми кажат, че такъв не им и трябва, но продължават да ми задават въпроси, свързани с личното им развитие.
Други ми задават въпрос, но когато им отговоря по стандартния начин, се усещат, схващат и се научават. Такива хора напредват и се учат.
Съществото, на което трябва да задавате въпроси, е вашият Висш Аз. Това се отнася за всички ваши въпроси от типа „защо”, свързани с вашата индивидуалност. Ще се научите да го правите едва след като пострадате от чужди съвети. МИСЛЕТЕ преди да ми задавате въпроси. Аз отговарям само на въпроси свързани с написаното в Матрицата 5. Отговорите на други въпроси зависят от това как ще оценя самия въпрос. За последен път засягам тази тема. Вие ги задавате, защото сте свикнали да отдавате силата си на други. Но помнете, че не можете да излезете от Играта, докато не разберете, че отговорите за всички ваши лични въпроси са във вас и че няма правилни или погрешни отговори – има само различни преживявания.

Матрицата 5 - Вал Валериан

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.