петък, 27 март 2015 г.

Идентифициране с тялото по време на Края на Играта

Степента на идентифициране с тялото през цялото време на периода на Края на Играта е висока, особено в Америка. Много хора следват стриктно модните тенденции, което е силно показателно за идентифициране с тялото. Изгряващият знак на държавата определя мнението на населението на съответната страна – в Америка това определя знакът Близнаци – типично за него е следването на капризите на модата. Отчасти това е причината Америка да бъде толкова консуматорска страна. Това са хора, които превеждат нуждата на духа от промяна като подтик да си сменяват гардероба при всеки каприз на Медисън Авеню. Когато сериозно се интересуваш какво си мислят другите за това как се обличаш и как пасваш на младежките идоли, това Е наистина ИДЕНТИФИЦИРАНЕ с тялото.
Онези, които все още се борят с подобни вериги от преживявания, не са управлявани от духа – те искат да са част от стадото. „Ако искаш хората да те приемат, трябва да се обличаш, ядеш и живееш както се иска от теб”. Ако живеете по стандартите на другите, обаче – вие прегръщате конформизма, за сметка на индивидуалността. Коренът на маниите да се правиш на млад това е страхът на тялото от смъртта, която ЩЕ настъпи независимо от това какво правиш и как се опитваш да я скриеш.


Що се отнася до мен, аз обичам удобното облекло. Не съм слагал костюм от 1981 и няма и да сложа. Всички тези пристягащи дрехи! Колегите ми казваха „изглеждаш толкова добре в костюм” (контрол от страна на стадото и опит за влияние). Казах им, че ако харесват костюма, могат да го облекат на стола ми, но ако харесват мен – ще трябва да ме харесват такъв, какъвто аз харесвам себе си. Аз се обличам не за другите, а за себе си и нося това, в което се чувствам удобно.

Матрицата 5 - Вал Валериан

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.