сряда, 4 ноември 2020 г.

Как да не станете пленник на друга реалност

 На определен етап от практиката си, практикуващите осъзнати сънища и техники за извънтелесно пътуване рано или късно се сблъскват с едно изумително явление, свързано с факта, че, попадайки в една от реалните „паралелни“ реалности на нашия свят, съзнанието на извънтелесния пътешественик започва да се влияе по доста особен начин от вибрациите на тази реалност. Той не само започва да смята, че вече е бил тук неведнъж, но в него започва да се събужда нова „памет“, която същевременно измества паметта за нашия свят.
Например, ето как руският изследовател на осъзнатите сънища С. Коркин го описва в книгата си „Осъзнати сънища“: „Огледах стаята - стоях близо до стената, отдясно имаше врата, водеща към друга полумрачна стая. Точно пред мен имаше някаква ниска преграда, облицована с плочки, вляво от мен имаше други предмети или столове или нещо подобно.
Заедно с нарастващото осъзнаване, в мен започна да се пробужда нов спомен и аз започнах да разпознавам околното пространство. Тази стая ми се стори като душ кабина в едноетажна сграда, която от своя страна беше една от сградите на ваканционен дом. Знаех, че навън е лято и че дойдох тук през вратата вдясно от мен и че искам да си взема душ.
Продължих да стоя близо до стената и съзнанието ми продължи да се събужда. Разглеждайки околното пространство, се сетих да погледна ръцете си и приближих дланите си до очите си. Образът им беше леко размазан и сякаш излъчваше мек жълтеникав блясък. В този момент това изобщо не ме притесни, бях доволен, че успях да погледна ръцете си и реших да прегледам краката си. Обърнах поглед надолу и видях стъпалата на краката си - те също бяха размазани и блестящи.
Яснотата на мислите ми продължаваше да расте. Направих няколко крачки вдясно, приближих се до прага на вратата и го почувствах. Беше истинско, без съмнение - абсолютно здрава дървена рамка. Тук яснотата на моето възприятие достигна много висока точка - изведнъж се почувствах като абсолютно реален човек в абсолютно реален свят. Зрението ми се подобри, тялото ми усети обема на пространството, слуха и усещането за време се включиха.
Това внезапно прояснение ме изненада и изплаши. Изглеждаше, че този непознат, но реален свят ме привлича с голяма сила. Яснотата на мисълта и възприятието стана заплашителна. Заедно с нея новото ми „аз“ започна да се събужда в мен. Стори ми се, че то вече е придобил свое тяло в този свят, сетивни органи и сега се опитва да събуди собствената си памет.
Това ново „аз“ продължи да расте в мен, като едновременно изместваше и прогонваше истинското ми същество в тъмен ъгъл. Страхувах се, че този нов свят напълно ще ме погълне. Изглеждаше, че ще минат още няколко мига, а аз просто нямаше да мога да си спомня истинското си аз, което означава, че ще се събудя и ще се върна в истинската реалност. Изглежда, че моето истинско „аз“ внезапно осъзна заплахата, която виси над него и отговори с контраатака. Започнах да губя яснота на възприятието и се върнах на по-ниско и следователно безопасно ниво на осъзнаване".
Между другото, американският антрополог К. Кастанеда беше предупреден за факта, че човек може да попадне в подобен капан в други светове от своя учител - индианският маг Дон Хуан Матус, като каза, че много от тези сънувачи, избягали от плена на нашата реалност, се оказват същите пленници на други светове. В многоизмерната Вселена има светове и същества, които се нуждаят от енергията на нашето осъзнаване. Трябва да запомните това, ако попаднете в друг свят, който се проявява като реалност, подобно на нашата, а яснотата на съзнанието в този друг свят започва да измества спомена за това кои сме и откъде сме дошли. Нашият свят обаче също е пълен със същите „загуби“ и може би дори вие сте един или една от тях.


 

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.