четвъртък, 15 юли 2021 г.

"Забраненият" двигател на С. Поляков

 Една от „забранените“ теми на нашата наука е темата за антигравитационните технологии. Следователно в мрежата няма толкова много такива публикации, особено тези, написани от учени, тъй като слугите на паразитните сили значително „почистват“ публикации и източници, забранени за свободен достъп. Така че, докато събирах информация за антигравитационния двигател на Спартак Михайлович Поляков, постоянно се натъквах на вече неработещи връзки към публикации и произведения.

Но успях да науча нещо за разработките на този удивителен физик, автор на около 50 уникални творби, сред които трябва да отбележим особено книгата в съавторство със сина му Олег, озаглавена „Въведение в гравитационната гравитоника“. Интерес представлява и статия в списание „Електроника: наука, технология, бизнес“ № 5 за 2000 г., озаглавена „Гравитоника - електроника на XXI век“, в която той пише следното:

"Днес можем спокойно да кажем, че решението на основните проблеми на гравитониката вече е определено и практическото изпълнение на всеки от тях ще означава пробив в технологиите. Специална роля в този пробив е отредена на електрониката с нейните запаси от технически и технологични решения, „поникващи“ в технологиите на утрешния ден. И така, какви са етапите, които руската наука вече е постигнала в областта на гравитониката и какви приоритети можем да загубим тук в много близко бъдеще? ..

През 1987 г. за първи път беше възможно да се получи гравитационен импулс. Източникът на външния сигнал беше жироскопична система за преработка с променлив ъгъл на прецесия (на която се измерва скоростта на разпространение на гравитационното излъчване), а като детектор бе използван двоен жироскоп, пускан в движение чрез един електродвигател, но с противоположни направления на въртене. Между дисковете беше разположен източник на светлина, чиито импулси, преминавайки през отворите в дисковете, бяха записани от фотодиоди. Техният сигнал е влязъл в диференциалната схема за обработка на информация.

Импулсите на гравитационното излъчване се възпроизвеждат със запаметяващ осцилоскоп. В този случай излъчващата система и запаметяващият осцилоскоп бяха стартирани едновременно. В процеса на работа възникна проблем с възбуждането на бавни автоколебания на жироскопа-детектор, които заедно с ниската честота на автоколебания на механичната система доведоха до заключението, че тази насока не е много обещаваща. Фактът на откриване обаче е отбелязан!

Гравитационен двигател с непрекъснато действие. Изминаха само девет години от идеята за двигателя до нейното изпълнение! През 1997 г. двигателят е произведен и тестван. Двигателят с тегло 28 килограма е „претеглен“ върху магнитно окачване, а осевата тяга, възникваща в съответствие със закона за запазване на импулса, е измерена с микрометричен индикатор за осеви измествания. Такъв двигател би могъл да бъде построен в началото на миналия век, въпреки че си има тайна - това е жироскопа с променлив радиус, работещ в непрекъснат режим ...

През юни 2000 г. бяха проведени експерименти с макет на гравитационен двигател, който представлява жироскоп с променлив радиус. Живакът се използва като работна течност. Тестовете бяха проведени в Изследователския институт за космически системи. При три експеримента, проведени по различно време при определена скорост на работната течност, е регистрирано намаляване на масата на двигателя с 2-3%. Специфичната тяга на двигателя е равна на 2,5-3,0 кг на киловат електрическа мощност. Анализът показа, че е възможно да се увеличи тягата чрез оптимизиране на дизайна и режимите на работа".

И така, какви изводи могат да се направят от този пост? Първо, въпреки непрекъснато повтарящите се неоснователни мантри на „борците срещу псевдонауката“, в хода на практически експерименти импулсите на гравитационното излъчване бяха измерени и възпроизведени. В допълнение е създаден и тестван гравитационен двигател с работна течност от живак. И тук трябва да се помни, че живакът, според "Виманика Шастра" и други древни индийски източници, е бил използван в миналото за полетите на виманите. Следователно такива двигатели вече са съществували по време на допотопните цивилизации на „златната ера“.

Изглежда, че всичко е ясно - перспективата за страната да приложи тези разработки. Но минаха 20 години и какво имаме? Работата на С. Поляков е прекъсната в началото от липсата на финансиране, а след това от болестта и смъртта му. А наетите слуги на паразитите все още ни разказват приказките, че „това не може да бъде, защото никога не може да бъде“. И докато страната ни беше колония и суровинен придатък на Запада, това беше напълно разбираемо. Тъй като „борците срещу псевдонауката“ дискредитираха много обещаващи разработки, които след това в леко модифицирана форма „изплуваха“ на Запад и бяха защитени от западни патенти.

Но сега ще видим дали гласуването за нови изменения в конституцията наистина е позволило на страната ни да си върне суверенитета. Ако дори и сега обещаващите разработки в областта на алтернативната енергия и антигравитацията, скрити от обикновените хора, ще продължат да се използват „на спокойствие“ от силните на деня, това означава, че по същество нищо не се е променило. Е, ако видим тези разработки и изчакаме тяхното прилагане в полза на страната и хората, тогава наистина сме си върнали суверенитета. Така че ще изчакаме тези изменения да влязат в сила законно.





Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.