събота, 7 март 2015 г.

Летачите. Кои са те? И какво искат от нас?

"Миналата година под въздействието на книгата "Хакери на сънуването" се заинтересувах от летачите...

Преди да заспя възнамерих да науча нещо повече за тях. Осъзнаването в съня започна, когато някой ме потупа по рамото. Аз се обърнах и видях млад мъж-негър, който ме попита " Ти ли искаше да научиш кои са летачите?". Отговорих утвърдително и той ми каза да го последвам, за да ми ги покаже, защото е един вид специалист т.е. познава ги добре. Каза ми и да не се отделям от него.Ние влязохме в един асансьор и започнахме да се движим надолу, а после започнахме да вървим по някакъв коридор. Влязохме в нещо като подземен гараж и първото нещо, което видях бяха хора, изпаднали в истерия, крещящи и бягащи хаотично навсякъде. В следващия момент видях и причината за техния ужас...това бяха няколко въоръжени мъже, които стреляха...във въздуха, а паника на хората им създаваше удоволствие, защото те ехидно се подсмихваха, надблюдавайки всеобщата истерия.В този момент осъзнах, че съм сама и че съм изгубила гида си.Тълпата от хора беше вече скупчена на едно място и между мен и тях беше един от въоръжените, който веднага насочи вниманието си към мен.Започна да ме гледа подозрително, защото не бягах и бях спокойна. Тогава за части от секундата взех решение да започна да се правя и аз на паникьосана. Започнах да викам, крещя както всички останали, но вътрешно нямаше никаква паника. Въоръженият се подсмихна ехидно и ме пропусна да се присъединя към тълпата.Аз и останалите хора бяхме в нещо като кошара. Моя гид беше сред тях.Те не стояха като другите, а бяха легнали хоризонтално зад всички останали. Гида ме попита къде съм била. Започнах да му обяснявам и докато го правех един от въоръжените започна пак да ме надблюдава подозрително. Казах на гида, че съм вероятно разкрита и че ме надблюдават. Той ми отговори да легна веднага като тях и да не гледам никого. В един момент той се надигна и каза "Сега гледай внимателно! Виж енергията!". Аз се надигнах и видях как петимата въоръжени се наредиха един до друг, човешкия им образ изчезна и всеки от тях се превърна в черна маса, нещо като колони или тръби с височина 2-3 метра. Казах на гида "НЕ виждам никаква енергия, само черни сенки", а той "гледай, гледай внимателно!". Тогава черните сенки пак станаха хора и пак станаха черни сенки...и така няколко пъти. Последното нещо което видях беше как пред погледа ми се появиха карти и на всяка от тях беше един от въоръжените. Тогава чух гласа на гида "А това е предводителя им" и пред мен се появи нова карта на жена....на Мадона (певицата).Тя беше провокативно облечена, с маска на очите и рога на главата. Събудих се от изумление! Мислех..Що за глупост Мадона? Някаква глупава интерпретация на ума?. После се замислих, че може би ми е показано нещо чрез символ- име на светица, красота, дявол...."

http://poligon.evroweb.com/viewforum.ph ... a1628a3224

Цитат на един участник - josemity

http://www.dzenx.com/index.php/topic,834.0.html?PHPSESSID=ef2e12147a820ae11198e662419f83be

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.