понеделник, 23 март 2015 г.

Ключ: Пред-инкарнационни оценки на Висшия Аз

Преди едновременно инкарниращият се Висш Аз реално да се инкарнира на Земята, Той/Тя прави предварителна оценка на цялата времева линия достъпна за „едновременния” прозорец. Това включва задълбочено проучване на културите, нивото на технологиите, за да се види кога ще бъде от най-голяма полза да се инкарнира този Висш Аз, така че да получи желаните от него преживявания. Висшият Аз има достъп до всички земни култури във всички времеви периоди, а след това обработва това изумително количество информация доста бързо, за да види в какъв пол да бъде съответната инкарнация като отчита и редица други фактори.
Ако иска женска инкарнация, която да преживее традиционната роля на жена в Америка, значи трябва да пренебрегне възможността за инкарнация през 20 век и по-нагоре. Остават обаче огромен брой от възможности, между които да избира. Какви други преживявания иска Висшият Аз за тази инкарнация - женитба, проституция, живот в робство, с деца или без – схващате ли насоката?
Висшият Аз избира нивото на инкарнацията и времевия период. Различните нива са разхвърляни в различните времеви периоди според плана на Висшия Аз и при всеки Висш Аз са различни. Може да имате средно-Напреднала инкарнация в Атлантида, ниско ниво в Китай в година 600 пр. Хр., средно ниво в тъмните векове, Доминантна инкарнация в Египет по време на управлението на Сет, слабо-Напреднала в сиукско племе през 1543, ниско ниво в САЩ през 1922,Средно ниво в Тайланд през 1621, Доминантна инкарнация в Нигерия през 863г., Много Напреднала - в Гърция, по време на златния век в Атина. Така обработката на информацията от Висшия Аз продължава и продължава и се решава къде е най-добре да се отиде и какви преживявания е най-добре да бъдат преживяни. С оглед на преживяванията къде е най-полезно да си идентифицираща се с тялото си инкарнация и къде – да си управлявана от духа инкарнация?
Крайното решение за Висшия Аз ще бъде къде да постави своята Финална Инкарнация. В много отношения най-трудният период е настоящият период на Края на Играта. В Китай, Бразилия, Намибия или Корея да бъде? Какво трябва да свърши тази инкарнация и в какво обкръжение? Дали Япония ще й предложи необходимото? Или Перу и Монголия? Кой времеви период ще е най-добър за Финалната Инкарнация? Може би в Мексико през 1300 ще бъде далеч по-благоприятно, отколкото в България* [Bulgaria Бел.прев.] през 1942. Всичко това се обработва от Висшия Аз преди да се вземе решение.
Тук става дума за случая, в който Висшият Аз реши да влезе в Играта като едновременен играч. Количеството на обработената информация зашеметява всеки, докато все още е инкарниран.
Това ме навежда на мисълта да споделя с вас още нещо, тъй като настъпи времето за това. Цялостният контрол на тази духовна проекция на Висшия Аз остава на отделния Висш Аз, който функционира според приетите правила на Играта. Количеството присъствие на Висшия Аз определя дали инкарнацията да бъде от Ниско, Средно, или Напреднало ниво, или от някое от под-нивата в рамките на всяко от основните три. Колкото е по-силно присъствието на Висшия Аз, толкова по-Напреднала е инкарнацията. Финалната Инкарнация, щом веднъж бъде събудена, има най-голямо количество присъствие на Висшия Аз, докато е В Играта, въз основа на правилата на Играта. Тази информация не е била разкривана досега. Ако не сте прочели първия том на Матрицата поне веднъж, тя няма да ви говори нищо. Това е основен ключ, който се чакаше и който не би могъл да бъде оповестен в глобален мащаб в никой друг времеви период по време на земната версия на Играта. Това е нещо, които някои Много Напреднали Инкарнации очакваха да чуят/прочетат, докато са инкарнирани. С пускането на този сегмент в книгата и сайта беше изпълнено още едно обещание.

Матрицата 5 - Вал Валериан

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.