петък, 24 август 2018 г.

Астрални атаки или как функционират съвременните технологии на тъмнината?

В нашата ера на цифровите технологии хората са далеч от осъзнаването на реалните процеси, които се случват в нашия свят, зомбирани от пропагандата на слугите на тъмнината по телевизията и в мрежата, в образователните и научните институции, считат окултните технологии за манипулиране на съзнанието, подчиняването на волята на хората и дистанционното убийство за нещо нереално - "суеверия" и "заблуда". Това е разбираемо, слугите на тъмнината не искат хората да знаят за онези технологии, които самите те активно използват. Характерна особеност на нашето време е, че в допълнение към окултните технологии се използва и дигитална техника, а жертвите често се улавят в мрежата.
Например, много от неофитите стават жертви на псевдоезотерични сайтове, където има опити да ги хванат на различни "куки", специално създадени под прикритието на различни тайни общества - сатанинските секти. Но те дебнат не само за новодошлите. Специално избрани и обучени групи от бойци черни магьосници се занимават с унищожаването на тези, които съзнателно отиват към Светлината и се противопоставят на световната паразитна сатанинска система. И често под техните атаки попадат в ръцете им и опитни магове, оплели се в загадките, поставени от тъмните в мрежата от "капани".
Ето например, как е описал един такъв случай от своята практика руският изследовател на шаманските практики и култури на народите в Североизточния от Сибир Г. Тиметагин в книгата си "Пазителят на Севера": "В края на март, съвсем неочаквано за мен, в месинджъра "почука" едно момиче от глухите селата в Красноярския край: "Гор! Четох за пътя ти и  умирам от желание да те видя! Виждам всичко, което описваш като ярък, колоритен, движещ се филм! А твоята Шаманка, както ми се струва, като цяло е свързана с мен почти чрез роднински връзки! Виждам къщата й, двора й, виждам три, не - четири вълка, които се разхождат из двора й, виждам кози и котки ... "
Шокиран от тези подробни и най-важното - точни описания, аз незабавно звъннах на Шаманката. "Ха, изглежда, че съм намерила още една Виждаща! Тя вижда, не, тя усеща мен и теб!"
"Попитай я за рождената й дата!" - беше отговорът.
Попитах и получих в отговор не само датата на раждане, но и снимка на много мило, хубаво момиче с червена коса. Погледнах лицето й и буквално се влюбих в нея от пръв поглед, макар че по възраст тя можеше да ми бъде дъщеря!
Обаждам се на Шаманката, давам й датата на раждане на малкото момиче и чувам възбудения глас на любимата ми сестра в тръбата: "Гор, незабавно се свържи с нея! Кажи й да не излиза от къщата през следващите два дни и да се барикадира и да не пуска никого! Времето върви много бързо. Ако не я скрием сега, тя може да умре! Ще бъде намерена от тъмните! Утре ще отида при нея! Очевидно това е моята ... Огледална сестра! Рожденият й ден е датата на моята клинична смърт! Гор! Това е много, много важно! Кажи й да ме чака! Още по-добре, отиди при нея в най-близко време. Заедно ще успеем да я защитим!"
Позвънявам в селото до Красноярск. Няма отговор. Пиша по месинджъра. Тя не отговаря. О, Духове! Закъсняли ли сме?! Изведнъж се появиха точки по екрана на телефона - ТЯ ПИШЕ ОТГОВОР!
"Гор, при мен е голяма радост! Буквално днес баща ми ме намери, а той вярваше, че съм мъртва, дойде при мен и днес тръгваме с него в Москва, ще ви пиша от там ..."
"Спри, откъде знаеш, че това е твоят баща?"
"Знам го! Той отдавна ме търси и ето - намери ме! Джипът му е под нашите прозорци, скоро ще тръгнем за летището и ще летим до Москва! Гор, щастлива съм!"
"Чакай, скъпа моя, послушай ме, не е факт, че това е твоят баща, трябва да се откажеш от това пътуване, да откажеш и да чакаш само два или три дни! Ще дойдем при теб! И Шаманката, и аз! Не прави прибързани действия! ИЗЧАКАЙ НИ!!!"
Пиша, убеждавам я, но вече знам вътрешно - това е напразно, тя няма да послуша. Тя вече е под очарованието на този демон, който се прави на баща й. Няма да стигне до Москва. А може би след месец или два сибирските полицаи ще намерят в гората обезобразения труп на неизвестно двайсетгодишно момиче и ще го запишат като неразкрито убийство. А ние няма да успеем. И тогава ще се кълнем до края на живота си, защото закъсняхме ...
"Гор, обезателно ще ти звънна от Москва, - забавните редове се движат по екрана на телефона. - И ти ще дойдеш при мен, ще те чакам, може би Шаманката ще дойде с теб?
"Мое момиче, послушай ме, моля те! Отложи пътуването, моля те!" Направих още един опит да я убедя, въпреки че вече съм претоварен от увереността, че всичко това е напразно ... притеснен съм, МНОГО се тревожа за нея. И аз, разбира се, се разкривам ... Не мога да мисля за нищо и никой друг освен нея ...
"Не, Гор! Колата вече е под къщата. Билетите са закупени. След шест часа  ще бъда в Москва, очаквай да ти звънна, Гор! Много се радвам, че те намерих!"
"СТОООЙ!!!"
Няма отговор ...
И тук нещо ме покри. Като облак, падащ отнякъде. Изведнъж придобих способността да мисля трезво. Нещо не е наред тук! Нещо не е наред! Това е нелогично! Това е глупаво! Грешка! Но какво? Какво ?!
Обаждам се на Андрей: "Братко, виж в този блог ай-пито на ето този читател, това е много важно, направи го възможно най-бързо!"
След няколко минути на смартфона ми попада връзката на GPS-позиционирането (слава на съвременната технология!). Пренасочвам връзката към компютъра и кликам върху нея с мишката. Зарежда се ... Уау! Ето значи какво било? Едно момиче, ясновидка от отдалечено село близо до Красноярск, по някаква причина, се включва онлайн в интернет от сърцето на Москва! Почти от Кремъл! Това е обрат! Обаждам се Шаманка:
"Сестра, тук има някакъв боклук! Нашето момиче - изглежда не е тази, за която се представя!"
"Вече знам, Гор, моите енергии, които изпратих заради защитата й, се върнаха от нея разбъркани - не намериха никого там, разбираш ли?"
"Разбирам, това е номер, какво ще правим?!"
И точно тогава ни сполетя и двамата. Ментален удар с такава невероятна сила, че лицето ми става като гипсова маска - ако почукаш върху нея и тя ще се разцепи на малки крехки фрагменти. Аз треперя. Пръстите едва натискат бутоните на телефона, когато пиша на Шаманка:"Сестро, аз съм смачкан, на последни издихания съм. Едва се държа, какво да правим?!"
"Затваряме се, спешно! Направи кристалния купол! Активирай всички очарователни неща! Плюй на последствията! Сега най-важното е да оцелеем! Да се преборим! Намали всички устройства, компютър, телефон, излез от този слой. Ще се свържем след три дни! Успех, брат!"
Аз треперя. Спомням си, че някъде имам бутилка арменски коняк. Намирам я в шкафа, махам тапата с треперещи ръце, изсипвам половината чаша и лакомо поглъщам горящата течност, без да чувствам нито вкус, нито мирис. Алкохолът в този случай е най-ефективното, макар и варварско средство за разбиване на всички настройки и маршрутизатори на други, насочени към мен ...
Пийнете си, момчета! Пийнете в отговор на зловещия удар! Аха! Пихте! Веднага почувствах физически как обратната страна изпада в истерия, усещайки как отровата прониква в мозъците им, натоварени с менталния контакт, как се разпадат и изгарят невронните връзки, как отзад ги покрива  вълна, срещу която просто нямат време да създадат адекватна асиметрична защита, защото няма асиметрия, която да помогне срещу такава вълна!
Ответен удар! Шок! И всичко се разпада! Лежах мокър на пода в близост до леглото и погледнах към по-малкия ми син, който гледаше проснатото тяло на баща си в изумление ... Всичко свърши, синко! Всичко свърши! Устискахме. В това, че устискахме именно ние, не се съмнявам изобщо ... И с моята Шаманка също всичко е наред!
Влизам в мрежата. И виждам как буквално пред очите ми всичките акаунти на симпатичното червенокосо момиче са отстранени - от фейсбук, от месинджъра ... Виртуалната личност е изтрита от интернет. Няма я повече. Споменът за нея остава само чрез вътрешния тремор и слабостта в тялото ... "
Както виждаме, технологиите на слугите на тъмнината са работили по обичайния начин: първо, да създадат у човек интереса, а след това да се опитат да го дебалансират, а когато се "разкрие" - да атакуват. Следователно, човек трябва да третира критично всяка информация в мрежата и да я проверява по други информационни канали. Същото важи и за виртуалните личности, които се занимават не само с "тролене", но и с окултното ловуване, набирайки чрез измама и ласкателство новаците в сатанинските секти и премахвайки онези, които не служат на тъмния егрегор.





По материали от Интернет

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.