петък, 6 март 2015 г.

Лични учители

Златното издание на Матрицата 5 е написано за Много Напреднали инкарнации – от тези, които са под нивата на Напредналите не се очаква да я разбират. Това не пречи на мнозина да си мислят, че казаното не се отнася до тях. Има хора, които наистина имат нужда от лични учители. Те са онези, които питат „как да си намеря учител?” Щом ви се налага да ми задавате такива въпроси, значи не сте готови за Матрицата 5. Тези хора почти винаги са и привърженици на Светлите.
Въпросите, на които бих отговарял, са свързани с Матрицата 5, а не с такива, които са свързани с личните ви преживявания – например „защо не мога да си изляза от тялото”? или „защо това се случва на мен?”. Личните преживявания изискват лични учители – аз не съм такъв.
Всеки, който настоява да получи отговори от подобен род, демонстрира, че не разбира написаното в Матрицата 5. Ако ми изпращате подобни въпроси, рискувате да блокирам вашия и-мейл адрес. Има много лични учители - както от Светлите, така и от Тъмните, но вие трябва да преминете и през двата вида, преди да ги надраснете. Аз съм имал двама Светли и двама Тъмни учители и ще ви кажа едно – тъмните не излизат напред и не казват „ние сме вълци в овчи кожи”. Те не изглеждат като Тъмни – изглеждат като СВЕТЛИ! Това е природата на Тъмните – носят много различни преживявания и гледни точки.
От мястото, на което съм сега, няма да уча никого на тези нива. Не можете просто да пропуснете гимназията и да попаднете направо в колеж. Досега съм се срещнал лично само с двама читатели на Матрицата 5 – те са на Много Напреднали нива. И двама са мъже и искаха по-скоро да споделят преживяванията си, а не да ме питат за това или онова – поканих ги да ми гостуват един уикенд. Средно-Напредналите учители са онези, които дават консултации срещу пари или под формата на бартер и които си определят хонорара. Много Напредналите, които трябва да правят това, си разменят това, което всеки от тях може да предложи. Те са над средно-Напредналите нива на новаците. Висшите Аз си разменят впечатления и знания – така става на висшите нива. Така става при Много Напредналите, Събудените Финални Инкарнации (които знаят, че са на път да завършат Играта).
Ако решите да ми пишете, припомнете си този сегмент. Да имате въпрос, свързан с Матрицата 5, е едно, да искате да ми кажете нещо – добре, но не очаквайте да давам оценка на преживяванията ви. ТОВА е работа за вашия личен учител. Ако искате да се срещнете с други читатели на Матрицата 5, това означава, че имате какво да споделите. Това е част от процеса на израстване. Идва обаче момент, когато надраствате и това. Ще разберете сами кога. Междувременно, продължавайте да се развивате по своя път със своята собствена скорост. Не се опитвайте да предизвиквате насила Напредъка – той не се постига с насилване – той се заработва.

Матрицата 5 - Вал Валериан

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.