четвъртък, 5 март 2020 г.

ПРОЕКТЪТ "МОНТОУК" ( Поредица )

ЕЛ. Разкажи ми повече за твоето участие в проекта Монтоук?
АП. Бях включен в част от проекта Монтоук, наречен "Столът на Монтоук". По принцип той беше разработен за да осигурява на човека и духа му нулева отправна точка, и с това да улесни пътуванията във времето. Това, което по принцип прави столът, е да отделя ума от тялото. Мислите и вибрационната енергия на седящият на стола оператор се улавят от подобни на чадър антени, разположени над стола, изпращат се към компютър, обработват се с процесор, след това се усилват няколкостотин пъти, а информацията се изпраща до мрежа от кристали за свободна енергия, подредени в кръг. След това, когато съответните мисли се усилват, т.е. след известно време, в стаята се отваря една дупка - тя е с големина 16-18 фута в диаметър и достатъчно голяма, за да премине дори камион през нея. В Кемп Хиъроу, Монтоук, мястото е пресечна точка на биоритмите на Земята - това е точка от Земята, откъдето пътуването във времето се осъществява най-лесно - отправна точка е Земята.

Моята част от проекта със стола в Монтоук беше да използват моите умения за фокусирана визуализация - способността ми да мисля за специфични времеви точки от историята, които биваха присвоявани към мен. Столът е свързан към съвременна компютърна система и усилвател на мисли такъв, че когато бъдат визуализирани дадена мисъл или времеви период, компютърът симулира портал във времето, базиран на тази точка във времето. Правят поредица от времеви портали, докато се натрупа библиотека от времеви периоди и портали.

Освен това, столът се използва и за да усилва изключително фокусирани мисли, за създаването на триизмерни материализации въз основа на мислите на операторите. Престън Никълс написа няколко книги на тема проекта "Монтоук" и в тях описва един случай, при който Дънкан Камеран, докато е бил в стола на Монтоук е създал чудовище.

Една подобна мисия, свързана с пътуване във времето, беше наречена проект "Южен Кръст". Този проект беше използван за спечелване на Втората Световна Война в полза на съюзниците. Това, което американското правителство направи използвайки пътувания във времето, беше да се върне обратно в периода до 1940г., за да помогне за спечелване на войната. Ние доставяхме устройства за комуникации, оръжия и технологии, направени от части, съществуващи през 1940 г. Те биваха доставяни в 1940г. заедно с пълен комплект чертежи, свързани с това как да ги изработят от частите, налични през 1940 г. Аз лично взех участие в няколко от тези доставки - веднъж бях изпратен в Германия, друг път в Англия. Не ми беше позволено да говоря на никого там, освен да оставя поверения ми пакет и бързо да се върна в нашето време. Всичко това се правеше под въздействието на дълбинно хипнотично програмиране така, че аз нямах свободата да проучвам каквото и да е. Доставките ми отнемаха не повече от два часа.

ЕЛ. В някой от спомените си за преживяното в подземната база, срещали ли сте някой от космоса, или виждали ли сте някакви извънземни?

АП. Доколкото разбирам, Министерството на военноморските сили има споразумение с извънземните Сиви за обмен на технологии срещу човешки жени и деца, с цел провеждането на ужасяващи експерименти за получаване на нови видове. Точно това става сега в подземната база, недалеч от Маями, Флорида. Един от моите най-кошмарни спомени е, че ме придружават по коридора в тази подземна лаборатория и виждам клетки, оградени с мрежа като за пилета, а в тях жени и деца, които пищят за помощ. Виждал съм извънземните Сиви (високи 4 фута с големи черни очи), както и 7 фута високи влечугоподобни същества. Беше ми казано, че имам много деца от експериментите по отглеждане на хибриди, провеждани от извънземните. Освен това съм преживявал и отвличания от Сиви.


В един от случаите, докато бях в подземната база някъде към 1989-90г бях представен на някакво влечугоподобно същество. В началото видях един 7-футов човек, с вид на ариец. Той вървеше към мен и забелязах, че неговото изображение излиза от фаза, сякаш нещо се намесва в енергийното му поле. Той направи нещо на едно устройство, поставено на колана му, и ми каза "Добре, ще ти покажа". След това натисна някакво копче и видът му се промени на 7-фута висок гущер, който като че ли тежеше над 400 либри (180 кг).

Бях представен и на група същества, които твърдяха, че са от подгрупа на Илюминати. Това беше група от 40-50 мъже, всички 6"2"" високи или повече, бели, на неопределима възраст - средно на около 70, но подозирам, че бяха много по-възрастни, като се имат предвид технологиите, до които имат достъп. Те се събират в стая за срещи, която според мен се намира в подземната база "Кемп Хироу" в Монтоук. Седяха около голяма маса с формата на футболна топка, направена от дърво. Всеки от столовете с висока облегалка имаше лампа и на всяка седалка имаше екран, подобен на телевизионен, и пулт за управление, който излизаше от самата маса. Имаше и голям екран, разположен в предната част на стаята. Имам основание да смятам, че не всички от групата Илюминати са хора и че всъщност са извънземни, които изглеждат като хора.

ЕЛ. Кой или кои групи смяташ, че движат това шоу в САЩ, или дори на Земята? И по какъв начин се вместват извънземните във всичко това?

АП. Много е сложно, но по принцип има 4 основни версии или групи на Новия Световен Ред, всички с леко вариращи планове. Първата група се състои от САЩ и Западна Европа (т.е. Англия, Германия, Франция и САЩ).

Втората група е Източна Европа, слята със Западна Европа и САЩ. Третата група е от страните от Ориента, а четвъртата - от страните от Средния Изток - елементи от Саудитска Арабия и всички пари от добива на нефт. Има също така и групи извън света (извънземни и бъдещите човешки същества от нацистки тип, наричани Зарданийци, както и Влечуги, Сиви и Дракони), които също имат пръст в плановете за Нов Световен Ред. Засега старите, притежаващи пари групи на Европа и Англия, са се групирали с нацистките фракции, евреи и американци, образуващи групата, която винаги е била известна под името Илюминати и присъединени тайни общества. Тази голяма международна група контролира медиите, полицейските сили, военните и т.н.

Групата Илюминати също е част от плана за Нов Световен Ред, който включва членове като Джордж Буш, Принц Чарлз и други високопоставени хора. Що се отнася до извънземните, мисля, че повечето извънземни Сиви са или под влиянието на, или в сътрудничество с Влечугите, Драконите и Илюминати, въз основа на някои от моите преживявания и спомени, които все още се връщат при мен. Някои групи от Сивите са в конфликт с плановете на Влечуги/Дракони и си вършат своето (програма за създаване на хибрид между човек/Сив), така да се каже. Техните планове имат връзка със силно духовни неща, които са свързани с придобиване на емоционално тяло и на способност за преминаване в по-висши измерения. Те използват хора, за да осъществят това посредством хибриди между хора/извънземни. Хората имат ключа от гледна точка на това, че притежават триизмерна същност, или единството на съществуване - физическо, емоционално и духовно. Други извънземни са изгубили това единство на съществуването (поради изгубването на Божията милост), което не им позволява да се изкачат до по-високи измерения, или да се издигнат до по-високи нива. Така стигаме до бунта на Луцифер, падналите ангели и различните конфликти между видовете.

ЕЛ. Кога започваха да се възстановяват спомените ти? Как успя, или можеше ли да разбиеш програмирането, което са ти направили?

АП. Някои от първите ми спомени изплуваха на повърхността, докато живеех със съквартирант в Атланта през 1996г. Отидохме в боулинга и там видях голям знак с формата на човек облечен като носорог, рекламираща ("Играйте с топките на Рино"). Това ме задейства и ме накара да си спомня, че "Рино" е името, с което моите нацистки обработващи ме наричат. Съдружникът ми ме чу да казвам на глас "Аз съм Рино, наричат ме Рино". Той се развълнува и незабавно ме попита "Къде чу това?" Имаше сериозно изражение на лицето и продължи да ме разпитва. По неговата реакция установих, че през цялото време е бил един от наетите програмисти и обработващи. Първоначално, задействаната памет, която изплува на повърхността беше проблясък, свързан с мен - обвит с електрически проводници, шокиран и пищящ от болка по време на една от многобройните сесии за причиняване на болка. След този първи спомен, започнаха да изплуват и другите. Беше сякаш умът ми е бил заприщен като с бент и подсъзнателните спомени започнаха да изтичат. Моите програмисти по умствен контрол нарочно изградиха стена около моите спомени така, че да не си спомня. Когато започнах да си спомням части и откъслеци, си пишех бележки и ги криех. След това си намирах бележките, след като вече бях забравил всичко, защото моят съквартирант прихващаше това, което си спомнях. Затова той непрекъснато ме вкарваше в транс, изтриваше ми спомените и аз забравях това, което току-що си бях спомнил. Но после всичко това се сриваше, защото аз нарочно скривах бележките и се преструвах, че не си познавам съквартиранта. Мислех, че той ми е приятел, а той се оказа просто нает като контрольор и обработващ, за да ме държи в програмата.

Спомням си, че в миналото дори не си помнех сънищата за периода от тези 10 години, но сега нещата се връщат. Работя по пречистването на тялото, за да си прочистя ума, и да си възвърна способностите.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.