Читател на InfoWars ми изпрати снимки на някои много странно изглеждащи стенописи откорпоративния център на Bank of America в Шарлот, С. Каролина. Излишно е да казвам, че те напълнозавладяха вниманието ми така, че аз бях поразен от символиката и посланията. Не можех да не гисъпоставя със зловещите картини в Денвърското международно летище.
В написаното от Бенджамин Лонг, се казва, че темите на картините се въртят около израстване/строителство хаос съзидание и планиране знания, в "смели съчетания на абстрактното и реализмя,украсени с нюанси на златото."
Фото: Три картини показват направлението на лоби фоайето в корпоративния център на Bank of America.
Въпреки че ние обикновено четем от ляво на дясно, вътре в степописите има ключ, който подсказвана публиката, че те се четат от дясно на ляво. Етапът на "планирането", визуално е представен накартината в дясно, обикновено първата стъпка на всеки процес, така че има смисъл да се тръгне от тук. Налице е също така един алхимичен символизъм, намеквайки за историята на живописта, така че нека да започнем отдясно:
Дясната живопис
Картината вдясно се нарича планиране знания. Езотеричното тълкуване на неговата символика е точно това, което се планира и какви знания тя има предвид.
Въпреки че ние обикновено четем от ляво на дясно, вътре в степописите има ключ, който подсказвана публиката, че те се четат от дясно на ляво. Етапът на "планирането", визуално е представен накартината в дясно, обикновено първата стъпка на всеки процес, така че има смисъл да се тръгне от тук. Налице е също така един алхимичен символизъм, намеквайки за историята на живописта, така че нека да започнем отдясно:
Дясната живопис
Картината вдясно се нарича планиране знания. Езотеричното тълкуване на неговата символика е точно това, което се планира и какви знания тя има предвид.
Снимка: Масонско момче на масонски под.
Тук виждаме едно русо момче стоящо на стандартен шахматен масонски под. Краката му са под ъгъл от 90 градуса, в съответствие с масонски ритуал за откриване на процедура за посвещение:
Въпрос: "След завръщането си в Ложата, къде ще бъдете като млад студент?
Отговор:. В североизточния ъгъл, краката ми образуват прав ъгъл, тялото ми е право, от дясната страна на Почитаемият Майстор на изток, стоят като човек и Масон, и ще ми бъде дадено правото да ходя и да действам като масон "
- Малкълм Дънкан, Масонски ритуали и описания.
По-долу от момчето, са изобразени хора, облечени в делови костюми, които, изглежда, че планират, сочейки към масонското момче. Дали момчето представлява "новото поколение"?
Русото момче много напомня на също такова момче в центъра на един от стенописите в Денвърскотомеждународно летище.
Тук виждаме едно русо момче стоящо на стандартен шахматен масонски под. Краката му са под ъгъл от 90 градуса, в съответствие с масонски ритуал за откриване на процедура за посвещение:
Въпрос: "След завръщането си в Ложата, къде ще бъдете като млад студент?
Отговор:. В североизточния ъгъл, краката ми образуват прав ъгъл, тялото ми е право, от дясната страна на Почитаемият Майстор на изток, стоят като човек и Масон, и ще ми бъде дадено правото да ходя и да действам като масон "
- Малкълм Дънкан, Масонски ритуали и описания.
По-долу от момчето, са изобразени хора, облечени в делови костюми, които, изглежда, че планират, сочейки към масонското момче. Дали момчето представлява "новото поколение"?
Русото момче много напомня на също такова момче в центъра на един от стенописите в Денвърскотомеждународно летище.
Снимка: Момчето пренаковава меч в орало меч. Обърнете внимание, че момчето е облечено в традиционен баварски костюм ... Може би баварски илюминат?
Горящият храст и жена в куб и пирамида
Горящият храст и жена в куб и пирамида
Снимка: Претоварване на символиката
До момчето е горящо дърво, което символизира негоримия храст в Стария Завет, което е важно в масонските ритуали, особено за 33 степен, тотава, когато членовете се считат за най -"близо до горящия храст".
"В края на третата е писано, докато Мойсей е водил стадото на Йофорите на планината Хорив," Господ му се явил в огнени пламъци от горящ храст, "и за първи път той му съобщил неизразимото си име. Образът на горящия храст се използва при посвещение в степен Кралската арка (Royal Arch ритуала е смятан от експертите за историята на масонството един вид като добавка към магистърска степен, която включва, в частност и ритуалите, свързани с придобиването на "истинското" име на Бога). В почти всички древни култури Огънят символизира Божественото. Негорящият храст или горящия, но не изгарящ трънен храст, в който Бог се явява на Моисея, символ на божествената светлина и истина в масонството означава най-висока степен за започване на посвещението, така както и изгрева на слънцето, за най-ниската. Това е великия източник на "истинската" масонска светлина. Ето защо, Висшите съвети на тридесет и третата степен определят неговите заседания и подписват официалните документи като "близо до НК", т.е. изображения в непосредствена близост до горящия храст, за да се обозначат като източник на уникалните масонски знания "
Albert Г. Маккей, Енциклопедия на масонството ", част 1
На заден план има египетска пирамида, основен символ на Тайнствата в окултните учения.
Странен детайл от изображението е прозрачен куб, висящ от небето на тънки нишки. В него, като в капан има една жена. Какво означава този символ? Може би това е един обикновен човек, заседнал в границите на материалния свят и управляван свише от невидими сили?
Степени и Черното слънце
Снимка: Стълбата на Яков и черното слънце
Отляво са изобразени стъпала, водещи към небето. Това е классически символ, обозначаващ поетапния възход към обществото на посветените /иллюминати чрез постигане на тайните на масонството.
Снимка: Масонска гравюра: стъпала, водещи от Масонския под към небесата
В небето е Black Sun, друг езотеричен символ. В алхимическите учения се казва, че има две слънца.Едното от тях е невидимо и ефирно, и е от чисто "философско злато". Второто е материално,достъпно само за възприемане от непосветените и добре познато в окултните символи като "Black Sun"(Черното слънце).
В алхимията, Черното Слънце (Сол Нигер) се нарича първия етап на Великата работа, която започва с"очерняне", т.е. горене на черен метал, и завършва с превръщането му в чисто злато.
Днес, изображението на Black Sun най-често се свързва с нацизма и окултни организации като Храмана Сет (организация, основана през 1975 г. от U. С. армейският подполковник Майкъл А. Акино, ипроповядваща философията на "разумният егоизъм"). Понякога този символ също така се намира насъвсем неочаквани места, като тези
:
В алхимията, Черното Слънце (Сол Нигер) се нарича първия етап на Великата работа, която започва с"очерняне", т.е. горене на черен метал, и завършва с превръщането му в чисто злато.
Днес, изображението на Black Sun най-често се свързва с нацизма и окултни организации като Храмана Сет (организация, основана през 1975 г. от U. С. армейският подполковник Майкъл А. Акино, ипроповядваща философията на "разумният егоизъм"). Понякога този символ също така се намира насъвсем неочаквани места, като тези
:
Снимка: Bracken House в Лондон. Лицето на Уинстън Чърчил е в центъра на Черното слънце.
…и в Международното летище на Денвър.
Снимка: Черното Слънце на пода на Голямата зала, като че ли затъмнява Златното.
Десният стенопис, следователно, представлява първия етап на Великата работа, така наречената "Работа в черно", която тепърва предстои да се направи. Самата работа е символизира ЧернотоСлънце
Хора, облечени в бизнес костюми са загрижени, очевидно подготвяйки новото поколение масонскимладежи. (Едно от най-поразителните сходство с основаването на Ордена на илюминатите от Адам Вайсхаупт.) "Непосветените", междувременно, очакват съдбата си в прозрачен куб, контролиран от невидими кукловоди.
Средната фреска
Средната фреска - Хаос / творчество. Тя описва бурния период на прехода. Много детайли показватдълбоко объркване, което изглежда е обхванало всички сектори на обществото и основите на цивилизацията. В тълпата може да се забележат военни дейци, монаси, протестиращи и други ...
Снимка: Бодливата тел, мрежата, и войниците по улиците, трябва да убедят зрителя, че липсата на ред, също е форма на потисничество. Тази монахиня също не е особенодоволна.
От ляво е изобразен мъж, облечен в костюм за химическа защита, което очевидно трябва да водизрителя до мислите за съществуването на определени химически оръжия.
Снимка: Човек в костюм за химическа защита
Тази фигура, и не само тя, напомня изображението на една от фреските на аеропорта в Денвър… между другото, най-зловещата от тях.
На фреската в Денвърското летище, фигурата на военния е в нацистка униформа и противогаз, щампована върху една безкрайна опашка от тъжни хора. Химическа война, военни репресии, мъртвитебебета - все същите герои ...
Ако погледнем в горната част на стенописа, ще видим, полу-прозрачни тела, които се въртят в огнен вихър. По-скоро, това означава, че хаосът засяга и метафизичните, космически или астрални нива.
Снимка: Голи тела в огнен кратер
Този кръгъл огнени кратер също прилича на слънце. Бледо златистия цвят и непрозрачността наформите предизвикват асоциации със средния етап на алхимическата Голяма работа, която се нарича"Работа в бяло". Юнг (Карл Юнг -. швейцарски психиатър, който имал значително влияние върхукултурните изследвания, сравнителна религия и митология) сравнява този етап с зората, като подготовка за следващия, последен етап, който той нарича изгрева на слънцето. В окултнитесимволи, изгревът се свързва с червения цвят. И, разбира се, този цвят в левия стенопис има специална роля.
Лявата фреска
Левият стенопис на тема "Създаване / Строителство". В центъра са фигурите на работници с лопати в ръка, оглеждащи резултатите от тяхната работа. Стърчащите от джобовете парчета червен плат,също е много символично. Червеното, както е посочено по-горе, има специално значение. Този цвятсе свързва с финалната фаза на алхимическата Голяма работа, "Работа в червено."
В окултните учения на алхимичната трансформация може да се случва на няколко нива: на материално, когато черния метал се превръща в чисто злато, на духовно и философско, когатонепосветените се "прераждат" за нов живот. В традиционното учение на тайните общество, целия свят се разглежда като предмет на алхимична трансформация. Несъвършенството е необходимо, за дабъде "трансформирано в чисто злато", така че да отразява небето, в съответствие с алхимическатааксиома "Както на върха, така и долу." Означава ли това, че окултният елит смята, че изграждането наНов световен ред е "Голямата работа"?
В окултните учения на алхимичната трансформация може да се случва на няколко нива: на материално, когато черния метал се превръща в чисто злато, на духовно и философско, когатонепосветените се "прераждат" за нов живот. В традиционното учение на тайните общество, целия свят се разглежда като предмет на алхимична трансформация. Несъвършенството е необходимо, за дабъде "трансформирано в чисто злато", така че да отразява небето, в съответствие с алхимическатааксиома "Както на върха, така и долу." Означава ли това, че окултният елит смята, че изграждането наНов световен ред е "Голямата работа"?
Спящият гигант
Снимка: Той е мъртъв, или е заспал? И какво означават буквите «EQ»?
Странна част от фреска - един човек, едва различим на фона на земята. Какво означава това? Дълбок сън или смърт? Подобна картина може да се види в един от стенописите в Денвърскотомеждународно летище.
Странна част от фреска - един човек, едва различим на фона на земята. Какво означава това? Дълбок сън или смърт? Подобна картина може да се види в един от стенописите в Денвърскотомеждународно летище.
Снимка Безпомощно, спящо (или мъртво) малко момче, под червено покривало
Какво означават тези фрески?
Както всяко изкуство, вдъхновено от идеите на елитаризъм, стенописите в главния банков офис на Bank of America, най-голямата американска банка, са предназначени да бъдат разбрани от немного "посветени". Въпреки това, ние можем да приемем, че те описват трите етапа на предстоящата трансформация на света - Идея, Хаос и Постигане на целите. Всеки етап отговаря на определен цвят масонски алхимичен процес: Nigredo (работа в черно), Albedo (работа в бяло) и Rubedo (работа в червено).
Тези образи са до голяма степен в съзвучие с фреските на международното летище в Денвър. В тях също се разчита ужасната история на строителството "мир и хармония с природата" чрез смърт и хаос.
Първият стенопис е колекция от окултните символи, някои от които пряко показват масонството.Удивително е, че изображението е във фоайето на главния офис на най-голямата банка в САЩ, а не в масонската ложа. Но може би не е случайно. На стенописът група "посветени", т. е. тези, които могат да бъдат натоварени с най-първата част на масонската работа, идеята, е без съмнение, са мъжете в бизнес костюми. И може би не е случайно, че техните отношения са в хармония с червено белия шахматен етаж.
На втория стенопис - граждански вълнения, бунтове, протести и репресии. Хората обикновено са решени, чрез публичен протест, или като резултат от резкия спад в стандарта на живот или приемането на изключително непопулярни закони. Означава ли този фрагмент за премахването на гражданските свободи и създаване на полицейска държава? Налице е също така един метафизичен аспект на изображението, представен чрез кръжащи голи тела, които самите те напомнят на слънце.Това, по всяка вероятност означава хаос и космическо ниво.
Последният стенопис е свързан с последния етап от мисията. Един човек, хвърля поглед в центъра на извършената работа. В същото време, някои работници под земята все още са заети с тежък труд.Това означава, че масонската работа никога не може да бъде напълно завършена. Този стенопис ми напомня на филма Metropolis (ням филм, заснет от германския режисьор Фриц Ланг през 1927 г.), където работниците послушно и тихо отиват в подземния индустриален "ад", за да поддържат утопията за елитарност. Гледайки тези работници, аз не мога да не си спомня и чилийските миньори, които миналата година, прекараха седемдесет дни под земята.
.
Тези образи са до голяма степен в съзвучие с фреските на международното летище в Денвър. В тях също се разчита ужасната история на строителството "мир и хармония с природата" чрез смърт и хаос.
Първият стенопис е колекция от окултните символи, някои от които пряко показват масонството.Удивително е, че изображението е във фоайето на главния офис на най-голямата банка в САЩ, а не в масонската ложа. Но може би не е случайно. На стенописът група "посветени", т. е. тези, които могат да бъдат натоварени с най-първата част на масонската работа, идеята, е без съмнение, са мъжете в бизнес костюми. И може би не е случайно, че техните отношения са в хармония с червено белия шахматен етаж.
На втория стенопис - граждански вълнения, бунтове, протести и репресии. Хората обикновено са решени, чрез публичен протест, или като резултат от резкия спад в стандарта на живот или приемането на изключително непопулярни закони. Означава ли този фрагмент за премахването на гражданските свободи и създаване на полицейска държава? Налице е също така един метафизичен аспект на изображението, представен чрез кръжащи голи тела, които самите те напомнят на слънце.Това, по всяка вероятност означава хаос и космическо ниво.
Последният стенопис е свързан с последния етап от мисията. Един човек, хвърля поглед в центъра на извършената работа. В същото време, някои работници под земята все още са заети с тежък труд.Това означава, че масонската работа никога не може да бъде напълно завършена. Този стенопис ми напомня на филма Metropolis (ням филм, заснет от германския режисьор Фриц Ланг през 1927 г.), където работниците послушно и тихо отиват в подземния индустриален "ад", за да поддържат утопията за елитарност. Гледайки тези работници, аз не мога да не си спомня и чилийските миньори, които миналата година, прекараха седемдесет дни под земята.
.
В заключение
Стенописите от Bank of America са още едно доказателство за съществуването на таен елит, който се пази в тайна от "неносветените". Гигантските фигури, макар и представени на публично показване, но очевидно с цел да бъдат разбрани от малкото избрани. Те отразяват философията на елита, своите окултни знания и бъдещи планове. Както всички произведения на изкуството, стенописите могат да се тълкуват на различни нива и да се стига до различни заключения.
Въпреки това е трудно да не се обръща внимание на повтарящите се теми от фреските на Bank of America и на международното летище в Денвър. Невъзможно е да не се отбележи, как те се припокриват със съдържанието на надписите върху плочите на Джорджия (голям гранитен паметник в района на Алберт в щата Джорджия, който съдържа надписи на осем настоящи и четири древни езици, първият от които гласи: "Нека населението на земята никога не надхвърли 500 милиона , пребиваващи в постоянен баланс с природата "). Във всички тези странни места откриваме едни и същи окултни символи, предсказания за "нова ера" презрение към масата на непосветените, възхвала на войната и репресиите, и т.н. Съгласователността в техния символизъм, тон и съдържание е очевидно.
Стигам до извода, че за тези и много други странни изображения стои една и съща група от хора. Ние не знаем техните имена, но нещо за тях ние знаем със сигурност: те са невероятно богати, невероятно мощни и ние сме изключително неприятни за тях, защото те принадлежат към един тесен кръг на "избраните".
Източник : zahariada.blog.bgСтенописите от Bank of America са още едно доказателство за съществуването на таен елит, който се пази в тайна от "неносветените". Гигантските фигури, макар и представени на публично показване, но очевидно с цел да бъдат разбрани от малкото избрани. Те отразяват философията на елита, своите окултни знания и бъдещи планове. Както всички произведения на изкуството, стенописите могат да се тълкуват на различни нива и да се стига до различни заключения.
Въпреки това е трудно да не се обръща внимание на повтарящите се теми от фреските на Bank of America и на международното летище в Денвър. Невъзможно е да не се отбележи, как те се припокриват със съдържанието на надписите върху плочите на Джорджия (голям гранитен паметник в района на Алберт в щата Джорджия, който съдържа надписи на осем настоящи и четири древни езици, първият от които гласи: "Нека населението на земята никога не надхвърли 500 милиона , пребиваващи в постоянен баланс с природата "). Във всички тези странни места откриваме едни и същи окултни символи, предсказания за "нова ера" презрение към масата на непосветените, възхвала на войната и репресиите, и т.н. Съгласователността в техния символизъм, тон и съдържание е очевидно.
Стигам до извода, че за тези и много други странни изображения стои една и съща група от хора. Ние не знаем техните имена, но нещо за тях ние знаем със сигурност: те са невероятно богати, невероятно мощни и ние сме изключително неприятни за тях, защото те принадлежат към един тесен кръг на "избраните".
Няма коментари:
Публикуване на коментар
Забележка: Само членове на този блог могат да публикуват коментари.