четвъртък, 17 август 2023 г.

Интервю: Ловецът на извънземни - COAST TO COAST AM, 1998Г (откъс)

 Дерел: Когато бях на 4 годинки, по време на първото ми преживяване, научих много. Като дете... не знам дали просто бях бунтарско дете, или нещо друго ми имаше... но когато съществото стоеше точно до леглото ми... ааа... имах склонност да се будя в неподходящия момент. Веднъж се събудих в стая за наблюдение, бях пациент в този случай, събудих се от обща упойка, изправих се и отидох да говоря с един хирург, за да го попитам какво прави там... хирургът беше прехвърлил работата си на друг хирург и исках да знам защо. Та... имам склонността да се събуждам в неправилния момент, да излизам от транс...


И това същество, което ме връщаше обратно в леглото, лежах по гръб, бях на 4 годинки, мога да опиша събитието с невероятни подробности... защото имам съзнателен спомен за него. Никога не съм преминавал през хипноза за никое от преживяванията ми - помня повечето от тях съзнателно. Не бях парализиран, не бях в състояние на сънна парализа или някаква друга подобна тъпотия. Знам каква е разликата, имал съм сънна парализа, знам какво е това.

Арт: Мхм.

Дерел: В онзи момент не бях парализиран, съществото не правеше нищо особено, просто стоеше там, имаше големи черни очи, осветяваше го външна лампа от улицата на "Кейп стрийт" № 1005 по средата на Тексас, знам ТОЧНО къде живеех, познавах всеки камък в онази местност... И това същество просто си стоеше там, и в онзи момент, аз бях много изплашен като го гледах... и то също ме гледаше с големите си КРЪГЛИ очи, а не като онези бадемовите... И то в онзи момент започна да извършва индуцирана парализа. И аз толкова много се изплаших, толкова силно се бутах в стената, че паднах... избутах леглото далеч от стената и паднах на пода. Гъзът ми и краката ми бяха на леглото, а главата и раменете ми бяха на пода. И съществото повдигна завивките от другата страна на леглото и погледна под леглото и ме погледна - с онези големи черни очи - и програмира в мен изображението на клоун. Нищо чудно, че толкова много отвличани от извънземни иман фобия от клоуни. И не знаят защо.

Арт: Отново казвам, което и да е същество, което може да прави с нас нещата, които тези същества правят ментално... освен някой като теб, който работи на наша страна... каква надежда имаме?

Дерел: Ами дори като 4-годишно дете, аз имах способност, за която не знаех! И се нарича съпротива. И въпросът беше, че аз просто не му позволявах да прави това с мен. Колкото и образът му да се променяше на клоун, постоянно се връщаше към истинския си облик, защото исках да го запомня такъв, какъвто беше.

Арт: М...

Дерел: И никога не съм бил заблуждаван от образа на нещо, което те са програмирали.

Арт: Какво искат те от нас?

Дерел: Милостиви Боже, нямам си никаква представа. В смисъл... иска ми се да имах всички прекрасни отговори на света, и, някои от хулителите ми смятат, че имам тези отговори - нямам ги, иска ми се да ги имах. Затова правя, каквото правя.

Арт: Какво е най-доброто ти предположение?

Дерел: Ами имам шест причини, заради които мисля, че ни отвличат. И не мога да го докажа, може би има и 100 причини. Но явно има поне 6.

Арт: Добре?

Дерел: Една от причините... и ще ги изложа като три двойки причини... Първата причина е научно-техническа. когато говорих с [Пат Парнело], това е господинът, който си направи операция на ръката...

Арт: Да...

Дерел: ...и извади импланта...

Арт: Да...

Дерел: Прекрасен човек! Казах му "В теб има нещо различно". Той ме погледна много, много мило, с добър поглед, истински джентълмен и въобще не е горделив, отвърна ми "Нищо особено не съм". казах му "Оо, да, има нещо различно в теб. Тия ги разправяй на някой друг". Казах му, "Ти си много различен от останалите. гарантирам ти - има причина да те преследват [извънземните]". Предполагам, че много те бива в научно-техническите полета. Той ми каза, "Нито съм учен, нито съм техник, и не ме е грижа". След това седнахме да си говорим и той ми показа едни от най-невероятните технически неща, които бях виждал.

Арт: Ясно.

Дерел: Та научно-техническия мотив е първата двойна причина. Само че тях не ги интересуват УМЕНИЯТА ВИ. Тях хич не ги е грижа дали имате две или три висши образования в науката. Не това преследват.

Арт: А какво търсят?

Дерел: Тях ги интересува начинът, по който обработвате научно-техническата информация. Ако обработвате информацията в главата си по различен начин от другите хора... и Пат е чудесен пример за това... и старшият ми следовател е чудесен пример за това.

Арт: Добре. Да, в това има много смисъл. Те вече знаят това, което ние знаем, но се интересуват по начина, по който ние го възприемаме и обмисляме, в това има смисъл, искат да знаят как обработваме информацията.

Дерел: Да, на тях не им трябват нашите знания. Тях ги интересува да научат как ние обработваме тази информация. Интересуват ги хората, които мислят по различен начин от тях, и от другите хора. Не е задължително човек да е по-умен или нещо такова, въобще не казвам това...
Втората група причини изглежда е духовно-пророческа. И тук е същото - на тях не им трябват милиарди долари, на тях не им трябват най-интелигентните и будни хора в духовните неща... не им трябват най-добрите световни сензитиви или нещо такова - не ги интересува. Тях ги интересува как ти обработваш... Абе все едно е, че гледаш от едно неврологично ниво, как ти самия се справяш с нещата различно от останалите хора.

Третата група причини, става дума за физиологичната или психологическата способност за учене. Способността да извличаш максимален смисъл, когато или не те учат на нищо, или те учат на твърде малко. Когато публично предложих тази теория, на конференцията на Боб Браун. Преди години д-р Карла Търнър - скъп мой приятел - беше гост на тази лекция заедно с мъжа си, Елтън, и докато слушаха, една дама от хулителите ми се изправи, по средата на конференцията, и изкрещя "Докажи го!". И аз й казах, че аз спадам в последните две категории.

Арт: Които са?

Дерел: Физиологичното и психологичното учене с много малко обучение или без никакво обучение... и тя каза "Докажи го!", и аз казах "Ами...млада госпожице, аз имам (по онова време) 3-та степен черен колан по японско карате". Тя отвърна, "Много хора го имат това", аз казах "Е, това не е като при някои системи, където можеш да си поръчаш колана предварително". Казах й, че това е нещо, което трябва да си заслужиш, то е като четири-годишното образование.

Арт: Да...

Дерел: И тя каза "Е, и? Много хора имат това". Аз казах, "Да, но те вероятно са имали учител".

Арт: Всичко това си го постигнал сам?

Дерел: Да, съвсем сам.

Арт: Значи, с други думи, ти имаш способности за учене в някаква степен, не задължително с IQ 600...

Дерел: Няма нищо общо с това колко си умен, става дума за това как обработваш информацията... И това е всичко. Не става дума за това че някой е по-умен от който и да е. И, аз изброих цял списък с неща, и накрая тази жена много се разпали... и най-накрая й казах нещо друго, казах й, "Следващото нещо, което ще ти кажа... Веднъж трябваше да се науча на [някаква карате техника, не се чува добре, бел.прев] и да я изпълня по време на една демонстрация на бойни изкуства пред студентите от Мексиканския държавен университет, пред 250 човека, всичко е заснето на лента, ако искаш да ти покажа". Казах, "В тази точно демонстрация, аз прехвърлям уменията си на друг човек. По онова време бях бял колан, а той е черен колан. Всичко това е заснето, ако искаш го гледай". И й казах накрая, "Аз пък имам въпрос към теб, млада госпожице"...

Арт: Имаш всичко това на видео-касетите си?

Дерел: О, да! И тя казва "Какъв е въпросът?", и аз й казах "Искаш ли да го разиграем? Може и с теб двамата да направим същото". И ти казвам, веднага се отдръпна.

Арт: Разбирам я.

Дерел: Та въпросът беше... че има 6 неща, които на мен ми изглежда... на глед все едно са случайни, може да има и 100...

Арт: А какво ще кажеш за генетичните и репродуктивните аспекти?

Дерел: Оо, тук наистина засегна голям въпрос. Нека само бегло го засегна... нещата могат да са малко страшни. Повечето хора мислят, че те са тук... че един вид, че са подобрили еди кое си, и че са създали еди какво си... или че направо са ни създали. Аз въобще не смятам, че това е така.

Арт: Ами?

Дерел: Има една древна поговорка. В Библията се казва, "Вие сте прекрасно създадени". Когато изучите това, ще откриете, че във всеки биологичен смисъл и във всеки умствен смисъл ние сме едно удивително творение. Най-важното в това е, че когато откриете, че имаме 15 милиарда неврона и 500 000 километра невронна мрежа в главите си... като за целия си живот вероятно няма да използвате повече от 1500 метра от всичко това... ако не си използвате мозъка, някой вероятно ще го направи вместо вас - правителствата ще се възползват, диктаторите ще се възползват, и ще се възползват и други същества от други места.

Арт: Както и Дерел Симс...

Дерел: Ами...

[смеят се]

Дерел: Интересното е, че в размножителната програма... някои хора, ако погледнете размножителната програма и какво се случва от древни времена, от древната литература, според Сичин... те на практика развъждат хората така, че да бъдат роби. И това не е много изгодно положение за човечеството... ако и това въобще е истина.

Арт: Той наистина смята така.

Дерел: Да, точно това си казва човека. Така че изглежда, според него и според някои други хора, те ни отглеждат. Моето виждане е, че по-добре да гледаме малко по-различно на това. Те може би не развъждат нас, а по-скоро отглеждат самите себе си. Те може и да потискат израстването ни.

Арт: Или може би ни използват, за да опреснят генетичния си басейн.

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.