вторник, 21 април 2015 г.

Очаквания и реалност

Финалните инкарнации са най-потайните – те знаят МНОГО, но не излизат пред публика, освен ако няма някаква значима цел. Златното издание на Матрицата беше причината за мен, като Финална инкарнация, да изляза напред. Това е моят проект за Края на Играта. Не е необходимо да ме познавате – важен е материалът.
Когато книгата излезе, няколко души ми писаха, за да ми кажат, че са Финална инкарнация. Знаех, че това не е така, защото каква може да е причината да го казват - дори на мен? Ако трябва да се срещна с друга Финална инкарнация по време на Края на Играта, то няма да е по този начин.
Много от тези, които ми пишат, очакват да намерят в мое лице някой от светлите учители и остават разочаровани, когато установят, че това не е така. Събудената финална инкарнация никога не се държи така. Ако прочетете в книгата сегменти, които ви карат да се чувствате некомфортно – ДОБРЕ! Това е ефектът, който оказва ключът върху веригите от преживявания. Ако пък сте обсебени от идентифициране с тялото си – значи не сте готови за материалите в тази книга. А ако четете книгата с радост – значи онова, което сте очаквали, е вече в ръцете ви. Има хора, които ме обвиняват, че не съм онова, което ТЕ си мислят, че трябва да бъда.Срещнах се с двама читатели този уикенд и си прекарахме чудесно, защото те бяха достатъчно напреднали, за да знаят какво да НЕ очакват от мен.
Затова - ако имате фиксирани идеи за това в каква кутийка би паснала Събудената Финална Инкарнация, изхвърлете тази кутийка. Вие се опитвате да поставите ограничения на инкарнация, която е напреднала именно в резултат на това, че се е справила с ограниченията и очакванията на останалите. Ако това ви кара да се чувствате неудобно, значи трябва да останете с хората на вашето ниво и да продължите да напредвате с по-бавни темпове. Аз не съм тук, за да пасвам на вашите представи и ограничения. Те означават, че не сте готови. Вашата Финална Инкарнация е уникална. Всяка Финална Инкарнация е уникална според плана на съответния Висш Аз. Точно тази уникалност повишава чувството за самота, когато стигнете до нивата на Много Напредналите. Това е подготовката за висшите плътности и за събитията, които ви очакват след Края на Играта.
Матрицата 5 - Вал Валериан

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.