Феникс III, изследване на природата на времето
През последната (2012 г. ) година Дейвид Уилкок получи редица имейли, в които се обсъждаха редица теми, свързани с времето и времевите линии.
Проект Камелот видео: Дейвид Уилкок интервюира Бил Ууд
Както се вижда от "Бил Ууд: Въпроси и отговори"[5], очевидно Бил се е включил в самия край, но мога да поясня някои от обсъжданите неща.
Както споменава Ууд, те [Новият световен ред] не разбират понятието "време", а именно разликата между "часовниково време" и "координатно време". Подобно на пространствения си еквивалент, триизмерното време има координати. В координатното време имате "часово пространство" (нашето понятие за разстояние). Уилкок[6] споменава това някъде около 45-ата минута, когато говори за придвижване в координатно време, преминаване на известно разстояние и след това връщане в координатното пространство в друго време. По същество това е вярно и дава известна представа за това какво всъщност представлява "часовникът". Това е коефициентът на преобразуване (мащабният фактор), който нашето съзнание използва, за да "преизчисли" координатното време във "времево разстояние" - продължителност. Подобен механизъм съществува и в пространството, където удвояването на разстоянието до даден обект е равносилно на намаляване на размера му наполовина (преместване срещу преизчисляване). Представителите на Новия световен ред не разбират това и се опитват да прилагат едноизмерни вектори на времето към триизмерна система от време. Това води до необходимостта от устройство като генератор на времеви вектори или ГВВ.
В 58-ата минута Уилкок казва, че целта на ГВВ е да се подравнят (изправят) времевите линии. Не е съвсем точно, но ГВB може да им повлияе. ГВВ е устройство за преместване в триизмерното време, подобно на начина, по който стреляте по обект с пушка, с тази разлика, че се цели във времевата координата. След като имате координатите на мястото, където се намирате, и на мястото, където искате да отидете, можете да начертаете маршрут от едно място до друго - тунел. [7] Самият GVH не е нищо повече от инструмент за изследване на времевия пейзаж.
Ако насочите пистолет към дадено място в пространството и стреляте в нещо, пространственият пейзаж се променя. Същото се случва, когато изпращате нещо към целевата координата в триизмерното време. Това, което изпращате, променя линията на времето, но не и ориентацията на векторите (триизмерното време). Ако отново използваме аналогията с космоса, лесно е да се взриви сграда от разстояние, но е много трудно да се изстреля "бомба за отмяна", за да се върне сградата на мястото си. Същото се случва и във времевия пейзаж. Ако взривиш нещо там, не можеш да го върнеш обратно, защото "миналото" и "бъдещето" са абстракции, а не реалности. Затъвате в промяната.
Структурите в темпоралния пейзаж не са подчинени на това, което смятаме за "часовниково време". Там часовниковият механизъм работи по подобен начин на традиционните часовници. [8] След като веднъж започнат да навлизат в координатния времеви пейзаж, те не могат да върнат стореното и са принудени да се опитват да продължат да манипулират околните региони, за да променят посоката на нещата по свое желание. След това, според описанието на Ууд, започва клатене, което се променя от страна на страна. Те винаги са твърде неуравновесени, на път са да изгубят контрол и буквално да "разрушат" бъдещето (далечна част от времевия пейзаж, към която са се стремили, но не са го обусловили).
Както споменахме, някой трябва да знае координатите на мястото, където се намирате, преди да зададе курс към друго временно местоположение. Както обсъждахме с Дейвид Уилкок преди година, това е нулевото време (Point Zero Time, TNV). Той е създаден за проекта "Феникс III" по време на експеримента "Филаделфия", когато изпращат кораба в 1943 г. ТНВ за изкуствените реалности е съсредоточена в 1943 г. и те имат целева зона (което означава, че оръжията са изгорели) от, да речем, около 50 години. Когато боравите с времето, не изгаряте пространствените структури, а "изгаряте" "вълновите структури" и тъй като сферата на координатното време е етерна, времето се втвърдява, защото се връща в пространствения материален сектор, който е изпразнен. Координатното пространство е "празно" поради запълненото време; координатното време е "пълно" заради празното пространство. [9]
Така че оръжията им приличаха на двойка мъже, които свирят на флейта за далечен наблюдател. Въпреки че и двамата могат да изсвирят нота "C", честотите им не съвпадат точно, така че колкото по-далеч отивате, толкова повече вълни излизат от фаза. На достатъчно разстояние те могат дори да се унищожат взаимно поради разликата във фазите. Тук се появява концепцията за обхват. Компютърното оборудване, което те използват за генериране на тези вълни, е с директно цифрово-аналогово преобразуване. Дори при много висока разделителна способност все още има цифрово приближение (цифрово моделиране на аналоговия сигнал). . грешката се натрупва, когато се връщате по-назад във времето.
[5] YouTube "Bill Wood: Live Q&A", http://www. youtube. com/watch?v=9kJ0RWLFGo
[6] Запознах Дейвид Уилкок с теориите на Ларсън през 2005 г. , така че той има фундаментално разбиране за системата на теорията за обратната взаимозависимост.
[7] По подобен начин във филма "Старгейт" Даниел Джаксън описва Шеврон 7 като "място на произход".
[8] Материалният сектор се основава на връзката пространство/време, на това как пространството се променя с времето. В космическия сектор ситуацията е обратна: структурата се основава на връзката време/пространство, на това как времето се променя спрямо пространството, откъдето идва и "часовниковото пространство".
[9] Концепцията за "празно пространство" и "плътно време" е много важна за разбирането на обратната структура на Вселената. Атомите са буквално "късове време", разположени в координатния вакуум на пространството. Тогава ние възприемаме космическия сектор, антиматерията, като "дупки в пространството" в координатен тромб на времето; оттук и появата на теориите за етера през 19 век.
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.