90%
от днешните ученици ще се превърнат в неудачници.Обществото ни се намира
под натиска на матрицата и не може да разбере очевидните истини.
Системата на образование е безнадеждно остаряла. 90% нещастни хора е
прекалено много. Ако един завод за минерална вода пускаше 9 от 10
бутилки с мръсна вода, то ръководството му отдавна щеше да е в затвора.
Хиляди училища всяка година „произвеждат” хора, които няма да се
реализират, ще живеят бедно и ще са самотни. Защо се случва това?
Причините
за днешното зло са в миналото. Съвременното училище е билo създаденo
преди 200 години. Тази институция е отговаряла на определени нужди на
индустриалния век, когато в Англия се развива производството и са се
появявали нови заводи и банки. За обслужването им са били необходими
милиони неми и послушни изпълнители. Тогава е създадена системата,
противоречаща на здравия смисъл, на природата на детето, на еволюцията.
Всички
знаем, че децата много обичат да играят. По този начин обучението става
десетки пъти по-лесно, отколкото зад чина. Децата имат много енергия.
Те обичат да се смеят, да тичат, да скачат. Училището наказва детето за
всяка проява на емоции, жизнерадост и любопитство. За никакво развитие
на личността, както на физическо, така и на интелектуално ниво не може
да става дума. Педагогиката е създадена така, че да се унищожи
индивидуалността, личността, да се лиши детето от неговото лично мнение.
Ето конкретните причини, заради които училището е вредно.
Ето конкретните причини, заради които училището е вредно.
1. Съвременната наука вече доказа, че детето учи ефективно, когато греши
Училището
прави всичко, за да създаде у децата страх от грешките. За неправилните
отговори наказват – поставят слаба оценка. В бъдеще тези нещастни хора
ще се боят да експериментират и да правят грешки.
2. В тестовете има само два отговора – правилен и грешен
По този начин децата виждат света плосък. Много задачи, в действителност могат да бъдат решени по хиляди правилни начини.
3. Децата нямат време да мислят
Съвременният
процес на обучение е създаден така, че детето непрекъснато е заето с
безсмислена работа. По-рано, в разцвета на философията учителят е давал
задание на брега на река и е давал време за мислене. Учениците можели да
спорят в продължение на няколко дни и да размишляват. Само
размишлявайки на тишина човек може да развива ума си.
4. Днешното училище убива един от вродените ни инстинкти – стремежът ни към знания
Леонардо
да Винчи не е учил в училище. Само благодарение на това той е могъл да
развие и съхрани жаждата си за знания. През целия си живот е правил
гениални открития, оставайки ученик. Изобретенията му изпреварват
времето си с 500 години.Повечето студенти престават да учат, щом получат
дипломите си. Те ненавиждат процеса и остават духовни инвалиди.
5. Всички знания, които се дават в училище с насилие над личността и унижение, могат да се поместят на флашка за пет долара
Светът
се развива стремително, информацията остарява бързо и става безполезна.
Ценно е само умението да се самообучаваш, на което в училище не ни
учат.
Затова
скъпи родители, ако имате възможност да преместите детето си в домашно
обучение – подарете му тази щастлива възможност без да се замисляте.
Критикувайки
училищното образование, в никакъв случай не се заклеймяват хората-
изключения, педагозите по душа. Даже в този училищен ад те проявяват
мъжество и любов към децата, давайки им знания и вдъхновявайки ги за
бъдещи дела. Но, това, за съжаление са изключения.
инфо: curious.actualno.com