сряда, 5 август 2020 г.

Елена Мир за предизвиканите образи от сънищата

Интересно е откъде идват сънищата? Вече писах по-рано за някои „режисьори на сънища“, които могат да наложат сюжетни сънища на хората. Кои обаче са те, все още не е ясно. Това могат да бъдат адски паразитни същества или могат да бъдат същества от нашия свят. Има доказателства, че някои хора са в състояние да изпращат сънищни образи и персонажи на други хора. Така например, изследователката на света на сънищата Елена Мир разказва за един такъв случай от живота си в книгата си „Управляеми сънища“.
Ето какво пише тя: „Веднъж един от приятелите ми каза, че има приятел - биолог, който може да причини планирани кошмари на всеки спящ човек. Това ме заинтересува и аз исках да проверя собствения си опит дали това е така. Запознах се с приятеля на моя познат и той ми каза, че не иска да ме плаши, защото аз не съм го обидила, не съм го разгневила и изобщо не съм му направила лошо. Но все пак го убеждавах да ми изпрати поне малък кошмар. Той се съгласи и на раздяла с мен късно вечерта, каза: „Очаквайте, днес ще имате кошмарна нощ“.
Внимателно го погледнах и в мен отвътре се появи нещо неприятно, само неговия външен вид при раздялата ни можеше да предизвика страх: тъмна ветровита есенна вечер, черна шапка, хвърляща сянка върху очилата с черна рамка, зад която са почти невидимите му кафяви очи, черна брада, черно палто и ръкавици. Помислих си: „Може би започнах напразно всичко това“, но не исках да отстъпвам и реших: „Да става каквото ще“. Сбогувахме се, а аз се прибрах, легнах и не можах да заспя. Нямаше страх, в мен имаше радостно състояние на очакване на ново преживяване. Накрая заспах.
Насън видях как някои същества влизаха в стаята ми от ъгъла, държейки се едно за друго. Първото беше като роботизирана машина, която консумираше вестници с апетит; дъвчейки ги внимателно. Второто същество приличаше на жив човек, с лице като Христос, което висеше на стойката и всичките му вътрешности бяха отворени, към тях бяха свързани много тръби, през които течеше светла течност. Гледката на първото същество събуди у мен мисълта: „А този робот ще започне ли да ме дъвче така?“ Гледката на второто същество събуди у мен чувство на отвращение и омерзение, може би съжаление, така че не исках да разглеждам третото създание. В съня като че ли сияех от радост и тези същества казаха: „Къде попаднахме? Не искаме да сме близо до нея, нека се върнем“. Те започнаха да излизат от стаята по същия начин, както бяха влезли - в хоровод, задържайки се един друг, отидоха в пространството на ъгъла на стаята.
Няколко дни след тази нощ отново срещнах приятеля на моя познат и го попитах за моята нощ на планирания кошмар. Той ми каза: „Знаеш ли, онази нощ се събудих от ужасен кошмар“. Засмях се и попитах: "Какво стана?" „Неприятните ми образи, измислени за теб, се върнаха при мен и се уплаших от тях. Насън им казах: „Приятели, защо дойдохте при мен?“ Те отговориха: „Не искаме да сме там, където ни изпрати. Искаме да те измъчим". Бях много изненадана от казаното от него и, за съжаление, не попитах какви конкретни образи е измислил за мен. Каза ми само, че когато е измислял образите, имал желание да ги създаде не много страшни. По-нататъшни експерименти не ми се провеждаха и вече не се срещах с този млад мъж. Но след този инцидент се заинтересувах от сънищата. Започнах да ги записвам и анализирам ... "
Ето достатъчно интересно преживяване, което показва как паразитни същества, създадени по волята на маг влизат в сънищата на човек, за да го уплашат и да се наситят с неговата енергия. Но след като се натъкват на енергията на радостта, те побързали да се оттеглят при своя създател и започнали да го плашат. Може би, без да подозира за себе си, Е.Мир подсказва техника, която позволява на човек да се отърве от неприятните съновидения. Мога да добавя, че ако насън започнеш да превръщаш негативното в положително, тогава и неговият сюжет също се променя и агресивните герои се обръщат, ако не в приятелски настроени, то поне в неутрални. И разбира се, ако спрете да храните паразитни същности със страха си, вие ставате неинтересни към тях. Същото може да се отнася и за всички останали отрицателни емоции и чувства, които са различни видове „храна” за адските паразитни същности.



Няма коментари:

Публикуване на коментар

Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.