петък, 20 март 2015 г.

Телевизията, електронните въздействия, доверието и Краят на Играта

Питат ме дали се оказва влияние върху нас посредством вълни с изключително ниска честота, с вибрации посредством телевизията/компютрите и чрез други подобни източници. За това е писано много в томове 1 и 3 на Матрицата – за опитите за контрол посредством химически и електронни средства. (На български: „Тайни проекти – това, което винаги сте искали да знаете, но е било скривано от вас”, изд. Аратрон. Електронен вариант – чрез emi_manolova@abv.bg).
Поради тези влияния някои стигат до крайности – като тази да не гледат телевизия. Съгласен съм, че гледането на сапунени сериали не може да ми даде нищо полезно. Но пък ако искате да гледате телевизия – гледайте. Вашият път е ВАШ и ако на някой той не му харесва – кажете му да си гледа работата. От телевизията можете да спечелите доста ценни наблюдения – повече ще научите от ВВС, отколкото от ABCCBSNBC и FOX, който е най-лошия. Всички те принадлежат на организации, които са говорители на Играта и искат контрол над умовете. Въпреки това, аз гледам някои неща по телевизията.
Онези, които не гледат телевизия, не са изложени на вредни влияния, но разполагат и с по-малко информация. Това е техния път. Той е добър за тях. От времето на Атлантида на Земята не е имало преки комуникации – това дава големи възможности за учене.
В САЩ има много неща, които да подпомагат вашия растеж, както и много капани, свързани с електрониката на над 100 телевизионни станции или с Интернет и със забавленията.
В зависимост от личното ви ниво вие можете в една или друга степен да се справите с тях. Носете си винаги Т-1 капсулата, освен когато спите, или се къпете, или правите секс с друг човек. Докато спите си я дръжте до главата. Препоръчвам ви тази капсула – самият аз я нося винаги – тя предпазва от електронната интерференция. Щом чуя електронен тон в едното си ухо, вдигам капсулата нагоре и звукът се изгубва. Тази капсула наистина работи. Повече подробности за нея има в Интернет сайта.
Стратегическите компютърни игри според мен помагат с това, че се научавате как да се справяте със сложни ситуации или светове. След като завършите Играта и станете Възнесен Учител, ще имате възможност да проявите уменията си и да творите. Има някои компютърни игри, които могат да ви дадат представа за това в малък мащаб. Например в Master of Orion III можете да се научите как се управляват цели планети. Интересни са и Warcraft 3 и Sim. Това не значи, че сега трябва да започнете да ги играете – това, което е интересно за мен сега, може да не е добро за вас точно сега – следвайте СВОЯ път.
И накрая – за пълното доверие: отнасяйте се с пълно доверие само към своя Висш Аз – не към другите божества. Не се страхувайте от смъртта, от електронния контрол и т.н. Духът не се страхува от тези неща, защото е продължение на Висшия Аз. Да, духът на инкарнацията е с блокирана памет, но Висшият Аз не е и ако трябва – ще се намеси пряко, за да предотврати нежелана намеса спрямо вас. Идеалната защита за вас е вярата във вашия Висш Аз. Ако той ви подтикне да си купите капсулата – носете я. Ако иска преживявания, свързани с електронния контрол и поради това ви накара да „забравите” да я носите – така да бъде.
Вярата в своя Висш Аз обаче идва с Напредъка. Първо трябва да осъзнаете кой е Висшия Аз. После едно е да го знаете теоретически и интелектуално, а друго – да го прилагате на практика. Това може да не стане преди вашите доминантни инкарнации да получат достъп до Висшия Аз и докато не се срещнат там. Пълното доверие във Висшия Аз е придобивка за Финалната Инкарнация. Пълното доверие във Висшия Аз ще ви помогне да отсеете златните зърна от всичко, което промивате всеки ден, защото то ви осигурява менталния филтър, за да ги отсеете. Само че пълното доверие идва на етапи.

Матрицата 5 - Вал Валериан

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.