петък, 5 декември 2014 г.

Духът на загинал при взрив сержант се вселил в 4-годишно дете

Майката на четири годишно дете твърди, че синът й е бил обладан от духа на покоен сержант от US морската пехота, който е бил убит през 1983 г. в Бейрут по време на бомбардировките на казармата. Войникът от US морски флот , сержант Вал Люис (Val Lewis), е бил убит при бомбардировките на казармите на 23-ти октомври 1983 в Бейрут, Ливан.


По неизвестни причини си спомня за неговата смърт четири годишният Андрю от Вирджиния Бийч, щата Вирджиния.

Според майката на момчето, Мишел Лукас (Michele Lucas), Андрю смята, че на 23 октомври той е бил убит в казармата.

"Той си спомня този ден като деня на неговата смърт - казва Мишел - В даден момент той започва да плаче и крещи истерично, а когато го попитах какво се е случило, той през сълзи пита един и същ въпрос:" Защо ме остави да умра в този огън? "Той, както и аз сме много уплашени от тези атаки. Той самият се страхува, а това ме плаши ".

Жената казва, че синът й също така си спомня събития, за които не могат да знаят децата на неговата възраст.

"Започнах да го разпитвам, за да разбера за спомените му и Андрю ми даде много конкретни подсказки, казвайки, че той преди това е живял в Съмтър, щата Джорджия. Опитах се да проведа свое собствено разследване, но не успях, докато не ми помогнаха създателите на телевизионното шоу "Дух Вътре в Моето Дете". С тяхна помощ ние открихме една снимка на морски пехотинци, които умират при експлозия и посетихме гроба на сержант Луис в щата Джорджия ",- заявила Мишел в интервю за местната телевизионна станция

Виждайки снимките, Андрю правилно посочва имената на няколко войници, като казва, че те са били негови приятели.

Поведението на момчето в гробището изненадало семейството му още повече: той отива на гроба на сержант Луис и полага цветя на паметника, а след това изведнъж се втурва към близкия гроб на морски пехотинец с думите: "Това е моят приятел".

Мишел се надяваше, че едно пътуване до гробищата ще помогне на сина й да се отърве от странните спомени, но както се оказва, срещата с "колегите" е влошила ситуацията.

" Преди около две седмици на стената в моята стая се появи емблема. Има ли призрак в къщата ми ? Дали е в детето ми ? Не зная, но се надявам, че на въпросите ми могат да отговорят екстрасенсите. Това ще бъде следващата ми стъпка", - заключи тя.

По материали от Интернет

Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.